- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ooh god begint het circus opnieuwOja sinds die reis naar Indonesië is Loo's lichaamsgewicht het best bewaarde geheim van DBBOf is daar al meer bekend over?

je kunt altijd nog poeët worden Loo, facking brutale deadlift broeder!

+1 ga ervoor!!Loo hoe jij het vertaalt wel het raakt me ga ervoor en blijf ervoor gaan!
ondanks de 3 x 200 - toch het gevoel van een matige training dat klinkt altijd tegenstrijdig , maar ik herken dat goed gedaan mattie
Ben erg benieuwd naar je vooruitgang sinds Indonesie..Een familielid is ook net terug van een reis naar Indonesie en had nog steeds zware maag- en darmklachten door het eten daar...
Heb je overigens een notitieblokje bij de hand dat die trainingen altijd zo nauwkeurig worden beschreven..of onthoud je het?![]()
)Oja sinds die reis naar Indonesië is Loo's lichaamsgewicht het best bewaarde geheim van DBBOf is daar al meer bekend over?

het ging trouwens om die 44kg's geloof ik, ex-dbb ster Xtralarge had dat op poten gezet, ik zal ze binnenkort weer eens pakken.

top secret, maar ik kan nu verklappen dat ik onder de 80 ben gedoken toen ik net terug was![]()