ItaStaLLion67
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha zat je je log even in de mijne te updaten. Patser.![]()

Haha zijn nu %28g eiwitten en 50g carbs. Moet dat niet 128 en 150 zijn ofzo?![]()

Ik dacht wat krijgen we nou weer die gaat even patsen haha. Ja linkies werken niet omdat ze alleen in mijn log te lezen zijn. Serious. Je zal even mijn bericht moeten quoten dan krijg je de hele link te zien, zo van post af doen ze het niet nee.Goddamned, ik dacht dat niemand het had gezien
Ik kwam stiekem je linkjes pikken voor in mn log, even shake'je gemaakt tussendoor en niet meer aan gedacht dat ik hier nog zat
Linkjes werkten trouwens niet in mijn log?!
Yep, voor en na.Op welke tijdstippen gebruik je die taurine? Sowieso 1x als préworkout neem ik aan?
Thnx. Jij gaat ook lekker vind ik, best lastig om die events ook in te plannen? Kan je je goed 'inhouden'? Wat houden die towel dislocations in?
Deze week toch wel meer 'rants' als anders. Meer hatelijk, agressiever, minder en lichtere slaap, minder eetlust. Mijn muziekvoorkeur veranderd ook iets, meer rock en metal. Mijn posts zijn hier en daar ook wat scherper. Weet niet of Sanca daar ook last van heeft?Heb het toch duidelijk sinds deze manier van trainen, misschien onderdeel van aanpassen o.i.d. Nu eten en weekend.