LKK
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 86kg
Twintigste Madcow training (7-2), alleen hoogste set genoteerd
Squat (licht): 2x5x72.5kg
DL: 5x100kg
MP: 4x42.5kg
Planks, cable crunches
Deads gingen nu prima, met dank aan de website van Paul Carter, waar ik wat technische tips vond. Ik hield mijn heupen te laag en mijn schouders waren iets achter de stang, in plaats van recht erboven. Met heupen wat hoger en schouders wat meer naar voren trek je de stang recht omhoog, zonder dat je knieen in de weg zitten. Stang volgt nog steeds de schenen, maar schraapt er niet meer keihard langs. Ik ga vanaf nu de DL met 2.5kg per week ophogen, kijken waar dat naartoe leidt.
MP een repje meer dan vorige week, afgesloten met lichte set.
BW nu zelfs op 84kg, dat gaat misschien iets te hard. Heb ook soms wat opgeblazen gevoel en wat meer vet rond de buik, maar de broeken passen nog wel. Zal af en toe een boterham minder eten.
Vrijdag volgende training met: Squats 97.5kg, BP 70kg, PR 70kg alles drie reps
---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 12:49 ----------
---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 12:52 ----------
maar je hebt volkomen gelijk natuurlijk. Of die assistance gaat vervelen gaan we zien. Het leuke van een Wendler UB/LB split lijkt me dat je per workout 1 lift hebt die je voor de prestatie bijhoudt (theoretisch 1RM uitrekenen met formule, per keer kan je dan het aantal reps uitrekenen die je op de laatste set moet halen om een virtueel PR te zetten). Alles wat na de hoofdlift komt is extra.
Squat (licht): 2x5x72.5kg
DL: 5x100kg
MP: 4x42.5kg
Planks, cable crunches
Deads gingen nu prima, met dank aan de website van Paul Carter, waar ik wat technische tips vond. Ik hield mijn heupen te laag en mijn schouders waren iets achter de stang, in plaats van recht erboven. Met heupen wat hoger en schouders wat meer naar voren trek je de stang recht omhoog, zonder dat je knieen in de weg zitten. Stang volgt nog steeds de schenen, maar schraapt er niet meer keihard langs. Ik ga vanaf nu de DL met 2.5kg per week ophogen, kijken waar dat naartoe leidt.
MP een repje meer dan vorige week, afgesloten met lichte set.
BW nu zelfs op 84kg, dat gaat misschien iets te hard. Heb ook soms wat opgeblazen gevoel en wat meer vet rond de buik, maar de broeken passen nog wel. Zal af en toe een boterham minder eten.
Vrijdag volgende training met: Squats 97.5kg, BP 70kg, PR 70kg alles drie reps
---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 12:49 ----------
Bedankt crash. Deads vandaag was evenaring van PR. Volgende week misschien een nieuw PR.
---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 12:52 ----------
Nou, daar reageer ik maar niet opAh ja kan ik me wat bij voorstellen. Assistence verveeld echter snel hoorLas ook dat Madcow sowieso beter is als je wat meer op leeftijd bent, omdat je meer tijd hebt om te herstellen.
maar je hebt volkomen gelijk natuurlijk. Of die assistance gaat vervelen gaan we zien. Het leuke van een Wendler UB/LB split lijkt me dat je per workout 1 lift hebt die je voor de prestatie bijhoudt (theoretisch 1RM uitrekenen met formule, per keer kan je dan het aantal reps uitrekenen die je op de laatste set moet halen om een virtueel PR te zetten). Alles wat na de hoofdlift komt is extra.

Las ook dat Madcow sowieso beter is als je wat meer op leeftijd bent, omdat je meer tijd hebt om te herstellen.

beetje onhandig geformuleerd als ik hem zo terug lees
?