Pehr
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wow ik ben ff een paar weken weg en je gaat naar de 85kg Sq..
Je bent MP aan het doen! Goede zaak man. Ik ga je weer strak volgen, gaat potverdrie de goede kant op!
Dank allen! Leuk en motiverend dat jullie volgen!Vind je het net ondertussen heel erg saai worden??
Ik vind die squat wel mn neus uit komen ondertussen....
Maar je gaat nog steeds lekker lees ik zo! Keep it comming!
Maar die 85kg Squat is er dus nog niet echt.
Serieus, het is gewoon een k** oefening, maar het heeft ook iets oers en heftigs, dus ik blijf hem voorlopig maar wel doen. Trouwens leg press zijn ook *heel* vervelend.echt nachtmerrie van mij om onder bp vast te komen te zitten.
ik heb spotter op mijn squatrack wat ik tevens als benchrack gebruik, echt helemaal top
zeker omdat ik thuis train en dus niet de mogelijkheid heb om er spotters bij te halen..

Klopt, en ik heb het vandaag weer geprobeerd. Maar mijn rechterschouder is echt extreem onflexibel, dus ik heb niet alleen die omgeknakte pols maar ook pijn in de schouder van het te ver naar achteren drukken. Maar ik blijf het proberen, hopelijk weet ik op den duur een extra centimetertje naar achteren erbij te rekken...toch die squats proberen lowbar te pakken, dat om knakken van je polsen had ik ook vreselijk, kreeg gewoon al het gewicht op mijn pols gewicht, waardoor het eerder leek dat ik mijn polsen aan het trainen was, als dat ik de sq aan het doen was..
heb toch doorgezet, en ik merk langzamerhand dat ik steeds minder last van die gebogen polsen heb.
met lowbar squatten kun je gewoon meer gewicht pakken als met highbar...
Serieus, nu eerst maar eens kijken of ik de correcte lowbar houding ueberhaupt voor elkaar krijg.Dank voor de links Daan! Ik deed het dus toch niet goed, want rechterpols onder de stang. En met 80kg kan je jezelf nog wijsmaken dat al het gewicht toch op je schouders rust, maar later zal dat niet meer gaan. Ik ga hier thuis ook met een bezemsteel de verschillende handposities uitproberen. Ook snap ik nu eindelijk wat ze met 'elbows up' bedoelen.
Mijn probleem is dus zgn 'costoclaviculair syndroom' oftewel te weinig ruimte tussen sleutelbeen en eerste rib. Daardoor raken er bloedvaten e.d. bekneld als ik mijn armen naar achter/omhoog doe. Kijken hoezeer het hindert nu ik weet hoe het echt zou moeten...
@Crash: ja, is wel mini-deload, maar ik ben gewoon een wimpSerieus, nu eerst maar eens kijken of ik de correcte lowbar houding ueberhaupt voor elkaar krijg.