MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kleine update:

Ga niet meer loggen, aangezien er niks PL-gerelateerd te loggen valt

Ik ga voorlopig niet meer serieus voor PL trainen, enkel nog fitter worden en afvallen en ga meer tennissen. Vooral mentaal trek ik het niet om elke training weer te beginnen met de angst dat ik weer niet eens normaal een lege stang kan squatten. Het idee dat ik ook de grootste moeite moet blijven doen om ver onder m'n PRs te blijven liften kan ik ook helemaal niks mee.
Na m'n vakantie laat ik naar m'n knie kijken, maar tot die tijd (en waarschijnlijk daarna ook) blijf ik trainen voor m'n plezier en om fitter te worden voor tennis.

Heb vooral op sociaal gebied veel meer plezier hierin dan me continu in m'n eentje druk te maken om m'n trainingen in een donkere schuur en dan weer teleurgesteld te raken in het resultaat.

Als ik wel weer zonder pijn kan trainen zal vanzelf het gewicht omhoog gaan, maar nu na meer dan een jaar dezelfde blessure hou ik het voorlopig even voor gezien.
 
jammer, hoop dat je doorgaat in de toekomst met PL want er gaat een groot talent verloren zo.

sterkte met je nieuwe doelen iig
 
Eddie? Wat is deze? Knie stuk???

Ik heb nog wel een goede kniedokter voor je, maar je kan ook gewoon een sexy tennisser worden. Verdient veel meer dan PL ook ^_^
Sterkte!
 
Heb vooral op sociaal gebied veel meer plezier hierin dan me continu in m'n eentje druk te maken om m'n trainingen in een donkere schuur en dan weer teleurgesteld te raken in het resultaat.

Ik ken het gevoel heel goed, heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik mentaal de knop echt heb kunnen omdraaien en ik gewoon lichte pomptrainingen ging doen ipv zwaar willen gaan, teleurgesteld zijn en de rest van de dag met een kuthumeur zitten omdat het niet meer loopt zoals eerst.

Beste is inderdaad even pauze nemen, doen wat je echt wil doen en dan komt de goesting later weer vanzelf.
Veel succes ermee ;)
 
Je kan er ook gewoon voor kiezen om niet te zitten kniezen en er het beste van maken natuurlijk :rolleyes:

Ik kan ook gewoon weer vanaf nul beginnen. So what? en ik ben nog oud ook. Je bent in de bloei van je leven, nog tijd zat om 100 keer opnieuw te beginnen.
Maar wellicht dat de break je goed doet om je zin weer te hervinden.
 
ik had al eerder naar een podoloog moeten gaan, nu al megaverbetering en had me wrs de kraakbeenschade rechts aan de patella gescheeld. Raad het je aan om gewoon eens langs te gaan bij een sportpodoloog. Niet alleen beenlengteverschil maar ook voetboog, enkels etc kan veel uitmaken.

Trouwens als er trainingsmaterialen weggaan bij je geef dan een seintje.
 
Klote man, maar erg begrijpelijk.
Heb precies hetzelfde gehad en als wedstrijdatleet is het gewoon niet te doen om ver onder je normale kunnen nog wedstrijdjes te gaan draaien. Dat is zo demotiverend, dan kun je inderdaad beter even een tijdje vrijaf nemen en lekker doen wat je wilt en wat goed voelt. Komt wel weer goed denk ik.
 
jammer, hoop dat je doorgaat in de toekomst met PL want er gaat een groot talent verloren zo.

sterkte met je nieuwe doelen iig

Hoop ook dat het weer mogelijk wordt.

Eddie? Wat is deze? Knie stuk???

Ik heb nog wel een goede kniedokter voor je, maar je kan ook gewoon een sexy tennisser worden. Verdient veel meer dan PL ook ^_^
Sterkte!

Ja linkerknie is nu al meer dan een jaar zo en het heeft er nog geen seconde op geleken dat het beter is geworden.

Ik ken het gevoel heel goed, heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik mentaal de knop echt heb kunnen omdraaien en ik gewoon lichte pomptrainingen ging doen ipv zwaar willen gaan, teleurgesteld zijn en de rest van de dag met een kuthumeur zitten omdat het niet meer loopt zoals eerst.

Beste is inderdaad even pauze nemen, doen wat je echt wil doen en dan komt de goesting later weer vanzelf.
Veel succes ermee ;)

Het is nu eerlijk gezegd niet de zin om te trainen die weg is. Ik kan gewoon niet normaal trainen, verre van zelfs. Daar heb ik geen zin meer in,

Je kan er ook gewoon voor kiezen om niet te zitten kniezen en er het beste van maken natuurlijk :rolleyes:

Ik kan ook gewoon weer vanaf nul beginnen. So what? en ik ben nog oud ook. Je bent in de bloei van je leven, nog tijd zat om 100 keer opnieuw te beginnen.
Maar wellicht dat de break je goed doet om je zin weer te hervinden.

Weet niet of dit een reactie is op vsral of op mij, maar de zin hervinden gaat niet lukken zonder dat de knie niet tegenwerkt. Ga niet powerliften om op lokaal niveau beetje mee te tillen voor de lol.

ik had al eerder naar een podoloog moeten gaan, nu al megaverbetering en had me wrs de kraakbeenschade rechts aan de patella gescheeld. Raad het je aan om gewoon eens langs te gaan bij een sportpodoloog. Niet alleen beenlengteverschil maar ook voetboog, enkels etc kan veel uitmaken.

Trouwens als er trainingsmaterialen weggaan bij je geef dan een seintje.

Door de blessure links is rechts wel van alles scheef te komen staan. DieNase kon het allemaal wel rechtzetten maar 1-2 dagen later stond het weer scheef. Nu is m'n rechterenkel wel ingezakt waardoor ik m'n knie niet meer naar buiten kan drukken. Ook continu stijfheid rechtsonderin de rug en heup wat bij stilzitten ook echt pijnlijk wordt. Misschien dat dat nu een oplossing kan zijn voor dat probleem rechts.

De knie links is nog steeds vol vocht na het ongeluk bij jou vorig jaar, maar waarschijnlijk meer dan alleen dat dus vandaar dat een scan het moet laten zien.

Ik verkoop nog niks. Blijf gewoon trainen, maar niet zo gefocust op PL.

Klote man, maar erg begrijpelijk.
Heb precies hetzelfde gehad en als wedstrijdatleet is het gewoon niet te doen om ver onder je normale kunnen nog wedstrijdjes te gaan draaien. Dat is zo demotiverend, dan kun je inderdaad beter even een tijdje vrijaf nemen en lekker doen wat je wilt en wat goed voelt. Komt wel weer goed denk ik.

Het begon vorig jaar al met het NK Raw heel erg aan me te knagen. 3 weken ervoor met pijn en moeite 230 gesquat zonder normale voorbereiding. Toen 2 weken ervoor weer door die knie gezakt met 220 en kon toen 2 weken niks trainen behalve bank en stiff legged deadlift en dan op de wedstrijd maar zien waar het schip strandt. Nu 9 maanden later is het nog geen haartje beter dan toen, behalve als ik alles wrap vanaf lege stang, maar dan wordt het allemaal nog schever in m'n lichaam.
 
Laatste was niet voor jou.
Ik kan me voorstellen dat je als pro geen concessies wilt doen. Sterker nog, dat kan ook helemaal niet.

Al zit er wel een beetje kern van waarheid voor je in. Je kunt er ook wat aan (laten) doen. Zeker op jouw leeftijd!
Maar iets zegt me dat je op een prima plek bent waar je nu zit, dat zou ik lekker zo houden.
 
Laatste was niet voor jou.
Ik kan me voorstellen dat je als pro geen concessies wilt doen. Sterker nog, dat kan ook helemaal niet.

Al zit er wel een beetje kern van waarheid voor je in. Je kunt er ook wat aan (laten) doen. Zeker op jouw leeftijd!
Maar iets zegt me dat je op een prima plek bent waar je nu zit, dat zou ik lekker zo houden.

Dat wil ik ook wel hoor. Wil niet m'n hele leven met pijn uit bed stappen 's ochtends of niet normaal in een collegebank kunnen zitten.
 
Klote Ed.

Goed na laten kijken en dan maar is verder zien idd
 
Dat wil ik ook wel hoor. Wil niet m'n hele leven met pijn uit bed stappen 's ochtends of niet normaal in een collegebank kunnen zitten.

Jezus. Sorry, ik had niet door dat het zo extreem was.

*big hug* :aai: ( van der Hoeven, Bergman Naarden. hij weet dingen )
 
Jezus. Sorry, ik had niet door dat het zo extreem was.

*big hug* :aai: ( van der Hoeven, Bergman Naarden. hij weet dingen )

Heb van DieNase al een verwijzing gekregen, maar thanks voor de tip :)
 
Sterkte man, zonde maar wel de beste keuze. Als je knie helemaal herstelt, ga je PL dan weer oppakken?
 
Begrijpelijk kerel, zo schiet het ook niet op. Ben erg benieuwd wat er uit die scans gaat komen, klopt geen hol van die knie nu.

@Gijs: Zooltjes zijn nu niet relevant, misschien in de toekomst wel aangezien de rechter enkel behoorlijk in zakt. Het is nu alleen niet in te schatten of dat door een keten probleem komt of een lokaal probleem is. Eerst die knie fixen die toen gesloopt is bij het spotten. ;)
 
Begrijpelijk kerel, zo schiet het ook niet op. Ben erg benieuwd wat er uit die scans gaat komen, klopt geen hol van die knie nu.

@Gijs: Zooltjes zijn nu niet relevant, misschien in de toekomst wel aangezien de rechter enkel behoorlijk in zakt. Het is nu alleen niet in te schatten of dat door een keten probleem komt of een lokaal probleem is. Eerst die knie fixen die toen gesloopt is bij het spotten. ;)

Man echt klote toen, lelijk ongeluk was dat!
 
Balen man, maar je keuze atm wel, hoop dat je knie weer goed komt. Met tennissen geen last ?
 
Sterkte man, zonde maar wel de beste keuze. Als je knie helemaal herstelt, ga je PL dan weer oppakken?

Ja. Blijf sowieso gewoon trainen hoor, alleen zal beperkter qua volume en frequentie zijn en wat meer op snelheid en reps.

Man echt klote toen, lelijk ongeluk was dat!

Ja shit happens

Mooi klote Z, net nu ik weer wil gaan beginnen.

Ja idd klote. De zware trainingen met z'n alleen toen we allemaal fit waren mis ik wel.

Balen man, maar je keuze atm wel, hoop dat je knie weer goed komt. Met tennissen geen last ?

Nee, want dan komt er niet zoveel rek op. Voel het wel na een lange wedstrijd, maar dat is meer soort stijfheid gevoel.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven