XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk interview man

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.225
Nice man.
Zou niet zeggen dat je 120 weegt.
Wel sterk zoals altijd.
Hoeveel kan je front squatten dan? :D

ben tegen de 1m90 ook he
geen idee hoeveel ik nu kan front squatten

Leuk filmpje!
Dit is dbb he, altijd 10kg lichter dan dat ze zeggen :p

dus jij bent geen 70 maar 60kg? ;)

haha vooral die saté saus is lekker he ;)

@ de rest thanks

hier nog wat squats en benches van die vrijdag, helaas van de 175 bench precies de slechtste set van de 3 maar ja.
http://www.youtube.com/watch?v=kAenhtV3D0E
http://www.youtube.com/watch?v=ly0lZ8O2Vp4

[Link niet meer beschikbaar]
hier ook nog wat over afgelopen week en 2 filmpjes

Nice vid.

Ironisch dat shirt dat je aan hebt tijdens het powerliften:p.

• #5.227
ach het is nou niet alsof ik feyenoord shirt aan heb op een training van ajax

Nice die blog, leuk om te lezen, goed bezig!

• #5.229
thanks! mooi dat het leuk om te lezen is

Update je je blog iedere week? Je hebt iig nog een volger erbij:D

• #5.231
ja man, elke week sowieso een soort weekupdate van de training met filmpjes eventueel en af en toe misschien iets anders als ik inspiratie heb

Laatst bewerkt:
Harde speed nog op die DL's.

• #5.234
Ja, doe laatste tijd conv niet zwaar staat pas sinds deze week weer in schema. Afgelopen maanden alleen sumo getraind en conv deficits, maar ergens begin februari nog wel 3x270 conv gedaan met -10°. Dus dit is niet zo zwaar.

goed bezigg, alleen beeldscherm omdraaien voor laatste stukje was wel ****edup bro

• #5.236
ja, had een programmatje om clips om te draaien maar dat programma maakte me na de eerste frontsquat draaien zo agressief dat ik het maar heb gedelete.

Was een .mp4 en die maakte die zonder dat ik erom vroeg .avi waardoor die het niet meer deed, daarna maakte die er wel .mp4 van dus ik helemaal blij en de volgende werd weer .avi :fuu:

ja, had een programmatje om clips om te draaien maar dat programma maakte me na de eerste frontsquat draaien zo agressief dat ik het maar heb gedelete.

Was een .mp4 en die maakte die zonder dat ik erom vroeg .avi waardoor die het niet meer deed, daarna maakte die er wel .mp4 van dus ik helemaal blij en de volgende werd weer .avi :fuu:

jackie-chan-about-to-facepalm.jpg

Waarom lift je met straps?

• #5.239
Ik zie het nut er niet van in om me onderarmen en handen te overbelasten met 3-4x per week deadlifts en daarbij nog upperback oefeningen etc.
Heb een tijdje zelfs bijna gripfails op zware deadlifts gehad toen ik geen straps gebruikte.

Gelukkig kan ik de gewichten nog een lange tijd in me vingertoppen laten hangen, maar dan nog lift ik liever met goede grip de belangrijkste sets en alle andere sets met straps.

En nu verlies ik nooit grip op zware deadlifts, dus dat zit wel goed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven