XXL Nutrition

lars-v logje

Bezoekers in dit topic

zondag een soortgelijke training als woensdag

hangcleans ipv (power)cleans: ging niet explosief genoeg (precies niet goed hersteld van de pittige training van woensdag)

Daarna nog frontsquat tot 3x110 pauzed
Tussendoor nog wat legcurls
daarna: legpress-prowler/sled-kuitjes

Vandaag: kort en licht lats en armen gepompt (lichaam voelt gefrituurd aan)

Ook bezig met de calfraise een ander uiterlijk te geven. Als dit goed lukt volgend de legcurl en legpress waarschijnlijk nog.

De onderdelen die niet aangepakt worden (behalve dan goed gepoetst worden)
ameibo.jpg


het grootste onderdeel:
20l1kwm.jpg


ander metaal:
rgwah0.jpg


2 onderdelen na een eerste likje zwarte hamerslag hammerite. Rest komt in een andere kleur (kleurencombi die dan aangehouden wordt voor legpress en legcurl)
2utnsq9.jpg

2utnsq9.jpg
 
Ziet er potverdomme goed uit, man! Jij hebt je roeping gevonden.
 
Damn, dat was een nuttige bezigheid. Ik durf er voor wedden dat je calves nu harder gaan groeien !
 
Damn, dat was een nuttige bezigheid. Ik durf er voor wedden dat je calves nu harder gaan groeien !

:roflol:


als het je niet aanstaat, alt+f4!!! :mad:
 
Jullie mogen gerust mijn calve gains wel hebben :sd:
 
Donderdag: lichte fullbody training (deficit DL's, pullups, GHR's...
vrijdag:rust
zaterdag: nuchtere maag beentjes doorbloeden, abs, prowler, kuiten
Zondag: UB. Was al 2 weken verkouden maar vandaag was het echt veel erger geworden. T-bar rows etc niet kunnen doen door druk op mijn kop die onhoudbaar werd. Enigste positieve is een PR op pullups

http://www.youtube.com/watch?v=mMimhAD_4Sc&list=UUjTzoPA3rqq8Ib-yCFRwW4g&feature=c4-overview
http://www.youtube.com/watch?v=wYjHUq2iPHk&list=UUjTzoPA3rqq8Ib-yCFRwW4g&feature=c4-overview
 
Nog eens een positieve noot in deze log:

Vandaag weer nuchtere maag pomptraininkje

Schouders/lats goed opgewarmd:

Pullups (hammergrip): doel was 1x BW+50+
-paar setjes BW en ook wide/overhands
-5x BW+20
-5x BW+30
-5x BW+40 en nog vlot/explosief ook. Duidelijk dat ik zondag niet goed was (nu nog steeds verkouden maar beter dan toen).
-3x BW+50
-1xBW+60, 2F (3cm tekort)

Ja, nog eens tevreden :)

rest: wat seated DB press, cable rows en armpjes gepompt.
 
legcurl has reached it's final form!
etxfd3.jpg
 
En wordt er nog getraind? :p
 
En wordt er nog getraind? :p

morgen in de avond (UB), zaterdag (LB) en zondag (prowler/sled+farmers) in voormiddag
Heb nu ook farmer handles (van helisports) btw

Altijd welkom he ;)
 
BW nog 96?

Sterke pullups.
 
BW tussen 92 en 93 in nu.
Ohja: mijn rechterknie is weer fakked ap. Vorige week proberen te squatten maar vanaf een bepaalde hoek in de knie een echte hoerepijn. hopen dat mijn meniscus niet naar de zak is ofzo.

Lunges etc (of hacksquats met kniën recht naar voor) lukken wel...
 
Even een update:

Ben al 8 weken slijmen aan het ophoesten
Ik hoor al dik 3 weken zo goed als niets meer door mijn rechteroor
Zwaar trainen zat er niet meer echt in omdat ik 1) mij vaak echt slap voelde en 2) koppijn die opsteekt tijdens het trainen.
Volgens de dokter(s) is dit allemaal door allergie. Mijn problemen: 1) Ik weet waar ik allergisch voor ben (priktest etc laten doen, niet uits gebleken...) en 2) Ik ben praktisch een non-responder voor de medicatie.

Heb wel sinds gisteren extra cortisonencaps gekregen om zwelling in buis van eustachius (de vermoedelijke oorzaak van halfdoof te zijn) weg te nemen.


Gisteren stond UB in de voormiddag op het programma. Voelde me echt niet goed gisteren (nog minder dan anders). Ook overal 'spierpijn'/stram gevoel. Terug in bed gekropen. Rest van de dag amper kunnen eten en in de avond toch eens temperatuur genomen: 2 graden koorts.
Ook weer barstende koppijn.

Vandaag ook maar weer eens training skippen want hoewel ik me beter voel dan gisteren, nog steeds 1°C koorts + spierpijn + diep ademhalen doet pijn. Hopen dat ik vrijdag weer verder kan...
 
Das ook zwaar k*t...
 
Allergie begint beter te lopen: minder slijm ophoesten, minder koppijn, rechteroor is sinds zaterdag half open...

Altijd maar lichtjes getrained, wel enkele keren per week.

20 april 14
beentjes @Pjay, willem9 was er ook bij


frontsquat

5jes en 3tjes tot en met 110kg
1x 120
1x 130
1x 140 met belt
Hopelijk kan ik weer eens beginnen met sterker worden,
want dik 2 jaar geleden frontsquatte ik al 3x150 (al kon ik toen iets meer agressie in mijn training leggen).


(power)clean
wat met lichte gewichtjes spelen
80: clean+hangclean
100: clean+ fail at hangclean
100: clean+hangclean
110 clean
Rare is, vorige keren (januari denk ik) was mijn grote probleem dat ik niet genoeg heupextensie deed, terwijl ik nu direct stuk meer heupextensie kan doorvoeren.
+ zo'n eleiko ligt toch stuk lekkerder in de hand!

rest
reverse hyper wat setjes
hanging leg raises
crunches op ghr

http://www.youtube.com/watch?v=Wr02CXcrulg&feature=youtu.be
 
Back
Naar boven