Weer thuis. Donderdag weer zo'n circuitje in het fitnesshok van het hotel gedaan. Vandaag weer echt aan de slag met
Vierentachtigste Stronglift 5x5 training
Squat:
8x20kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x85kg
BP:
5x50kg
5x60kg
4x60kg
Roeimachine:
3x5x66kg
Chin-ups: 6xBW, 5xBW, 4xBW
Dips: 8xBW
L-flies: 2x8x6kg
Hyperextensions: 8xBW, 8x5kg
Rek- en strekwerk
Thuis Foam Roller, planken en Stick
Merkte toch wel de vermoeienissen en slaaptekort van de trip, alles voelde zwaar aan, maar was toch wel heel lekker om weer echt te trainen. BW is gelijk gebleven, ondanks dat ik geen tussendoortjes kon eten. Heb bij de hoofdmaaltijden wel geprobeerd flink eiwitten binnen te krijgen (bv ontbijt met o.a. een bord vol roerei). Volgende keer neem ik wel een zak noten mee. En die volgende keer is al snel want a.s. woensdag moet ik weer, voor drie dagen ditmaal. Ander hotel, dat wel, dus hopelijk betere faciliteiten. Maar goed, het echte opbouwen moet dus nog weer even wachten.
Overigens maakt het trainen en in vorm zijn juist op dit soort trips een enorm verschil. Ik heb veel meer energie, trappenlopen (zoveel mogelijk, ipv lift), koffers dragen etc geen enkel probleem, en kort en slecht slapen heeft veel minder effect (had ik vroeger veel last van). Plus mijn nette kleren slobberen niet meer zo om me heen
Inmiddels is thuis gearriveerd The Stick, een soort massage-stang die veel door hardlopers wordt gebruikt. Eerste indruk is heel positief, ik zal meer berichten na een weekje gebruik.
Maandag volgende training met: 87.5kg Squat, 35kg MP, 80kg(?) DL
---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 12:46 ----------
Ik zie nog steeds hogere getallen dan na maand 6 dus je gaat nog steeds vooruit!!
Misschien gaat het niet meer zo snel maar goed vooruitgang is vooruitgang!!
Niet gaan huilen alles komt goed.
Misschien een een ander prog proberen voor een maand of 3.
Wendler vind ik persoonlijk ook wel lekker na 5x5
Ik huil niet hoor Flix

, baalde wel even van mijn domme actie op DL, maar rug is weer helemaal goed. Wendler ga ik uiteindelijk zeker doen. Het plan is: tot Juli nog door met SL, dan op vakantie, dan Madcow zoveel mogelijk uitmelken (6 maanden?), en dan Wendler. Je contest log ziet er goed uit trouwens.
---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 12:47 ----------
Goed dat je toch nog iets hebt kunnen doen. Je baan lijkt me ook interessant een ook mooi dat je zo nog eens ergens kom.
Bedankt man! Ja, is over het algemeen wel boeiend werk, en het reizen komt niet zo vaak voor, gelukkig want ik ben nogal een huismus

. Misschien als de kids het huis uit zijn...