XXL Nutrition

LUUS Back on track

Bezoekers in dit topic

Lekker bezig jij!:thumb:. Laat de pijntjes niet te erg worden, anders train je straks helemaal niet meer.......dat zou pas echt zielig zijn.
 
Lekkere training en heavy pull-ups, zo langzaam negatief! :)
 
Zaterdag weer een check up gehad. En ik dacht dat ik geen vet kwijt was omdat ik in die 3 weken toch wel +- een kg was aangekomen. Ik hoopte natuurlijk op spier, maar het blijft toch een verrassing wat je lichaam doet met een calorieënverhoging.
-0,7%!
Wow! Ik dat dat vet verliezen in een bulk alleen voor newbies was weggelegd.
 
Lekker bezig jij!:thumb:. Laat de pijntjes niet te erg worden, anders train je straks helemaal niet meer.......dat zou pas echt zielig zijn.

Lief dank je wel!:heart:
Komt goed, ik weet wat ik moet doen. Iedergeval blijven bewegen!

Lekkere training en heavy pull-ups, zo langzaam negatief! :)

Is ook echt echt echt heavy haha. Vooral de laatste reps, echt een kunst om dat langzame vast te houden. Vroeg zelfs of ik ze niet TE langzaam doe. Dit is gefilmd in m'n 2e set, 3e set gaat wel iets sneller maar dan ben ik ook echt net een rietje dat aan een stang hangt:windup:
 
Bonjour

Vanmiddag wat minder nieuws gehad. De mensen die vorig jaar mijn contest log hebben gevolgd zullen het misschien nog wel ergens herinneren. Mijn opa is vorig jaar zomer ziek geworden. 8 weken thuis gelegen, niets binnen gehouden en meerdere keren opgehaald door de ambulance. Uiteindelijk bleek hij darmkanker te hebben, waardoor er een stuk van zijn darm is verwijderd. Helaas waren er ook uitzaaiingen naar zijn lever, waar hij ook een operatie voor heeft moeten ondergaan, en waarbij er ook wat lymfeklieren zijn verwijderd. Al met al is hij er bovenop gekomen, aangekomen en hersteld.
De afgelopen tijd op controle geweest, elke keer goed nieuws tot een tijdje geleden. Er waren wat vreemde plekjes te zien op zijn longen. Omdat de artsen het niet vertrouwen is er een scan gemaakt. We hoopten dat het misschien wat littekenweefsel oid was. Helaas geen goed nieuws, naast de longen zijn er ook weer plekjes in zijn buik gevonden, maar niet op zijn organen. De artsen denken dat het misschien weer zijn lymfen zijn.
Mijn opa heeft van geluk mogen spreken dat hij in top conditie is/was voor dit gesodemieter is begonnen. Hij fietste nog zeker elke dag 30 minuten en was zeer zelfstandig. Wel heeft hij vorig jaar gezegd dat hij nooit meer zo'n grote operatie wilt ondergaan.
Het nieuws sloeg nogal in als een bom. Ergens heb je het in je achterhoofd na de gebeurtenissen van vorig jaar, maar hij is gewoon mijn maatje. Dit heb ik hem dan ook afgelopen jaar in een kaartje verteld. Woorden die ik nooit uitgesproken naar hem heb. (praat niet makkelijk over gevoelens voor mensen etc, stel mij niet graag kwetsbaar op).

Al met al, en na een potje gejankt te hebben in de auto ( ik haat huilen, bah) mijn kont toch naar de sportschool gesleept. Alles eruit gesport. Elke oefeningen met volle kracht gedaan. Ik wil groeien! Er staat namelijk een nieuw, best groot doel voor volgend jaar op de planning. Aangezien mijn coach met vakantie is, en ik hieraan in januari aan begin, laat ik het nog even op een laag pitje in mijn log. But big things incoming!

De training van vandaag:

B stance hip thrust
Stang +50kg
3x12
1x8

Facepulls
50kg
4x8

Unilateral leg press
36,6kg
2x12

Glute focused back extension
20kg
2x15
1x12

Rope triceps overhead press
27kg
4x10

Hip abduction
39kg
3x20

Wood choppers
16,3kg
3x20 iedere kant

Fijne avond allemaal!
 
Heel veel sterkte meis:aai:
 
Wat een klote nieuwe zeg. Sterkte:aai:
 
sterkte :heart:
 
Das minder fijn nieuws :( Veel sterkte Luus!
 
Wat kut :sad:

sterkte :heart:
 
Sterkte :kiss:
 
Mooi dat je ondanks de opdoffer toch nog een nette training wist neer te zetten. Wens je alle sterkte toe.
 
Sterkte Luus
 
Sterkte !
 
Back
Naar boven