Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe er vaak ook weinig mee hoor..meestal train ik meer op gevoel. Echter moet ik ook wel opletten dat ik niet te kort rust, want dat zal uiteindelijk mijn progressie qua kracht in de weg zitten..Die rustperiodes slaan in mijn ogen nergens op. Vooral 3minuten niet. Ik doe nu alleen de eerste oefening 2minuten en de rest maar 1 minuut rust. Heb na training een veel beter gevoel dat ik echt hard heb getraind.
Dan is het af en toe wel nodig

Helemaal waar!Rust hangt natuurlijk van je intensiteit af. Als ik bij een press of pull oid dicht bij mijn max zit, moet ik wel even wat langer uitpuffen dan 1min voor de volgende set.
True, true...bekijk het vanmiddag even. Maar 3 minuten rust heb ik geloof ik nog bijna nooit gedaan..Sowieso vind ik rustperiodes timen onzin. Weer een beetje op adem en gefocust is nieuwe set..
Ook helemaal waar!+1 Als de ademhaling en de verzuring weer een stuk verbeterd zijn kan je door. En de rust na de 3e set zal ook langer zijn dan die na de 1e set als je nog fris bent.
Uitzondering bij mij zijn myo reps, maar hoeveel die verzuring nou echt aan je trainingsprikkel bijdraagt ben ik ook niet zeker van...
Powerlifters be like..Of hoeveel reps, 3+ reps op squat/deadlift is dodelijk.
(best prima voor de eerste pre-workout-loze workout)

Groetjes de witte ridder
Zo is het! Mocht ook echt niet klagen! Gister en eergister ook niet op de bank liggen slapen en het toch tot minimaal 23:00uur vol gehouden.En meteen een PR-beloning op deadlift van de ijzergoden![]()

Zal lastig worden..mijn Devil's shot is bijna op..en wat er nog in de pot zit, daar is vocht bij gekomen, dus dat moet met een theelepel eruit geschraapt worden..

Thanks Pietje!

Zal lastig worden..mijn Devil's shot is bijna op..en wat er nog in de pot zit, daar is vocht bij gekomen, dus dat moet met een theelepel eruit geschraapt worden..
Weggooien doen we natuurlijk niet![]()
of gewoon water in je pot doen en dan drinken. is immo toch bijna op.
Dit is niet geheel nieuw voor mij als PWO junk, maar weet zeker dat er nog meer dan 1 scoop in zit..en bij 1 scoop Devil's shot heb ik al het gevoel dat ik kleuren kan horen en geluiden kan zien
Dus beter schraap ik het er gewoon uit..bij 1 scoop Devil's shot heb ik al het gevoel dat ik kleuren kan horen en geluiden kan zien

Klinkt als een 'golden' combiDat had ik bij de preworkout van XXL
toen ik die eens had gestacked met 4 cafeïne caps en de preworkout van Chaos and pain, weggespoeld met 2 Golden powers![]()

En dat is waarom jij een hartoperatie nodig had.....Dat had ik bij de preworkout van XXL
toen ik die eens had gestacked met 4 cafeïne caps en de preworkout van Chaos and pain, weggespoeld met 2 Golden powers![]()
En dat is waarom jij een hartoperatie nodig had.....

Dat had ik bij de preworkout van XXL

Sledpull turn @20m
65-160m
65-160m
65-160m
65-160m
Deficit deadlift against chains barbell kwam net boven de voeten, no belt, no hitch
70-3 *elke set tegen 6 chains = +30kg on top
70-3
110-3
140-3
160-2
170-2
180-2
190-2 straps
Steve Reeves deadlift grip = op de plates (gefilmd)
110-1
110-1
Snatchgrip deadlift
110-6
110-6
110-6
110-6
110-6
110-6
One armed powersnacth
30* R-1 + L-1
40* R-1 + L-1