Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Alle smaakjes die ik tot nog toe heb geprobeerd zijn *erg* zoet. Mijn hoop is gevestigd op de Naturel. Maar de 2.2kg pot is Vanille, dus daar zal ik toch aan moeten geloven. Het plan is twee shakes per dag, wat neer komt op 44g eiwitten extra.Negenentwintigste SL 5x5 training
Squat:
2x8x20kg
5x40kg
2x60kg
5x5x70kg
DB SP:
5x7kg
3x5x14kg PR
3x14kg FAIL
2x14kg
DL:
8x20kg
5x40kg
5x60kg
1x80kg
5x85kg PR
Chin-ups: 2xBW, 3xNeg
Dips: 7xBW, 1xBW
L-flies: 2x8x4kg
Rek- en strekwerk
Thuis Foam Roller
Totaal 60 minuten
Squats rustig en geen grote problemen. Bij laatste twee sets geexperimenteerd met iets meer druk op bal voet bij omhoog komen.
Schouder Press blijft een raar ding. Drie solide werksets met 14kg DBs, terwijl ik ze vorige keer nauwelijks omhoog kreeg.
Laatste twee reps op Deadlift gingen niet meer met goede techniek. Ik kon mijn rug niet 100% recht houden. Dit gewicht volgende keer dus nog eens.
Whey Perfection pot + sample pack binnen (met gratis schudbeker!). Alle smaakjes die ik tot nog toe heb geprobeerd zijn *erg* zoet. Mijn hoop is gevestigd op de Naturel. Maar de 2.2kg pot is Vanille, dus daar zal ik toch aan moeten geloven. Het plan is twee shakes per dag, wat neer komt op 44g eiwitten extra.
Zaterdag volgende training met 72.5kg Squat, 52.5kg BP, 45kg PR
heb zelf bij opstaan whey perfection banaan, en voor ik ga slapen neem ik een shake cassein protein ook banaan, simpelweg omdat ik kwark echt niet weg krijg....
Ik eet Senoble "fromage frais" (al voordat ik weer ging trainen). Vetpercentage 3.2%, eiwit 7.5g per 100g, dus iets minder gunstig dan "echte" kwark, maar... vreselijk lekker!
Is nog niet helemaal weg, maar wel van het soort dat weer wegtrekt, dus ik maak me geen zorgenIs minder man van je rug misschien nog niet hersteld van je laatste deadlift die mis ging. even rustig met je rug doen of is het al weggetrokken?

Ik houd het nog een tijdje bij de dumbbells want dat gaat toch eigenlijk best goed. Met de piepkleine volumes Chins en Dips die ik kan, lijkt me overkill nog niet aan de orde? Als ik eenmaal echt meerdere setjes kan, zal ik het wat doseren. Maar soms doe ik ze ook helemaal niet als ik te weinig tijd heb, of geen puf meerNou nog niet overgestapt op BB MP?
Is dips & chins op 1 dag trouwens niet beetje overkill?