AndroidHealthClinic

LKK's log - Vijftiger doet Stronglifts/Madcow/Wendler

• Topic Starter Topic Starter
Ja, geen wonder als jij maanden niet mag squatten, en ook nog eens in de cut zit...
Maar bedankt man! Ik ga zien of ik voor de vakantie de 100kg haal. Hiervoor bleef ik steken op 97.5...

Re: LKK's log - Veertiger doet Stronglifts 5x5

Mooie training man lekkere pr erbij op de mp:thumbup:

Tweeënnegentigste Stronglifts 5x5 training

Squat:
8x20kg
5x50kg
5x60kg
5x75kg
5x85kg
5x95kg

BP:
5x50kg
5x67.5kg
2x3x67.5kg

Pendlay Row:
3x50kg
3x5x62.5kg, PR

Chin-ups: 4xBW
Dips: 8xBW
L-flies: 2x8x6kg
Hyperextensions: 8xBW
Rek- en strekwerk, planken
Thuis Stick

50 minuten

Goed geslapen dit weekend, en sterke training. Squats voelden wel zwaar, maar eigenlijk toch geen problemen (wel veel uithijgen bovenin). BP tel ik nog niet als PR: ik had geen spotter, waagde de vijfde rep erop, en kreeg hem terug in de houders, maar vergat helemaal uit te strekken. Maar die moet vrijdag toch nog eens, dan vraag ik spotter erbij voor cleane 5 reps.
Pendlays PR, ook eigenlijk zonder problemen (ik cheat altijd wel een klein beetje door lichte beweging met heup).

Woensdag volgende training met: 97.5kg Squat, 40kg MP, chins (mss lichte DL)

En er is weer een maand voorbij. Startpost bijwerken!

Weer erg mooie training! sterke squat, sterk row, en bijna BP PR. Nice man! hij gaat lekker.

je gaat als een beest man, zeer zeker sterke training we gaan nu toch zeker wel samen op, waarbij je me toch voorbij holt wat BP betreft.....

Lekkere pr gezet man sterke Bp ook die red je wel vrijdag! Goeie training:thumbup:

Bedankt voor de aanmoedigingen mannen! Dat helpt echt om gemotiveerd te blijven. Ik ben zelf ook blij met weer vooruitgang na ruim een maand klooien met reizen en verrekte ruggen. Gewoon stug doorgaan werkt dus!

Drieënnegenentigste Stronglifts 5x5 training

Squat:
8x20kg
5x50kg
5x60kg
5x75kg
5x85kg
3x97.5kg

MP:
5x20kg
4x40kg
3x40kg
3x40kg

DL:
5x40kg
Chin-ups: 6x4xBW, 4x3xBW
Dips: -
L-flies: 2x8x6kg
Rek- en strekwerk, planken
Thuis Stick

60 minuten

Matige training, misschien door benauwd weer. Squats fail op 4e rep, en de derde was misschien al niet meer helemaal tot parallel. MP ook matig. Chins gingen wel goed.

Vrijdag volgende training met: 97.5kg Squat, 67.5kg BP, 65kg PR

Mooie training man lekker squats weer jammer dat je je setje niet haalde vrijdag beter!

Lekker bezig joh, bijna de magische 100:cool:

Vierennegentigste Stronglifts 5x5 training

Squat:
8x20kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x97.5kg, PR (niet helemaal tot par)

BP:
5x50kg
5x67.5kg, PR
2x3x67.5kg

Pendlay Row:
3x50kg
5x65kg, PR

2x3x65kg

Chin-ups: -
Dips: -
L-flies: 2x8x7kg
Hyperextensions: 8x5kg
Rek- en strekwerk
Thuis Stick

50 minuten

Drie PRs in één training! Maar wel met de volgende aantekeningen. Squats waren niet helemaal tot par. Toch ga ik volgende keer verhogen. Het gewicht waarmee ik 5 diepe reps kan schuift telkens mee met de 5RM ongeveer 10kg daaronder. Pendlays onverwacht sterk, maar daar smokkel ik dus altijd een beetje mee door wat vering in de heupen. Alleen Bench was helemaal 100% bonafide.

Uiteraard toch tevreden!

Maandag volgende training met: 100kg Squat, 40kg MP, chins (mss lichte DL)

Gaat nog steeds lekker zie ik. Nog 6 en je heb er 100 gehad. Echt heel top. Ik heb het niet vol gehouden

Vijfennegenentigste Stronglifts 5x5 training

Squat:
8x20kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
0x100kg

MP:
5x20kg
4x40kg
3x40kg
3x40kg

DL:
5x60kg
5x70kg
5x80kg

Chin-ups: 2x5xBW
Hyperextensions: -
Rek- en strekwerk
Thuis Stick

40 minuten

Veel stress en weinig tijd, slechte focus. Harde fail op eerste rep Squats. MP moeten nu deload. Deads ga ik nu weer opbouwen. Volgende keer beter.

Woensdag volgende training met: 100kg Squat, 67.5kg BP, 67.5kg PR

Gaat nog steeds lekker zie ik. Nog 6 en je heb er 100 gehad. Echt heel top. Ik heb het niet vol gehouden
Bedankt Flix! Ja, ik ben ook wel tevreden met de consistentie. Het trainen zelf gaat met ups en downs, maar dat zal onvermijdelijk zijn.

Lekkere training je hebt tenminste wel een poging gewaagd op de 100 kg squat volgende keer maak je gewoon je reps.

Zesennegentigste Stronglifts 5x5 training

Squat:
8x20kg
5x60kg
5x90kg
1x100kg
1x100kg
3x90kg

BP:
5x50kg
3x70kg
2x70kg
8x55kg
8x50kg

Pendlay Row:
3x50kg
3x3x67.5kg

Chin-ups: 5xBW
Rek- en strekwerk
Thuis Stick

45 minuten

Beetje rare training wat reps en sets betreft. Trainde squats samen met een jongen die ook SL doet, maar die traint wat zwaarder dan ik. Daarom minder voorbereidende sets op squat, maar goed, twee singles op 100kg gelukt (net aan). BP op 70kg omdat de 1.25kg schijfjes bezet waren, en ik was wel benieuwd hoe 70kg zou gaan.

Maandag volgende training met: 100kg Squat, 35kg MP, DL 85kg

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 14:15 ----------

Lekkere training je hebt tenminste wel een poging gewaagd op de 100 kg squat volgende keer maak je gewoon je reps.
Bedankt crash. 5x100kg zal er pas ergens na de vakantie in zitten denk ik.

ik wordt jaloers op je BP... ik blijf hier maar op steken....

Nice, gaat lekker!

Ik doe zelf ook SL, vind het dus wel leuk om je ook te volgen!

ik wordt jaloers op je BP... ik blijf hier maar op steken....
Zit inderdaad vooruitgang in, maar wel heeeeeel geleidelijk. Maar je doet nu Madcow toch? Dan gaat die BP zeker ook vooruitgaan. Alleen niet je schema veranderen!

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 17:55 ----------

Nice, gaat lekker!

Ik doe zelf ook SL, vind het dus wel leuk om je ook te volgen!
Welkom! Ga je ook een log beginnen? Ik kan het aanraden want het geeft extra motivatie. Mocht je het doen dan volg ik.

yep ik blijf zeker doorgaan, wat kracht betreft nekt het cutten mij gewoon enorm.... ik moet nog ff doorzetten, maar over een paar weken ga ik toch weer wat cleanbulk doen, ondanks ik dan nog steeds een te hoog vet percentage heb...

Terug
Naar boven