AndroidHealthClinic

LANAH EVERS: fotoshoot na 5 weken dieet

ziet er geweldig uit zeg:D

Lanah, is echt iemand die bodybuilding weer op de kaart kan zetten. Veel vrouwen vinden bodybuilding afgrijselijk, maar met een vrouw als Lanah komt bodybuilding weer op jaren 80 niveau of beter

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Aardbei! Dat vind ik een enorm compliment!

@ Mr. Mike:
Ik zou eigenlijk niet weten op hoevel % ik momenteel sta. Ik laat het eigenlijk bijna nooit meten. Ik gebruik de spiegel als maatstaf voor mijn vooruitgang.

Perfecte combinatie van: muscle, looks & brains!

Erg mooie fotos.

Zeker mooie foto's, je ziet er echt goed uit.
Sowieso altijd leuk als vrouwen foto's posten.

Prachtig geweldig fysiek :D

Super dame.

Ondertussen heb ik bijna alle foto's van de fotograaf toegezonden gekregen. Nu is het de bedoeling dat ik daaruit de beste kies, zodat die nog wat beter bewerkt kunnen worden voor m'n website. Dat zal nog wel even duren, maar ik hou jullie op de hoogte!

@botje: Ze zullen dus wel worden ge-fotoshopt. De versies die ik tot nu toe heb ontvangen, waren alleen erg globaal bewerkt (zoals je inderdaad goed opmerkte)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prachtige foto's Lanah!
Vooral die laatste!

Ik hoop dat je niet al te veel hoeft te betalen voor die foto's, maar afgezien daarvan ... hubba hubba !!!

mooie foto's hoor.

:thumb: mooie shoot geworden :)

Ik hoop dat je niet al te veel hoeft te betalen voor die foto's, maar afgezien daarvan ... hubba hubba !!!

Ik hoef gelukkig niets te betalen voor de foto's. Ruim een jaar geleden, nadat deze fotograaf foto's had gemaakt van de Wabba kampioenschappen in Brussel waar ik aan meedeed, kwamen wij met elkaar in contact via een ander forum. Omdat fotografie slechts een hobby voor hem is, vindt hij het leuk om zo veel mogelijk te kunnen oefenen en experimenteren, om zo nog beter te worden. Hij had mij dus destijds zelf gevraagd of ik een keer model voor hem wilde staan. Ik ruil daarvoor krijg ik alle foto's digitaal en zal hij er een nog aantal bewerken voor m'n site. Hij zal de foto's zelf ook voor zijn eigen sites gebruiken: [Link niet meer beschikbaar] en Coolfoto.nl

Een win-win situatie dus. Dezelfde soort afspraak heb ik ook al met enkele andere fotografen staan voor de komende maanden...

pffff.............................ik werder gewoon even stil van. mooi hoor
sterk toch vrouwlijk.

zou nog beter zijn met je haar in't zwart ;) of blond :)

Terug
Naar boven