- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
drop gewoon pics van de abs van je vriendin en shop je eigen hoofd daar op
of had je dat al gedaan bij die pics?
huh
Beter gewoon met haar hoofd please
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
drop gewoon pics van de abs van je vriendin en shop je eigen hoofd daar op
huh
Valt met winny wel mee toch?

Valt tegen deze week..Moet je even het Bonuskrantje van de appie bekijken, die hebben vast wel wat lekkers in de aanbieding![]()

Nog meer vocht!!! JeeejBeter pak je dboll Marvin, beetje dat vakantie gevoel terug krijgen.
Haha, wat hadden jullie dan verwacht? Dat ik nog 20 dagen door zou bulken tot 100kg?
Al hoofdpijn?
Jup..back to 'normal'Back on track en meteen weer terug met shredden en Marvinnen dus?![]()
Die eerste pic was ik zelfs meer shredded...maar nu is het alweer omgedraaid. Zij is altijd rete-snel weer waar ze wil zijn..drop gewoon pics van de abs van je vriendin en shop je eigen hoofd daar op
huh
Houden jullie niet van mij..

Op naar taille <74cm
)
), 10, 10
)
)
)
)Wat ik begrijp is dat ongeveer #1 voor androgenetische alopecie

Dan neem je toch een Humberto Tan kapsel... ook heel hip hoor ;PWat ik begrijp is dat ongeveer #1 voor androgenetische alopecie![]()
Vond ik ook

Androgenetische wat?Wat ik begrijp is dat ongeveer #1 voor androgenetische alopecie![]()
Klopt..ik zal proberen nog even te profiteren van deze soort van rebound. Maar ga het zeker niet zo laten..Ach ... het was weer een hoop bekend gezeur over taille en gains die niet mogen, maar wel vooruitgang zouden KUNNEN geven...
Dan neem je toch een Humberto Tan kapsel... ook heel hip hoor ;P

10 punten voor Neetandrogeen = mannelijk, alopecia = kaalheid
de haarzakjes zijn gevoeliger voor de ene subvorm van testosteron (iets van dihydroxy test staat me bij) dan de andere. Ik kan me voorstellen dat sommige AAS producten daar meer verwant mee zijn dan andere, en dus meer kaalheid veroorzaken.

Duidelijkandrogeen = mannelijk, alopecia = kaalheid
de haarzakjes zijn gevoeliger voor de ene subvorm van testosteron (iets van dihydroxy test staat me bij) dan de andere. Ik kan me voorstellen dat sommige AAS producten daar meer verwant mee zijn dan andere, en dus meer kaalheid veroorzaken.
*nohomo*Wat weten jullie er allemaal veel van...

Verdacht he

Nee, ik word kaal van natuurlijk testosteron

die jongen is zo natief, das bijna eng