- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
87,5 op lege maag momenteel. 178cm.
vet % ietsje hoger dan normaal, misschien pak ik er nog een halve kg bij de komende tijd, dan denk dat ik op een hoge 84 of ergens in de 85 uit kom als ik weer summer ripped erbij sta.
Goed onthouden deze post, ik vermeld maar 1 a 2 x per jaar m'n gewicht.

Wat is jou zomer-strategie om die Abs weer goed te zien schijnen in het zonnetje? Alcohol laten staan en/of wat meer intensief cardioen?
Toevallig vandaag mijn vetpercentage laten meten (15%), enkele % hoger dan december. En ik ga over 9 weken naar Lloret de Mar..![]()
=het ging trouwens om die 44kg's geloof ik, ex-dbb ster Xtralarge had dat op poten gezet, ik zal ze binnenkort weer eens pakken.
was dit ook alweer helemaal vergeten, vind het toch jammer dat het filmpje er niet gekomen is.Goed te horen dat je bw niet om te huilen is (al mag ik wat dat betreft niet veel zeggen natuurlijk).
Beentraining ziet er ook netjes uit.
was dit ook alweer helemaal vergeten, vind het toch jammer dat het filmpje er niet gekomen is.
Indonesië was echt een killer ja, ik heb de "post-vakantie" foto's nog; gruuuwelijk. Om eerlijk te zijn was de nasleep erna echt ****ed up. Ik heb ook nog geruime tijd erna last gehad van m'n darmen, m'n stoelgang is gewoon veranderd erna. Ja dat was echt een vette terugvaller in m'n trainingscarriere. Maar ik zit nu wel weer aardig op m'n oude niveau (bijna een jaar later)

ben ook wel benieuwd naar je fysiek loo! en je gaat de cardio opschroeven....... serieus deze keer neem ik aan...

Eerst setje met ****ing 52kg db's, en dan nog even door met 120kg benches! Respect Loo...
Maar train toch geen borst
Trie or die...is een hele goed iso..Sterke inclines Pinda maar waarom pak je incline bb press in de smith is dat meer isolatie ?

Godamnit Loo, net een reis geboekt met wat vrienden naar Bali in september, als bekroning voor de aankomende catabole zomer.
Zijn er eigelijk nog zaken te vermelden/toeristische tips die je kan geven, behalve dan dat je spiermassa er smelt voor de zon?
Hmmm, nu ben ik toch benieuwd, nu al onder de 14, en 87.5 op 178cm... Als je echt ripped staat zul je op pakweg 82kg zitten op 8 a 9%.. Moet volgens mij een aardig plaatje opleveren, mss zelfs één die de epische Loo zwembadpose kan verdringen...
Succes kerel!

Sterke inclines Pinda maar waarom pak je incline bb press in de smith is dat meer isolatie ?
Goed getraind, Loo. 50+ dumbbells zijn al niet meer om te lachen![]()
haha ik bedoel er niks mee hoor, maar verleden jaar had je toch afgehaakt of zoiets.....weet natuurlijk niet waarom.
lekkere training weer trouwens![]()
****! Aan het snoepen ofzoEerst setje met ****ing 52kg db's, en dan nog even door met 120kg benches! Respect Loo...
Met die 120kg mag ik helaas niet meedoen de 28e..Maar train toch geen borst
![]()
Flinke superdude training Loo!!!
Dikke incline press, en daarna nog eens een dikke banksessie neergezet!

Vieze hond met je 52 kilo "dumbbells">dumbels
Je bent een flinke vooruitgang aan het boeken volgens mij, lekker bezig gast!