XXL Nutrition

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

Loo..beterschap kerel....

Hoor je dat...??:o

Het ijzer roept;)

Hey ouwe blubberpoepert, ben je al weer een beetje boven water, of is het nog steeds schijten en kotsen in 1 setting?

Yooo Lootje,

Nog steeds ziek, je zou vrijdag trainen toch?

• Topic Starter Topic Starter
Loo..beterschap kerel....

Hoor je dat...??:o

Het ijzer roept;)

Hey ouwe blubberpoepert, ben je al weer een beetje boven water, of is het nog steeds schijten en kotsen in 1 setting?

Yooo Lootje,

Nog steeds ziek, je zou vrijdag trainen toch?

yo bazen,

Ik heb het overleefd.
Vanaf donderdag die pillen in de hoek geflikkerd en m'n eten weer opgeschroefd, dat viel toch nog tegen het leek wel of het verteren veel langer duurde, ik zat constant vol. Vrijdag schouders/triceps getraind. Ik kwam met volle moed the gym in lopen maar na de eerste set voelde ik al dat het zwaar ging worden. Heel snel buiten adem, dat nekte me nog meer dan de kracht. Dus rustig aan gedaan. Gister na werktijd ook nog borst en biceps gepakt, niet te zwaar, wel veel spierpijn vandaag. Ook dat is een tijdje geleden.

Inmiddels kan ik weer alles eten zonder dat m'n darmen protesteren, dus back to the tjoek tjoek hardcore train. Hopen dat ik snel weer op volle vaart kan rijden, moet in principe geen probleem zijn.

Al weer aan het trainen geslagen?

Ik heb gister voedselvergiftiging opgelopen, ook nice. http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/isnogoods-afrekening-240517/index3.html#post4904893. Ben nu ook spontaan 3kg lichter, sick man.

Damn dat is verdomme balen bro! Lijkt wel of je precies hetzelfde heb gehad als mij ja. Ook vanuit het niets ineens gruwelijk ziek. Gelukkig ben je er ook relatief snel weer vanaf, alleen je darmen zijn nog een week in de war.
Beterschap!

Laatst bewerkt:
back in the game bro!

edit: de meeste pakken vrijdag rug en/of schouders geloof ik

Laatst bewerkt:
Lekker broodje zoute haring met slagroom loo?

• Like
Waarderingen: KEUN
Beter dat het weer beter gaat baasje! Knallen!

DINSDAG

Redelijke training, ik was sowieso niet van plan all out te gaan omdat m'n lage rug weer verdoet is de laatste week maar ik ben tevreden. Enough to get the job done zonder stress op m'n rug. ****ing druk in the gym met guido's, alleen op een kluitje en een k*t airco, maar ik kon wel redelijk "in the zone" blijven en vlot m'n ding doen.

Benen

Fullsquat
10 * 60
10 * 80
12 * 100
10 * 120
10 * 120

Leg press (plate loaded)
8 * 175
8 * 225
8 * 275
8 * 325
12 * 225

Single leg extensions
12 * 30
12 * 35
12 * 40
12 * 45
12 * 75 (2benen)

Seated leg curl (1 sec squeeze hold)
4 * 12 * 45

Netjes man, helemaal na je zieke dagen

Netjes man, helemaal na je zieke dagen

Ik merk het nog wel, heel snel buiten adem en zweten.
Maar ik probeer nu juist het tempo hoog te houden, het is wel weer goed om het kacheltje goed aan te stoken en elke tieves shoarma bacterie eruit te branden. Branden in de hel mother****ers!

Sowieso moet ik echt meer cardio doen, zeker nu het warmer wordt, het is schandalig.

Nou, vooruit maar weer....

j/k nee, hoor, nice training Lootjke kadootje ;)

Beter ga je een keer wat doen aan die onderrug van je.. dit schiet niet op.

Hoor hem nou... jij valt van ellende bekant uitelkaar met je kwaaltjes wahahaah :roflol:
j/k :D

Gelukkig werk ik er wel hard aan dmv core oefeningen wat zeker zijn vruchten afwerpt, ik heb geen last meer van m'n rug soms wat last van stijfheid maar niet dat ik verga van de pijn ;)

En dankzij m'n nieuwe schema zijn bijna alle kwalen verholpen ;)

Terug
Naar boven