AndroidHealthClinic

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

lekker man ff een weekendje chillen...

die rug daar weet ik alles van, doe tegenwoordig wat p*ssy oefeningen(dat lijkt het, maar zijn het niet :D) op de swissball. toch weer een stuk sterker daar door geworden.....

grt.

Ik ook, voel me net een huisvrouw als ik weer een plank doe op zo'n swissball :) het is wel flink doorbijten na een poosje.

• Topic Starter Topic Starter
lekker man ff een weekendje chillen...

die rug daar weet ik alles van, doe tegenwoordig wat p*ssy oefeningen(dat lijkt het, maar zijn het niet :D) op de swissball. toch weer een stuk sterker daar door geworden.....

grt.

Ik ook, voel me net een huisvrouw als ik weer een plank doe op zo'n swissball :) het is wel flink doorbijten na een poosje.

ja precies, oefeningen op een swiss ball bijvoorbeeld.

En daarnaast misschien wat meer olympic lifts / strongman oefeningen doen.
Die dwingen je meer je core te gebruiken. Het is sowieso functioneler.
Ik ben alleen bodybuilder in hart en nieren, het is lastig voor me om een beetje minder bodybuilding en een beetje meer functionele training in te lassen.

Chillen hoort bij het leven, dat weet jij als geen ander :thumb:
Nu weer back on track maat

Strongman oefeningen, dat wil ik zien :D

Dit dwingt me wel om weer even kritisch te zijn op m'n trainingen; ik moet nu toch echt meer kracht en stabiliteit van de buik en lage rug in m'n trainingen betrekken. Ik weet nog niet precies hoe, als ik tijd heb ga ik een nieuw schema opstellen.
Peace out.

Klinkt goed Loo, beetje die zwakke punten bijtrekken. Als je nog tips voor core oefeningen wilt hebben hoor ik het wel;)

Mooi dat je het naar je zin had baas. Maar nu weer back to work!!

Akkoord baas.

Maandag

Rustig aan gedaan, meer mind-muscle connection. Ik had ook geen spotter.

Borst

Schuindrukken
10 * 32
10 * 44
10 * 44

Bankdrukken
10 * 70
10 * 90
6 * 110

Schuine cable fly's
4 * 10 * ?

Triceps

CGBP
4 * 10 * 60

Dips
4 * 12 * bw

Rope push down
4 * 12 * 20

die borst blijft erg sterk ook al kun je nog heel stuk zwaarder

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Dit dwingt me wel om weer even kritisch te zijn op m'n trainingen; ik moet nu toch echt meer kracht en stabiliteit van de buik en lage rug in m'n trainingen betrekken. Ik weet nog niet precies hoe, als ik tijd heb ga ik een nieuw schema opstellen.
let me know wat jou plannen zijn baas, ik heb de zelfde problemen met me onderrug, vermoed wel iets minder, ben ook al een en ander aan het skippen tijdens me workouts. (dl voornamenlijk)

basic shit - prima man!

Toch was die rustige training weer erg baas!:D

DINSDAG

Op een hele andere manier getraind, noodgedwongen. 3 a 4 seconden negatief en dan explosief omhoog. En constant m'n buik aangespannen houden.
Ik moet wel want met elke voetstap voel ik m'n linker SI-gewricht. ff aankijken een paar weken.

Buik/onderrug

Crunches
4 * 20hh

superset met;

Hyperextensions
4 * 20hh

Side bends
15 * 14
15 * 20
15 * 26
15 * 26

superset met;

Deadlift (zonder de grond aanraken)
4 * 15 * 80

Benen

Fullsquat
12 * 40
12 * 60
12 * 80
12 * 100

Leg press
10 * 100
10 * 200
10 * 250
10 * 250

Leg extensions
4 * 10 * ?

superset met;

Seated leg curl 4 * 10 * ?

Had je geen mega pomp in je onderrug voordat je aan die fullsquats begon ?

auw :P

core shizzle voor high rep squats ... nice job !

ja klopt ja brute pomp in m'n onderrug maar dat was juist de bedoeling; ff de doorbloeding aanzetten daar en juist door die pomp heb ik weinig beweeglijkheid in de lage rug; zeg maar als bescherming. Training ging verder wel goed moet ik zeggen, en vandaag voelt m'n lage rug ook iets beter. Maar ook dat komt door de spierpijn; het zit wat vaster.

Goeie zet van je idd Loo. Good thinking bro!

WOENSDAG

Rustig aan gedaan. Pomp in m'n biceps was ****ed, zat geen kracht meer in.

Rug

Pull ups
4 * 8 * bw

Front pull down (1sec hold)
2 * 12 * 60

BOR
10 * 70
10 * 90
10 * 110
10 * 110

Db row
10 * 32
10 * 40
10 * 48
12 * 32

Bent over side raise
3 * 12 * 14

Biceps

Barbell curl
12 * 20
12 * 20
12 * 40
12 * 40

Hammer curl
3 * 12 * 14

Scott bench machine curl
3 * 10 * ?

BOR Side Raise, is die niet voor je rear delt? Verder ziet de training er goed uit!

voor een dikke pomp geen slechte training....:)

Terug
Naar boven