- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je komt weer ff langs wippen om je logje te updaten
.
, flinke gewichten die je pakt
. Fijn dat je zelf ook wel wat verschil merkt en dat het deloaden goed heeft geholpen.
.Ik ben nog even door gegaan met deloaden, ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik werd maar niet echt gretig en vond het te fijn om met de deload gewichten aan de gang te gaan.
Dit gaf voor mij de doorslag om ermee door te gaan. Lichamelijk had ik wellicht een week eerder kunnen beginnen met de nieuwe cycli maar mentaal merkte ik dat het nog niet 100% was.

Dat pauzereps is volgens mij ook een beter concept dan een repout, tenminste het lijkt voor mij ook geen windeieren te leggen.
Ja, volgens mij ook. Maar ik heb het idee dat een repout van begin af aan met pauzereps nog beter werkt dan een normale repout en dan een pauzerepout. Je doet zo 3-8 reps meer ofzo.In mijn beleving zijn pausereps/extended sets vooral een logisch vervolg op repouts, op het moment dat de intensiteit te hoog wordt om nog een fatsoenlijk aantal reps achter elkaar te kunnen maken.
Je kunt dan zwaarder blijven gaan en toch nog voldoende reps/volume doen zonder jezelf volledig uit te putten
Ja, volgens mij ook. Maar ik heb het idee dat een repout van begin af aan met pauzereps nog beter werkt dan een normale repout en dan een pauzerepout. Je doet zo 3-8 reps meer ofzo.
Hoe dichter ik bij bepaalde grenzen kom die dat moment gelden hoe groter de kans op falen. Dat kan ik maar moeilijk accepteren van mezelf, dus de druk op niet falen wordt groter en hiermee evenredig de angst.
Ik accepteer steeds beter de mogelijkheid tot falen en dit geeft minder stress->meer focus->betere training.
Heb het ook bij BP gehad, zelfde verhaal. Door uitproberen van technische details liep de oefening minder goed volgens gevoel, niet qua KG.