Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
pak jullie allemaal bishes!
 
thanks, ben er erg blij mee nog! soms wel irritant om altijd alleen te trainen, maarja is wel te doen.
 
thanks, ben er erg blij mee nog! soms wel irritant om altijd alleen te trainen, maarja is wel te doen.

Is er dan een goede gym in de buurt waar ook powerlifters trainen?
 
Is er dan een goede gym in de buurt waar ook powerlifters trainen?

Uhmm waar UncleZ traint is niet ver voor mij bijv., maar er zijn niet veel gyms die voor mij betere apparatuur hebben dan ik zelf heb op machines na.
Dichtstbijzijnde gym met vergelijkbare apparatuur voor PL is in Rotterdam centrum, maar dat kost te veel reistijd en benzine+parkeergeld.

Eigenlijk is dit wel ideaal ;)
 
Jij traint toch FB, he?
Hoe ziet voor jou een 'standaard' week template eruit?
Ik weet dat dat een hoop afhangt van of je aan het voorbereiden bent voor een wedstrijd, aan welke zwaktes je wilt werken, etc.. . Maar ben wel eens benieuwd hoe jou 'generic template' eruit ziet. Of is die top secret?
 
Spreek me eens aan op facebook of zo, veel makkelijker.
 
http://www.youtube.com/watch?v=wIZ4jedFkE4

Vandaag na me normale squats nog paar singles gedaan voor de fun en deadlift voor het eerst hook grip serieus gedaan. Voelde goed, alleen hierdoor was techniek minder netjes (zie onderrug die eerst omhoog schiet). Volgende week beter op letten, maar ben in ieder geval blij dat ik de grip makkelijk aan kan.
 
****ing nice dansje na je Deadlift ook. Iemand die daar een leuke GIF van kan maken?
 
strakke lifts weer Z! goede muziek ook :p
 
Nice. Op een of andere manier lijkt het je nooit heel veel moeite te kosten.
 
Sterke lifts, zien er indd easy uit!

Zijn er trouwens mensen van RPB/DBB naar sterkste man Kerkrade?
 
sterke squatties man
 
strakke lifts weer Z! goede muziek ook :p

haha radio, vooral bij die 220 squat ineens flitsgoeroe Roy.....

Nice. Op een of andere manier lijkt het je nooit heel veel moeite te kosten.

Sterke lifts, zien er indd easy uit!

Zijn er trouwens mensen van RPB/DBB naar sterkste man Kerkrade?

sterke squatties man

thanks, het zijn ook geen topgewichten, hoewel de laatste benchbeurten echt niet easy waren maar de techniek strak blijft en dan lijkt het easy.
3x250 deadlift is ook niet echt maximaal bij een (conventional) max van 290.
 
Doe je nooit setjes Edje?
5x5 ofzo?
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Raw trainings-meet vandaag en deadlift in suit om te testen of het beter ging dan EK.
Squat +17,5kg pr bench +12,5kg deadlift hierna nog 300 gemist, zat er gewoon niet in.

http://www.youtube.com/watch?v=udt2X3kl1s4
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven