Achtendertigste SL 5x5 training
Squat:
2x8x20kg
5x40kg
3x50kg
2x60kg
1x70kg
5x77.5kg PR
2x77.5kg
5x70kg
2x5x65kg
BP:
8x20kg
2x50kg
2x5x57.5kg
4x57.5kg
2x5x50kg
Pendlay Row:
8x20kg
5x5x50kg
Chin-ups: -
Dips: 7xBW
L-flies: 2x8x4kg
Rek- en strekwerk, planken
Thuis Foam Roller
Totaal 50 minuten.
Ik ga vanaf nu niet steeds "FAIL" erbij zetten, anders gaat het er zo deprimerend uitzien. Als de laatste regel niet "5x5x ..." is, betekent dat dus fail
Vanochtend weinig tijd, dus alles wat gehaast gedaan met minder rustpauzes en hier en daar een superset.
Squats volgens plan een hele werkset gehaald. Met (veel) meer rust was 5x5 mss wel gelukt, maar ik vind het wel best zo. Vrijdag heb ik meer tijd als het goed is. Wel nog kleine techniekverbetering bij het dalen. Dat gaat nu vloeiender in 1 beweging. Voorheen was het laatste stukje tot net voorbij par een beetje apart van de rest.
BP nu 2 en bijna 3 werksets. Niet ontevreden.
Pendlays nu goed op 5x5x50kg. Die kan omhoog voor volgende keer
Door de kortere pauzes werden Squat en BP een beetje reverse-pyramid achtig. Op zich bevalt me dat wel. Na het opwarmen een zware set voor de kracht, en daarna, met relatief korte rustpauzes, een paar sets met steeds wat minder gewicht. Het kost weinig tijd, put flink uit, en je blijft in elk geval 1 set flink zwaar tillen. Voor in de toekomst (post-SL5x5) is dat zeker iets om in gedachten te houden.
Vrijdag volgende training met 77.5kg Squat, 16kg DBS
P, 90kg DL
---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 11:58 ----------
Gefeliciteerd met de VPR!

Net zo awesome als een reguliere PR wat mij betreft
Dank je!
---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 11:58 ----------
tja... op een bepaald moment ontkom je niet meer aan die eerste deload.
ook geen ramp toch, even een aanloop nemen en dan hup over dat platformpje heen
Inderdaad. Ik zit er ook totaal niet mee hoor. We doen ons best en zien wel hoe het komt!