harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jammer dat je juice nodig hebt om 85 kg te wegen, maar goed..
Ik snap het wel hoor, als je al zo lang geen vooruitgang kunt maken. Het is of stoppen met bb'en of de spuit erin in jou geval. Geestelijk zou je het anders niet kunnen opbrengen, na zo lang geen progressie gezien te hebben..
Gainse, probeer goed te eten en alvast succes met je pct.
Wtf is jouw probleem man? Volgens mij ben jezelf ook aardig gefrustreerd aangezien een juicer met een beetje hersens jou z'n anus laat ruiken?? En waar zijn de pics van jou fantastische "naturel" physique?
Hey gozer,
Waarom pm je me niet als je het niet vertrouwd?.
Ik zal je vertellen waarom ik geen pics post. Ik ben ten eerste 19 jaar en zit aan de juice tja keuzes gemaakt en dat is niet bekend op DBB en irl weten alleen mn beste vrienden het. Zelfs de gasten in de gym weten het niet. Ze zullen het natuurlijk wel weten maar ik ga het iig niet bevestigen. Simpelweg omdat het in mijn situatie voor problemen gaat zorgen. Gasten op DBB snappen het vaak niet eens, hoe kan ik dan verwachten dat mensen die niets van BB weten er wel normaal mee zullen omgaan.
Iig, kga dus geen pics posten aangezien dat alleen maar vragen en aandacht oplevert waar ik nu niet op zit te wachten.
Als je vragen hebt, stel ze maar.
En hou het aub voor jezelf

Ah had ik niet gelezen, ben ook niet een "trouwe bezoeker" helaas. dat domme gelul kan ik slecht hebben alleen.

+1Het zit hier vol met zulke gasten op dbb vind ik. Is ook een van de redenen waarom ik zo goed als nooit reageer op het forum, terwijl ik toch elke dag mee lees. Het zit hier vol met internetheroes met stats die niets voorstellen, maar op internet zichzelf wel voordoen alsof ze het bb uitgevonden hebben. Ik bewijs mezelf liever in de gym met lekkere trainingen, dan op internet met een grote mond.

Edit: Ik heb een paar keer in je log gepost, maar ik dit is hierbij de laatste keer dat ik in je logje zal reageren. Veel rukplezier achter je pc'tje wanneer je die slijm posts van anderen leest.

zwaar k*t man, had ik vorig jaar ook. alle kilo's waar je zowat het hele jaar voor traint in een paar weken weg..
maarja onthoud: na regen komt zonneschijn![]()