Vijfendertigste Wendlertraining, UB, 3-2-3
BP 5/
3/1: zwaarste set
(3+1)x67.5kg. W1RM = 67.5*(1+0.0333*4) = 76.5kg
Daarna nog 3x10x50kg
DBSP: 10x14kg, 2x8x12kg
DBRow: 2x10x32kg
DB Curls: 2x10x10kg
Planks
45 minuten
Nog steeds best wel last van onderrug, Gelukkig UB training vandaag. BP had een vijfde rep ws nog wel gekund, maar nu merk je hoezeer je je rug aanspant bij de bench (wat op zich goed is geloof ik), en ik wilde niet het risico lopen van een verkeerde krampachtige beweging. De BBB sets daarna gingen heel goed.
DBRows aan de rechterkant voelde ik de onderrug ook, training verder kort gehouden. Nog een paar Front Squats met alleen de stang. Squats a.s. woensdag zullen waarschijnlijk en helaas licht moeten.
Woensdag volgende training, LB met SQ 5/
3/1
---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------
klote van je onderrug
Misschien een belt kopen, of heb je die al?
Had vorige keer na de 100 kg deadlift een week lang last van mijn traps, het blijft een goede maar linke oefening
wat betreft het cutten ik zit er ook aan te denken, zit op 18/19 % nu en ik zie nog steeds abs (bovenste) maar ben ook niet te vreden. Misschien ga ik wel met je mee doen
K*t van je onderrug kerel. Maar idd, zal prob wel wat kleins zijn, voor zover mogelijk blijven bewegen, en dan moet het snel beter worden.
Overigens wellicht een idee om ook nog klein beetje cardio erin te gooien? Sowieso nooit weg om 1x p/w wat cardio te doen om de vetverbranding op gang te houden (aldus lyle).
Een DL van 11kg is niet best, raap je dan gewoon de stang van de grond op
maar klote van die rug natuurlijk
En ik ben idd ook hard aan een cut toe.. woog vanochtend 92kg maar vrees toch weer tegen de 20%bf te zitten.... het is voor mij gewoon verdomde lastig om vet kwijt te raken, terwijl ik denk als ik zo'n 5% vet kwijt zou zijn ik zeker geen verkeerd fysiek zou hebben.. ik zou eigelijk flink aan de cardio moeten gaan, maar ik heb daar zo'n hekel aan....
Dank voor de steun mannen!
Die 11kg was natuurlijk 110kg

Nog geen spectaculair gewicht (wel zwaar voor mij overigens), maar genoeg om de boel goed te verrekken als je niet op de techniek let...
Over het cutten: ik haat cardio, maar minder eten gaat me makkelijk af, dus ik hoop het met puur dieet klaar te spelen. Wel fiets ik naar de sportschool en maak regelmatig duinwandelingen van meer dan een uur, dus helemaal stil zit ik niet. Die blessure komt wel ongelegen, want juist tijdens de cut moet je als ik het goed begrijp gewoon zwaar doortrainen (evt iets minder volume). Maar dit is mijn eerste keer, we zullen gaan zien.