Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.682
Zijn jullie allemaal zo gek op zulk soort snoep?
ja...onder andere
gek op alle snoep :o :o

al ben ik niet zo'n fan van drop
Same here..maar dropjes voor de afwisseling vind ik wel lekker!
Bohh praat me er niet van :( zat er maar veel eiwit in en minder suiker en was de smaak dan maar hetzelfde :P

Ik zou dit de hele dag door kunnen eten!
Uhu..
Zo inderdaad!
:D
Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal gewoon lekker gaan powerliften, want dan maakt voeding helemaal niet meer uit en kun je hele dagen lekker eten wat je wil.
Opzich wel een goede suggestie, maar ben eigenlijk te knap daarvoor..

:roflol:
Maar, wij hebben dan weer niet de ambitie om (weer) dik te worden...... :p
Nee...niet bepaald:sad:

Kan ik ook niet maken als ere-lid van de pro-ana club..

• #22.687
Eigenlijk was het sarcastisch bedoeld, maar dit is wel een beetje het sentiment dat hier over PL heerst ja.
oooh echt..

@Pleurklaat poste geloof ik laatste ook nog een aardig droge foto..

7 junk dagen achter elkaar.

still ripped
fixed

No kidding :roflol:

Ik denk ik doe even met je mee..
Precies dit..
Niet huilen..pap genoeg

Wat was eigenlijk het grootste deficit waar je naar streefde tijdens de diepe cuts die je gedaan hebt Marvin?

• #22.691
Je bent ook geen naar mannetje, dus op heel veel manieren zou dat inderdaad niet werken.

Wat was eigenlijk het grootste deficit waar je naar streefde tijdens de diepe cuts die je gedaan hebt Marvin?
Puur op basis van voeding en me daar ook daadwerkelijk aanhouden zat ik in 2013 in mijn laatste weken op:

3x1750kcals (rustdagen) = 5250kcals
4x2000kcals (trainingsdagen) = 8000kcals
Totaal: 13250kcals
Berekend onderhoud ~2600 x 7 = 18200kcals
Dus een deficit van ~4950kcals puur door voeding. Daarbij nog cardio..:eek:

Echter neem ik nu mijn cut alles behalve serieus..ik zak gestaag wel iets in gewicht, maar iedere keer komen er weer sociale aangelegenheden en stijg ik weer. Dat is ook de reden dat ik nu op trainingsdagen 2200 eet en rustdagen 1800kcals..pure dammage control en dan verder hard hopen nog iets in vet te zakken.

Heb ook enkel als doel om niet dik op vakantie te gaan..

Over terugkomen zeg ik maar niks...maar waarschijnlijk mag ik gelijk weer verder op dezelfde tour..:o

Puur op basis van voeding en me daar ook daadwerkelijk aanhouden zat ik in 2013 in mijn laatste weken op:

3x1750kcals (rustdagen) = 5250kcals
4x2000kcals (trainingsdagen) = 8000kcals
Totaal: 13250kcals
Berekend onderhoud ~2600 x 7 = 18200kcals
Dus een deficit van ~4950kcals puur door voeding. Daarbij nog cardio..:eek:

Echter neem ik nu mijn cut alles behalve serieus..ik zak gestaag wel iets in gewicht, maar iedere keer komen er weer sociale aangelegenheden en stijg ik weer. Dat is ook de reden dat ik nu op trainingsdagen 2200 eet en rustdagen 1800kcals..pure dammage control en dan verder hard hopen nog iets in vet te zakken.

Heb ook enkel als doel om niet dik op vakantie te gaan..

Over terugkomen zeg ik maar niks...maar waarschijnlijk mag ik gelijk weer verder op dezelfde tour..:o
Jezus dat is wel heel extreem! Dan moet je je wel futloos voelen als je er echt aan hield haha!

• #22.693
Jezus dat is wel heel extreem! Dan moet je je wel futloos voelen als je er echt aan hield haha!
Klopt..maar dit betreft enkel de laatste twee weken. Heb best lang gecut toen op 2500-2600kcals op trainingsdagen en 1800kcals op rustdagen..

Edit: Mocht je interesse hebben:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/skatermarvins-contest-log-2013-droger-dan-ooit.337822/

Zie nu dat de trainingsdagen wel meevielen qua kcals ~2500. Denk dat ik in 2014 wat meer noodsprongen heb gedaan net als nu omdat ik minder strikt ben..

• #22.695
Moet dit nu echt?

apenkoppen gespot!!
Ik zou momenteel gaan voor..alles...

is AYCE toch?

:roflol: welk bedoel je precies??

f1a0a74f-7385-47e8-a340-dad0c934a1be.jpg

hnggg

:roflol: het blijft maar zoeken naar een training hier. :D weer 2 pagina's enkel over eten.
Maar al met al heb ik je training wel gevonden ;) ziet er wel lekker uit. Vandaag ook weer goed?
enne.. geniet lekker van de pofferts!

Terug
Naar boven