Negenenzestigste SL 5x5 training
Squat:
2x8x20kg
5x50kg
5x60kg
3x70kg
3x5x82.5kg
MP:
5x20kg
4x37.5kg
2x37.5kg
2x37.5kg
DL:
5x50kg
5x70kg
2x90kg
5x100kg, PR
Chin-ups: 5xBW
Dips: 12xBW
L-flies: 2x8x6kg
Rek- en strekwerk
Thuis Foam Roller
Totaal 50 minuten
Vermoeiend weekend en slecht geslapen, maar toch sterke training met goede focus. Of het nou komt doordat ik nu pas echt helemaal hersteld ben van die verkoudheid, of doordat de lente eindelijk gaat beginnen, of door de setjes pull-ups die ik dagelijks verspreid over de dag thuis doe? Hoe dan ook, in geen tijden zo lekker getraind!
Squat voeten een centimetertje dichterbij elkaar genomen, wat wel beter bij mijn lichaam past: meer controle, minder last van heup. Gewicht voelde vrij licht zelfs!
MP fail voor de derde keer, dat wordt dus een deload. Dit blijft een zorgenkindje, maar ik maak me er maar niet druk om.
DL eindelijk de 5x100kg gehaald! Laatste rep op het tandvlees, maar toch. Ik blij.
12xBW dips is de eerste van mijn middenlangetermijndoelen (zie startpost). Ik ga de dips maar eens verzwaren. Op de sportschool hebben ze een riem en een touw om schijven aan te hangen. Eerst maar eens 5kg erbij. BW nu op 81kg. Er komt nu ongeveer 1kg per 4 weken bij, waar ik natuurlijk heel tevreden mee ben.
Woensdag volgende training met 85kg Squat, 62.5kg BP, 55kg PR
---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 11:31 ----------
Lekkere training man zit hem op volgende keer met de 100kg Deadlift!!!
Netjes man! nou niet te snel gaan met die BP he
Dank mannen! Crash, die DL is dus gelukt, en Daan ik zal rustig aan doen op de bank.