LKK
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 86kg
Dank Daan! We gaan het zien. Ik ben het met je eens dat Madcow nog te vroeg is, maar dit is nog geen Madcow, maar de 1x5 fase in Stronglifts, want nog steeds 3x/week zwaar, en Madcow heeft een lichte dag per week. Ik heb alleen de 'ramped sets' van Madcow overgenomen, maar dat is een volume*verhoging* vergeleken met mijn gebruikelijke warming up.
We gaan het zien. Ik volg nog altijd Stronglifts precies zoals het geschreven is. Wel heb ik altijd een relatief kleine 'motor' gehad, dus misschien dat een lager volume beter bij mij past. Ook gaat het alleen om squats. De rest is nog op 3x5. Over een paar weken weten we meer!
We gaan het zien. Ik volg nog altijd Stronglifts precies zoals het geschreven is. Wel heb ik altijd een relatief kleine 'motor' gehad, dus misschien dat een lager volume beter bij mij past. Ook gaat het alleen om squats. De rest is nog op 3x5. Over een paar weken weten we meer!

shit he! erg nice.
. In ieder geval biceps en buik, geen benen. Er kwam 33mm totaal uit, wat volgens de tabel voor een twintiger 14.1% is, maar voor een veertiger 18.9%, hoe oneerlijk! Ik zal me over een half jaar nog eens door dezelfde man laten opmeten ter vergelijking.