AndroidHealthClinic

Kuren

• Topic Starter Topic Starter
Dan maar minder irriteren eraan maar doe het gewoon dagelijks en dan de stads bijhouden.

Zoals aangegeven ben ik de laatste 2 weken aan het rennen. Op de sportschool of thuis doe ik geen cardio. Nu wordt er gezegt dat als je vetten wil verbranden eerst kracht en erna cardio moet doen maar ik ren juist in de ochtend puur ook voor conditie en natuurlijk te verbranden en train savinds kracht als ik ook de voldoende voedingen binnen heb. Iemand een tip en of dat rennen in de ochtend nut heeft met een lange tussenpozen tot de krachttraining?

Zoals aangegeven ben ik de laatste 2 weken aan het rennen. Op de sportschool of thuis doe ik geen cardio. Nu wordt er gezegt dat als je vetten wil verbranden eerst kracht en erna cardio moet doen maar ik ren juist in de ochtend puur ook voor conditie en natuurlijk te verbranden en train savinds kracht als ik ook de voldoende voedingen binnen heb. Iemand een tip en of dat rennen in de ochtend nut heeft met een lange tussenpozen tot de krachttraining?
Maakt allemaal vrij weinig uit. Wanneer het jou uit komt. Vet verbranden doe je met een caloriekort.

Goed dat je iets doet met het advies, de meesten zijn meteen op het tenen getrapt en gaan alsnog kuren :thumb:

Goed dat je iets doet met het advies, de meesten zijn meteen op het tenen getrapt en gaan alsnog kuren :thumb:

Ik ben hier om advies te vragen en dan neem ik het ook zeker aan anders heb je hier niks te zoeken en kuren kan altijd nog dat vergaat niet.

Help!

Effe een korte update, kerstdagen voorbij zelfs niet gezondigd met gourmetten alleen groente en biefstukjes gegeten paprika champions in de porties wat ik nodig heb. Daarbij zit ik op een voedingsschema van 2900kcal 160/170 eiwitten 70/80 gram vetten en zit ongeveer op 40% van de kcal wat ik uit koolhydraten haal. Voedingsschema eerder bijgevoegd met kleine aanpassingen omdat ik nu op 2900 kcal zit. Ik ben alleen maar in de bmi omhoog aan het gaan 1% in tijd van 1 week en vetten idem en weeg gewoon 2 kg meer mijn bedoeling was afvallen met opbouw spieren maar zo ziet het er niet naar uit. Vorig weegschema had ik eerder bijgevoegd nu de nieuwe bij deze post.

Bijlagen

• Screenshot_20191227_071457_com.beikang.jpg
    Screenshot_20191227_071457_com.beikang.jpg
    65,9 KB · Weergaven: 85
BMI formule werkt niet voor spieropbouw, dus daar niks van aantrekken, kijk naar VP en VVM.

Staat de schaal op vrouw ongesteld? Ik vind het allemaal erg hoog.

Bijlagen

• Screenshot_20191227_075214_com.beikang.jpg
    Screenshot_20191227_075214_com.beikang.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 82
Probleem in de weeg app (keep fit) schijnbaar ben ik niet de enige, online al eerder klachten vermeld met zelfde probleem krijg in de app het niet omgezet van vrouw naar man lekker dit!

Dan ben ik wel een vrouw met ballen, maar je wist zeker geen betere opmerking?

Tegenwoordig weet je het maar nooit, z’n rare vraag is het niet....

Na zijn eerste kuurtje is Big Chungus het spoor bijster.

Rare vragen bestaan niet, zeker niet voor iemand die zich verschuild achter een rabbit profiel

Terug
Naar boven