- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks! Mais gaat ook niet helemaal goed.. boekweit wel. En helaas griekse yoghurt niet.. lactose
Maar ik zal het eens proberen met boekweitmeel! Thanks.![]()

Doe nu fullbody en heb 3 verschillende trainingen. Meestal train ik 4 of 5 keere per week dus tel gewoon door. Uiteraard zitten hierdoor soms sommige oefeningen elkaar in de weg, maar dat ben ik inmiddels wel gewend:
Het schema (oefening volgorde of sets/reps wijzigd weleens):
FB1:
Sumo deadlift: ?
Paused floorpress:
4x6 / 6x4 / 8x3
T-bar row/CG-cable row:
4x8-12
Incline dumbelpress:
4x8
Leg extentions:
3x30 (10 toe’s out / 10 toe’s in / 10 toe’s up)
Barbel curl: 5x8-10
Upright row/hang clean & press/side raise:
3x8-12
FB2:
Incline benchpress: 5x5-7
Pull-up/Pulldown:
30-45 reps
Cable fly’s:
4x8-12
Legpress (1 set = 3x (5 kort onder/5 kort boven/5 hele reps)):
3 sets
Barbel calfraise:
4x8-12
Shrugs:
5x10
Ab-work
FB3:
FSQ:
?
Dumbel shoulderpress/MP:
4x8-12
SLDL:
4x8-12
Chin-up/Reverse grip pulldown:
30-40 reps
Wide grip benchpress:
4x8
Standing leg curl:
3-4x8-15
Pushdown:
4x6-15
Seated calfraise:
3x12-15

Een split met 1 spiergroep per keer niet erg optimaal imoDeftig schema zeer veel variatie!
Zou het niet beter kunnen.
Is wel gemakkelijk soms die full body's zo kan minder kwaad als je keer overslaat enz
Doe nu alle spiergroepen appart 5 dagen dus kan je gene missen he haha
Ehm...eigenlijk niet. Zonnen, zuipen, vreten en neuken..Ik heb op je fb alleen maar vreet foto's gezien van je vakantie
Heb je überhaupt iets anders gedaan nog? Behalve neuken?
Pff..wat een ellende al die allergieen en intolleranties!Een goeie pizza is wel lekker ja. Maar glutenvrije pizza bodem is niets.
Döner kebab, Lahmacun, warme afbakbroodjes met ham en ei (neem ik nu dus zonder brood), een keer ordinaire pasta (glutenrvij is wee... ) of lasagna
Tosti's met currysaus, broodje van Dobben... en zo wel meer dingen. Geen dingen die je elke dag eet.. maar zo nu en dan
En ik ben gek op zuivel... en dan is lactosevrije en soja toch net even anders allemaal..
Satehtjeen met cashewnotensaus of sesamsaus is het gewoon net allemaal niet zeg maar...
Maar ook prijzen zijn gewoon belachelijk duur als je allergieën hebt.
Pff, gelukkig heb ik daar geen last van..enkel een lichte lactose intolerantie (vocht vast houden)M'n moeder heeft een glutenallergie. Wat ik dr heb "aangeleerd" om niet die kartonnen pizzabodems te hoeven eten is zelf een pizzabodem maken van mais- of boekweitmeel:
Verhouding 125 gr meel - 50 gr water
Of 125 gr meel - 100 gr griekse yoghurt
Kan je ook mini broodjes van maken of als je het dun uitrolt een soort van wrap
Thanks! Mais gaat ook niet helemaal goed.. boekweit wel. En helaas griekse yoghurt niet.. lactose
Maar ik zal het eens proberen met boekweitmeel! Thanks.![]()

VREETZAK!
Yoghurt had ik even niet aan gedacht
Maar inderdaad boekweit en water & wat kruiden alvast erdoor voor wat extra smaak!
Hmm...een 5 daagse split lijkt me niet ideaal. Wel lekker om alles echt te slopen, hahaDeftig schema zeer veel variatie!
Zou het niet beter kunnen.
Is wel gemakkelijk soms die full body's zo kan minder kwaad als je keer overslaat enz
Doe nu alle spiergroepen appart 5 dagen dus kan je gene missen he haha
Dit..Een split met 1 spiergroep per keer niet erg optimaal imo
(+8.8kg t.o.v. voor de vakantie..)Gewoon weer clen erin en gaan.
Dat vrouwelijke gezeik houdt nooit op..of ik moet gaan blasten-cruisen..Ga voor de 90, misschien houdt je (vrouwelijke) gezeik dan ook eens op.

Jup..of althans weer even 'normaal'
Nope..clen blijft lekker in de kast

Geen tijd voor ab-work, maar ach...die zie je nu toch nagenoeg niet.
)
!)
)
)
)Van de 10 dagen heb ik denk 3 keer 1 of 2 donuts gepakt bij het ontbijt.
Als dat het powerlifter leven is wordt ik vandaag nog powerlifter...als je er 15 elke ochtend mag wordt ik nu powerlifter..
Donuts![]()
Ja toch

Dat weet ik..maar ik voel me zo niet beter.

Of een powerliftende politieagent..Je kunt natuurlijk ook veel beter 4x per jaar 5kg aankomen op vakantie dan gewoon rustig een clean bulk doen
#marvinlife
Of politieagent
Mag ik dan de dubbele hoeveelheid?Kunnen ze geen donuts zero maken met behoudt van smaak..

Ze loopt maar een beetje te grappen, maar moet geen fat-f**k worden..dat gaat ze niet accepteren.Weer lekker thuis inmiddels en aan het trainen zie ik. Ietsje voller.... Jammer dat er geen stukje fat-acceptance van je vriendin komt![]()
Tegenwoordig moet je het van fat acceptence hebben. Bij mijn matties is het mandatory mucscle, anders ga je maar ergens anders zitten. Generaties...

Tja...ik ben nu lekker buff..in een shirt of hempje ziet het er goed uit, maar zonder...En wat als je nou gewoon lekker buff wordt zo rond 12%...? Ik kan mij niet voorstellen dat je vriendin dat erg vindt!
Ze loopt maar een beetje te grappen, maar moet geen fat-f**k worden..dat gaat ze niet accepteren.
Of althans..niet als het puur komt door vreten en zuipen..
![]()