- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Was iig een goeie training

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die deadlift variant heb ik ook weleens geprobeerd! Flink pittig wel
En dat is waarom jij een hartoperatie nodig had.....

Dan ga ik ehm maar aan mijn schema toevoegen..

Ik dacht dat je een grapje maakte..

Damn.. 4 caffeine caps is al tegen een gram aan toch (even uitgaande van 200-250g caps)
Damn..

Jong en onbezonnen hé (vooral onbezonnen)
Net voor de grap even de training van toen opgezocht, epic om terug te zien
Goed afgesloten toen

Dat dan weer wel..maar had op iets minder ook goed gegaan..
Mooi stukje

Damn.. 4 caffeine caps is al tegen een gram aan toch (even uitgaande van 200-250g caps)

Eigenlijk nog vrij vlot, maar had ook niet anders verwacht. Mijn 1RM conventioneel met bochel ligt op 225kgGingen die reps met 180 nog n beetje vlot?Zo zie je maar weer dat pwo dikke onzin is. Huehue!
Hmm, was Flex niet inmiddels afgekickt?
Ik vergat de 'Don't try this at home, kids'
BB.NL en Sanca aanvaarden geen inzendingen van posts of video's en dragen geen verantwoordelijkheid voor eventuele gebeurtelijke ongevallen of overdosissen na het lezen van posts geplaatst door een super moderator of ander lid

Zo inderdaad! Alles onder de gram is natt..wait whut?

), 12 (nice!
)
), 12 (hoppa!
)
), 8
)
)
)
)
)
Jup. Het is weer even zoeken wat een goed setpoint is. Dan zak ik liever wat in gewicht, zodat ik weer rustig kan bouwen. Van maximaal 6 reps naar 10-12 is ook wel een aardige overgang namelijk. Percentage van mijn 1R.M interesseert me niks (hue, hue!), ik wil gewoon met goede uitvoering de voorgeschreven reps kunnen halen..Heb je alles gereset qua gewicht?
Wel lekker gepompt![]()