MuscleMeat

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

benen gaat aardig voorruit laatste paar maandjes als ik zo naar de gewichten kijk, ben benieuwd de 28e bro.

87,5 op lege maag momenteel. 178cm.

vet % ietsje hoger dan normaal, misschien pak ik er nog een halve kg bij de komende tijd, dan denk dat ik op een hoge 84 of ergens in de 85 uit kom als ik weer summer ripped erbij sta.

Goed onthouden deze post, ik vermeld maar 1 a 2 x per jaar m'n gewicht.

Wat is jou zomer-strategie om die Abs weer goed te zien schijnen in het zonnetje? Alcohol laten staan en/of wat meer intensief cardioen?

Toevallig vandaag mijn vetpercentage laten meten (15%), enkele % hoger dan december. En ik ga over 9 weken naar Lloret de Mar.. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Wat is jou zomer-strategie om die Abs weer goed te zien schijnen in het zonnetje? Alcohol laten staan en/of wat meer intensief cardioen?

Toevallig vandaag mijn vetpercentage laten meten (15%), enkele % hoger dan december. En ik ga over 9 weken naar Lloret de Mar.. :roflol:

Ik word alleen maar droger als ik weer meer baco ga drinken :roflol:
Alleen niet op de juiste manier.

Ik ben in principe vanaf volgende week weer een tijdje vrij op dinsdag en vrijdag, op die dagen wil ik in de ochtend cardio gaan doen; beginnen met 30 min opbouwen naar 45 tot 60 minuten.
Ik denk niet op lege maag, dat is me te risicovol.

Verder ga ik dan wat carbs schrappen. Alleen in de ochtend en pre-workout carbs, en daar buiten vrij weinig.

Maar ik ben geen goed persoon om advies te vragen, ik heb weinig ervaring met cutten daar ik m'n vet % überhaupt nooit te hoog heb laten oplopen.

Het topsecret is nu wat z'n bf% is :D

Goed te horen dat je bw niet om te huilen is (al mag ik wat dat betreft niet veel zeggen natuurlijk).

Beentraining ziet er ook netjes uit.

=:roflol: het ging trouwens om die 44kg's geloof ik, ex-dbb ster Xtralarge had dat op poten gezet, ik zal ze binnenkort weer eens pakken.

:roflol: was dit ook alweer helemaal vergeten, vind het toch jammer dat het filmpje er niet gekomen is.

Goed te horen dat je bw niet om te huilen is (al mag ik wat dat betreft niet veel zeggen natuurlijk).

Beentraining ziet er ook netjes uit.

:roflol: was dit ook alweer helemaal vergeten, vind het toch jammer dat het filmpje er niet gekomen is.

Ik doe hem de 28ste op de meet wel indien we schouders trainen

ben ook wel benieuwd naar je fysiek loo! en je gaat de cardio opschroeven....... serieus deze keer neem ik aan...

Indonesië was echt een killer ja, ik heb de "post-vakantie" foto's nog; gruuuwelijk. Om eerlijk te zijn was de nasleep erna echt ****ed up. Ik heb ook nog geruime tijd erna last gehad van m'n darmen, m'n stoelgang is gewoon veranderd erna. Ja dat was echt een vette terugvaller in m'n trainingscarriere. Maar ik zit nu wel weer aardig op m'n oude niveau (bijna een jaar later :roflol:)

Godamnit Loo, net een reis geboekt met wat vrienden naar Bali in september, als bekroning voor de aankomende catabole zomer.

Zijn er eigelijk nog zaken te vermelden/toeristische tips die je kan geven, behalve dan dat je spiermassa er smelt voor de zon? :p

87,5 op lege maag momenteel. 178cm.

Hmmm, nu ben ik toch benieuwd, nu al onder de 14, en 87.5 op 178cm... Als je echt ripped staat zul je op pakweg 82kg zitten op 8 a 9%.. Moet volgens mij een aardig plaatje opleveren, mss zelfs één die de epische Loo zwembadpose kan verdringen...

Succes kerel!

ben ook wel benieuwd naar je fysiek loo! en je gaat de cardio opschroeven....... serieus deze keer neem ik aan...

:o

WOENSDAG

Redelijke training,weer ff de puntjes op de i gezet met de uitvoering. Met db press geen spotter, zonde ik had er zeker nog eentje zelf uit kunnen persen maarja better safe than sorry. Vanavond nog ff biceps pakken na werktijd, kan morgen toch uitslapen :banana:

Borst

Incline db press
8 * 20
8 * 32
8 * 40
8 * 48
7 * 52

Bankdrukken
5 * 80
5 * 100
5 * 120
5 * 120 (spot)

Schuindrukken smith machine (60 graden)
10 * 60
10 * 80
8 * 90
12 * 60

Standing cable fly's
10 * 12,5
10 * 17,5
8 * 20
12 * 12,5

Sterke inclines Pinda maar waarom pak je incline bb press in de smith is dat meer isolatie ?

Goed getraind, Loo. 50+ dumbbells zijn al niet meer om te lachen :thumbs:

• Like
Waarderingen: Loo
Laatst bewerkt:
  • Like
****! Aan het snoepen ofzo:eek: Eerst setje met ****ing 52kg db's, en dan nog even door met 120kg benches! Respect Loo...

Met die 120kg mag ik helaas niet meedoen de 28e..:rolleyes: Maar train toch geen borst:o

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Sterke inclines Pinda maar waarom pak je incline bb press in de smith is dat meer isolatie ?
Trie or die...is een hele goed iso..:D:eek:

• Like
Flinke superdude training Loo!!!
Dikke incline press, en daarna nog eens een dikke banksessie neergezet!

• Like
Vieze hond met je 52 kilo dumbels:(

Je bent een flinke vooruitgang aan het boeken volgens mij, lekker bezig gast!

Godamnit Loo, net een reis geboekt met wat vrienden naar Bali in september, als bekroning voor de aankomende catabole zomer.

Zijn er eigelijk nog zaken te vermelden/toeristische tips die je kan geven, behalve dan dat je spiermassa er smelt voor de zon? :p

Hmmm, nu ben ik toch benieuwd, nu al onder de 14, en 87.5 op 178cm... Als je echt ripped staat zul je op pakweg 82kg zitten op 8 a 9%.. Moet volgens mij een aardig plaatje opleveren, mss zelfs één die de epische Loo zwembadpose kan verdringen...

Succes kerel!

Je moet goed oppassen wat je daar eet bro. Ik dacht dat ik in het paradijs was; de hele dag rijst met kip en vis eten. Maar de laatste twee weken durfde ik helemaal niks meer te eten behalve antibiotica en kellogs cornflakes.
Zorg sowieso dat je een kuurtje antibiotica breed spectrum mee neemt, beter mee verlegen als om verlegen.

Je moet sowieso proberen de mount agung te beklimmen; de hoogste berg van Bali. Je gaat begint midden in de nacht (rond 1-2 uur) met klimmen, en met zonsopgang ben je aan de top. Het was ****ing zwaar, levensgevaarlijk (veiligheidsmaatregelen kennen ze daar niet), maar het was echt de moeite waard!

23jg6xt.jpg

Daarnaast zou ik proberen een paar keer te snorkelen ergens bij een rif, dat is ook echt mooi. En een paar dagen naar de gili eilanden. Dat is een uur varen met een fast boat, en dan kom je echt op een paar van die kleine bounty eilanden. Geen auto's, veelal geen zoet water, maar schitterende stranden en helder water; mooi snorkelen.

En stappen in Cuta, ook wel dik. Doe het wel veilig; je kan beter met darminfectie thuis komen dan met een chronische pisbuis infectie.

Ook oppassen met scooters huren; die dingen gaan dik 100km per uur en verkeersregels bestaan niet. M'n zusje en ik kregen een lekke band toen we aan het scheuren waren; het is dat ik net zo goed als Rossi kan sturen anders waren we dodelijk verongelukt.

Veel plezier en maak je geen zorgen; het duurt maar een maand of 10 voordat je weer op je oude niveau bent na een brute darminfectie.
Wat is nou 10 maanden? :roflol:

Als extra isolatie ja, ik heb die op 60 graden, ik ben met een losse press geneigd om te veel met m'n front delts te drukken dan, vandaar in de smith dan kan ik beter focussen op mind-muscle connection.

Goed getraind, Loo. 50+ dumbbells zijn al niet meer om te lachen :thumbs:

Lekker man, boven de 50kg pakken is altijd vernederend voor degenen die naast je bezig zijn. Je ziet ze al kijken als je die pakt "huh what the **** gaat hij met die 52-ers doen?"

haha ik bedoel er niks mee hoor, maar verleden jaar had je toch afgehaakt of zoiets.....weet natuurlijk niet waarom.

lekkere training weer trouwens:thumbs:

Klopt ja vorig jaar afgehaakt. Het ging heel goed totdat er drie maanden van nationale feestdagen waren ingelast omdat ik en beginnerbb geslaagd waren.
Toen had ik geen zin meer in die contest.

****! Aan het snoepen ofzo:eek: Eerst setje met ****ing 52kg db's, en dan nog even door met 120kg benches! Respect Loo...

Met die 120kg mag ik helaas niet meedoen de 28e..:rolleyes: Maar train toch geen borst:o

hahaha nee die 52-ers heb ik wel vaker gepakt, was alleen een tijdje geleden dat ik met db's heb gepressed.
Banken valt wel vies tegen als 2e oefening man. Maar wel lekker.

Flinke superdude training Loo!!!
Dikke incline press, en daarna nog eens een dikke banksessie neergezet!

En s'avonds ook nog eens alleen biceps gepakt :sd:

Vieze hond met je 52 kilo "dumbbells">dumbels:(

Je bent een flinke vooruitgang aan het boeken volgens mij, lekker bezig gast!

gaat wel lekker ja, alleen voeding blijft lastig maar vandaag en morgen kan ik een brute refeed houden omdat ik vrij ben.
:hedbang::banana::cheer::meal:

52kg db's is niet niks pfoe en dan nog een epic flat bench sessie, weinigen doen je dat na peanut!

Brute trainingen hoor, vooral die gewichten. Met de losse dumbbells kom ik echt niet zwaarder dan 34/36 kg p. stuk. Hoe kom je btw aan zoveel kracht in je schouders? Aanleg? Of gewoon je schouders vaak en intensief getraind?
iig nog veel succes met de contest

Terug
Naar boven