AndroidHealthClinic

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

Oja sinds die reis naar Indonesië is Loo's lichaamsgewicht het best bewaarde geheim van DBB :D Of is daar al meer bekend over?

groot volume weer - mooi man

:roflol: ooh god begint het circus opnieuw

ThisThreadIsWorthlessWithoutPics.gif
:D

je kunt altijd nog poeët worden Loo, facking brutale deadlift broeder!

je kunt altijd nog poeët worden Loo, facking brutale deadlift broeder!

Haha idd hoezo passie voor deadliften en ijzer :D

Maar kopt wel. Soms ben je er helemaal schijt ziek van en dan heb je zo super lekkere training en alle motivatie is trug.

Was zon 3 a 4 jaar gestopt maar toen ik weer het ijzer in me handen had :):):)

Laatst bewerkt:
Loo hoe jij het vertaalt wel het raakt me ga ervoor en blijf ervoor gaan!

• Topic Starter Topic Starter
thanks gappies :thumb:

ondanks de 3 x 200 - toch het gevoel van een matige training dat klinkt altijd tegenstrijdig , maar ik herken dat goed gedaan mattie

Veel gewicht tillen is niet altijd gelijk aan het gevoel van een goede training hebben inderdaad. Soms pak je wat lichter en is het toch een goede training, vice versa werkt het niet altijd zo.

Ben erg benieuwd naar je vooruitgang sinds Indonesie.. :D Een familielid is ook net terug van een reis naar Indonesie en had nog steeds zware maag- en darmklachten door het eten daar... :roflol:

Heb je overigens een notitieblokje bij de hand dat die trainingen altijd zo nauwkeurig worden beschreven..of onthoud je het? ;)

Indonesië was echt een killer ja, ik heb de "post-vakantie" foto's nog; gruuuwelijk. Om eerlijk te zijn was de nasleep erna echt ****ed up. Ik heb ook nog geruime tijd erna last gehad van m'n darmen, m'n stoelgang is gewoon veranderd erna. Ja dat was echt een vette terugvaller in m'n trainingscarriere. Maar ik zit nu wel weer aardig op m'n oude niveau (bijna een jaar later :roflol:)

Ik heb wel een noteblok maar de laatste weken heb ik geen tijd meer om bij te schrijven. Ik gebruik nu m'n log om te evalueren, maar in principe heb ik de precies de training en de volgende weken erop in m'n hoofd zitten.

Oja sinds die reis naar Indonesië is Loo's lichaamsgewicht het best bewaarde geheim van DBB :D Of is daar al meer bekend over?

top secret, maar ik kan nu verklappen dat ik onder de 80 ben gedoken toen ik net terug was :(

:roflol: ooh god begint het circus opnieuw

:roflol: het ging trouwens om die 44kg's geloof ik, ex-dbb ster Xtralarge had dat op poten gezet, ik zal ze binnenkort weer eens pakken.

Laatst bewerkt:
Ik dacht toch echt te herinneren dat het om 8x40kg ging maar 44érs is natuurlijk nog indrukwekkender dus ik zeg.. Vids or it didn't happen :D

DINSDAG

Rustige training met iets meer reps, maat van me had "last van z'n knie" en ik had er ook weer een zwaar verrotte werkdag op zitten. Gelukkig kom ik nu in rustiger tijden qua werk, begon het goed zat te worden 6 dagen in de week werken.
M'n trainingsmaat kan de trainingsdruk trouwens niet meer aan; weer eentje versleten. Het is voor veel mensen kennelijk toch lastig om de lat hoog te houden
. :gay:

Benen

Fullsquat
8 * 60
8 * 80
8 * 100
8 * 120
6 * 140
12 * 100

Leg press
10 * 150
10 * 200
10 * 250
10 * 300
10 * 300

One leg extensions
12 * 20
12 * 25
12 * 35
12 * 40

SLDL
10 * 60
10 * 80
10 * 100
10 * 120
10 * 140

tieves high volume ...

Toch valt het qua intensiteit mee hoor; met die one leg extensions kan je lekker bijkomen.
Vorige keer deed ik nog lunges na die leg press, toen ging ik echt helemaal dood. Volgende week maar weer eens doen :D

Geen last van de knie dus meer.
Lekkere full squat hoor.

top secret, maar ik kan nu verklappen dat ik onder de 80 ben gedoken toen ik net terug was :(

Denk dat we hieruit kunnen concluderen dat Loo nu wel weer boven de 80 zit.
Zijn top was ooit 84 meen ik.
Gezien het feit Loo zijn huidige gewicht niet meld moet het dus onder de top zitten en zal dan neerkomen op een kgtje of 82 of heel misschien 83.

Lijkt mij een vrij simpele logica.

Edit: uiteraard sta ik open voor karma :D

Laatst bewerkt:
87,5 op lege maag momenteel. 178cm.

vet % ietsje hoger dan normaal, misschien pak ik er nog een halve kg bij de komende tijd, dan denk dat ik op een hoge 84 of ergens in de 85 uit kom als ik weer summer ripped erbij sta.

Goed onthouden deze post, ik vermeld maar 1 a 2 x per jaar m'n gewicht.

Deed pijn he die suggestie van 82kg :roflol:

Terug
Naar boven