crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je de MP niet haalt , gewoon een pushpress ervan maken idd
Dank je Dinky! Ja, het gaat nog steeds vooruit, langs lijnen van geleidelijkheid weliswaar, maar toch.
Het lijkt inderdaad dat MP meer afhangt van je bouw dan andere lifts. Aan de andere kant, mensen die echt sterk zijn op de grote 3 bv, zijn vaak toch ook wel sterk op MP.Had ik gisteren ook. 42,5 lukte nog met MP. 45 niet dus stoten. Anders sta je daar zo lullig met je barbell. Bij pushpress haal ik 67,5 kg. Wat een verschil de benen maken. Nu dus spierpijn in mijn nek.
Ik kijk weleens jaloers naar jongens in de sportschool die fluitend 60 kg en meer MP doen.
Het is maar gewoon hoe je bouw is, je aanleg. Hoe je spieren zijn.
Hoe ik ook train, ik zal nooit veel meer dan 42,5 op MP halen, denk ik. Misschien ooit eens 50. Maar dan houdt het wel op, denk ik.
Nou, ik let wel op mijn voeding hoor
Ik tel alleen niet alles elke dag uit, maar ik eet toch min of meer uit mezelf al elke dag hetzelfde, dus dat regelt zich wel. BW is nu 84kg. Vet% zal iets omhoog gegaan zijn, zichtbaar wat meer vet op buik en onderrug, maar ik pas al mijn broeken nog, dus voorlopig ga ik nog door met cleanbulken. Als ik 90 kg ben (over een helf jaar of zoiets, hopelijk) zal ik opnieuw evalueren, en kijken of er een kleine cut tussendoor moet.
LKK;8031633 Squat: [B zei:3x95kg[/B], 8x75kg
BP: 2x72.5kg, 8x52.5kg
Pendlays: 3x70kg, 8x50kg