Fitness Seller

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
"Je moet wat karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat blablabla" grrr ben nooit zo vlot met het geven van karma aan veel gebruikers :o, dus die krijg je nog te goed :)

Jij traint ook lekker zeg, flinke schema's! :thumbs:

Potverdomme Impo hetgaat lekker man ondanks de verkoudheid en verstandig van die langere deload:thumbs: Grappige oefening by the way heb je op jouw sportschool van die kettingen waar je hem in kan doen of doe je hem in de smith? En binnen hoeveel maanden kunnnen we je verwachten op een grote wedstrijd beest?

Maar nooit meer online ? Damn dat gaat je karmapuntjes kosten.....:laugh:

Mazzel

Laatst bewerkt:
Hey Imp,

dat is inderdaad lang geleden, dacht even dat je niet meer ging posten...

Die Savickas Press laat ik maar aan jou over, ik heb al genoeg probleempjes :D
Lijkt me wel kicken als je hem goed kan uitvoeren!

nette squat man. Fijne zondag nog!

Dat pauzereps is volgens mij ook een beter concept dan een repout, tenminste het lijkt voor mij ook geen windeieren te leggen.

Goed dat je gekozen hebt voor een iets langere deload. Zin om te trainen is toch de beste indicator.

Succes met de volgende cyclus en pauze reps is een heel fijn systeem. Ook een tijdje gedaan. Zowel gebruikt in wedstrijdvoorbereiding als in een krachtfase. Ik merkte dat ik aan het einde bijna zoveel reps maakte als ik bv normaal in 3 sets zou maken alleen dan in de helft van de tijd. Het kan dan niet anders dan dat je sterker wordt.

Goedemorgen :hello: je komt weer ff langs wippen om je logje te updaten ;).
Je schema's zien er goed uit zeg! zeer netjes gemaakt + inhoud ook ;), flinke gewichten die je pakt :). Fijn dat je zelf ook wel wat verschil merkt en dat het deloaden goed heeft geholpen.

Die Savickas press ziet er pittig uit, hoe gaat het je nu af?
Hé suc6 met je trainingen! En ik zie wel weer wat van je, ik heb ook minder tijd om alles te lezen en te beantwoorden..dus zo nu en dan wip ik even langs ;).

Heej topper, goed bezig!
Greetje blijft je volgen ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben nog even door gegaan met deloaden, ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik werd maar niet echt gretig en vond het te fijn om met de deload gewichten aan de gang te gaan.
Dit gaf voor mij de doorslag om ermee door te gaan. Lichamelijk had ik wellicht een week eerder kunnen beginnen met de nieuwe cycli maar mentaal merkte ik dat het nog niet 100% was.

Ik denk dat we voor jou ipv een deload weekje, beter kunnen omschakelen en uitbreiden naar flexibele 'restoration' blocks....:)

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

Dat pauzereps is volgens mij ook een beter concept dan een repout, tenminste het lijkt voor mij ook geen windeieren te leggen.

In mijn beleving zijn pausereps/extended sets vooral een logisch vervolg op repouts, op het moment dat de intensiteit te hoog wordt om nog een fatsoenlijk aantal reps achter elkaar te kunnen maken.

Je kunt dan zwaarder blijven gaan en toch nog voldoende reps/volume doen zonder jezelf volledig uit te putten

Still going strong met je high-tech wiskundige schema's!

succes beest.

Mooi dat je weer kan loggen. Succes alvast met je deload! Woon je nog steeds in dezelfde stad?

Groet Kraft

nice, vanwaar de angst bij 200+ op squats, spanning?

Als ik zo je log vanaf het begin tot het eind lees, krijg ik totaal niet de indruk dat je last zou hebben van ''faalangst''.

Erg indrukwekkende krachtstats. Succes nog met je log.

Succes met je training, heb +- hetzelfde ervaren.

komt zeker goed met jou, tijdens het lezen van je logje moet ik toegeven dat ik zelden iemand met zoveel kracht en discipline heb tegengekomen.

succes Impon!

In mijn beleving zijn pausereps/extended sets vooral een logisch vervolg op repouts, op het moment dat de intensiteit te hoog wordt om nog een fatsoenlijk aantal reps achter elkaar te kunnen maken.

Je kunt dan zwaarder blijven gaan en toch nog voldoende reps/volume doen zonder jezelf volledig uit te putten
Ja, volgens mij ook. Maar ik heb het idee dat een repout van begin af aan met pauzereps nog beter werkt dan een normale repout en dan een pauzerepout. Je doet zo 3-8 reps meer ofzo.

Ja, volgens mij ook. Maar ik heb het idee dat een repout van begin af aan met pauzereps nog beter werkt dan een normale repout en dan een pauzerepout. Je doet zo 3-8 reps meer ofzo.

Daar ben ik het mee eens, vandaar dat mijn advies ook is geweest:

Begin al met pauze reps in dit verhaal, zodra je merkt dat je bij de repouts niet veel verder gaat komen dat 2 a 3 reps boven het minimale vereiste aantal.

Stel dat je dan dit met veel moeite had behaald in de laatste waves

8 reps (minimum 5)
5 reps (minimum 3)
3 reps (minimum 1)

Dan zou mijn conclusie zijn dat je een dood spoor nadert, als je door blijft gaan met AMRAP.
Ipv. je blijven stukbijten hierop zou ik dan gewoon de gewichten waarme ik als laatste 8, 5 en resp. 3 reps had gemaakt nemen en daar dan:

wave 1; 5 reps + 3-4 pauze rep sets
wave 2; 3 reps + 3-4 pauze rep sets
wave 3; 5-6 pauze rep singles.....

mee doen.

Fijn weekend bro ;)

en suc6 met deload

Even je logje doorgespit... Het ziet er echt goed doordacht en overzichtelijk uit. Weer een loglezer erbij :)
Inhoudelijk heb ik niet zoveel te zeggen, want ik heb het idee dat je 10x beter dan mij weet waar je mee bezig bent ;)

Keep on training gast.

Hoe dichter ik bij bepaalde grenzen kom die dat moment gelden hoe groter de kans op falen. Dat kan ik maar moeilijk accepteren van mezelf, dus de druk op niet falen wordt groter en hiermee evenredig de angst.
Ik accepteer steeds beter de mogelijkheid tot falen en dit geeft minder stress->meer focus->betere training.
Heb het ook bij BP gehad, zelfde verhaal. Door uitproberen van technische details liep de oefening minder goed volgens gevoel, niet qua KG.

Dit klinkt mij heel bekend in de oren. Vooral met banken heb ik dat. Dit komt ook door de schade aan mijn schouder, en dat wetende, kan ik eigenlijk zelden goeie BP trainingen neerzetten. De laatste tijd gaat het wat beter, door gewoon relaxed proberen te zijn voor de oefening, op mijn ademhaling te letten en gewoon niet zoveel piekeren erover, en gewoon te DOEN!

Sterke trainingen hier, sodeknetter...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven