Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Verbaast me eigenlijk nog dat ik die trui en broek nog pas. Heb die broek nu aan en is maat L ???
 
Shit nigger.
Toen je 16 was kon je zeker al 200 squatten?
 
Shit nigger.
Toen je 16 was kon je zeker al 200 squatten?

Toen ik 16 was had ik nog geen gewicht aangeraakt, op een verdwaalde chest press na een keer.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

healthcenter waar ik train, helaas geen magnesium toegestaan en altijd irritante instructeurs :(
 
trainingen posten jij!
 
Nee, abonneer maar op me youtube channel en lees me krachtsport.nl blogs maar ;)
De meest "interessante" lifts film ik wel.
A.s. zaterdag en zondag bijv.
 
Eddine, waar heb je die Swiss bar gekocht die daar ergens achteraan op die foto staat

en die balkjes voor je bands aan te hangen nog niet klaar gelegd:D
 
haha nee is juist dope. Er zijn bepaalde mensen zoals DG80 die mij mietje noemen omdat ik met straps deadliften. Is volgens hem niet nodig, moet je je grip maar verbeteren.

Het zit je hoog of niet? Denk dat Ziyed in zijn reguliere trainingen nooit straps gebruikt. Een attempt op 20*220kg is natuurlijk compleet iets anders. Zeg ook niet dat je nooit straps mag gebruiken, maar elke training is gewoon pussy en dan moet je inderdaad grip kweken :p
 
Nope die h-balken liggen uit beeld :p

Maar die swiss-bar is van Powercage Henk om hem zo maar te noemen. Is opzich wel OK alleen zijn de sleeves beetje doorgebogen, maar daar heb ik ook weinig last van.
Hij is wel erg zwaar in gebruik, je zal niet in de buurt komen van je regular bench qua gewicht.


Het zit je hoog of niet? Denk dat Ziyed in zijn reguliere trainingen nooit straps gebruikt. Een attempt op 20*220kg is natuurlijk compleet iets anders. Zeg ook niet dat je nooit straps mag gebruiken, maar elke training is gewoon pussy en dan moet je inderdaad grip kweken :p

Ik gebruik wel in vrijwel elke training voor bijna alle pull oefeningen straps. Behalve bij zware deadlifts. Maar ik ga proberen op hook grip over te stappen en als ik dat eenmaal gewend ben ga ik alles op reps met straps doen.
 
Laatst bewerkt:
Het zit je hoog of niet? Denk dat Ziyed in zijn reguliere trainingen nooit straps gebruikt. Een attempt op 20*220kg is natuurlijk compleet iets anders. Zeg ook niet dat je nooit straps mag gebruiken, maar elke training is gewoon pussy en dan moet je inderdaad grip kweken :p

hij is gwoon een pussy man:D
 
Ziet er gepikt materiaal uit. In een gepikte schuur.
 
geloof ik graag!
maja wat is grippower.
pak je toch wel op de heavy grippers my friend:D

haphap
 
Waarde pol,

Gripkracht is geen knijpkracht,

Groet
Pietje
 
Goed log dit, abbo!
 
waz met jou badr, waar is die tellsell abpro
 
2 halters + 2 racks, doe maar luxe!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven