- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Ik denk dat wij het wel leuk met elkaar gaan hebben irl![]()
Dat klinkt best

Maar denk het ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat wij het wel leuk met elkaar gaan hebben irl![]()

Ehm, hoe leg je dat uit. Ik vind het vaak gewoon fijn om een setje even aan te voelen..en ja daar kom ik weer..te focussen op MMC (lees in veel gevallen: de juiste uitvoering qua tempo, gevoel etc..)Die cgbp heeft toch geen warm up meer nodig na die andere presses? Zou eerder extra werksetje doen. Bp nie opbouwen naar 4x8x100?![]()
Ik ben altijd laat in de middag (16:00uur). Vaak valt het goed mee, maar soms is het gewoon net dat er iemand precies 'in de weg loopt'. Nee, nee..ik ga rustig naar de 80kg. Heb geen zin over 2 weken al jammerlijk vast te lopen..Hier hoppa easy die 72.5kg
Meteen naar die 80 man
En ik sport altijd in de middag.. kan het me niet voorstellen bij echte drukte.. werkt dat motiverend, demotiverend of boeit het niet?

Voor mij wel... I see what @Rambo1 did there..
Bedankt voor de tip...na gisteravond mag ik weer
Zo is het!

Daarom..
Precies!
Tja, what's in a name..
@Sanca
En zo hebben we hier bijna allemaal een vertekend zelfbeeld..
Dat klinkt altijd heel aardig.."Jij bent niet dik, jij bent volslank"

Hier:

Wow...Ik denk dat wij het wel leuk met elkaar gaan hebben irl![]()

Beetje gay is bet ok..

Niet vergeten *nohomo* te zeggen, dan is het niet erg!
en
..

Dit is gewoon Marvinnen toch?Kan je je naam niet veranderen in cheatermarvin?Suc6 met lb
![]()
Laat je creativiteit spreken @Sanca ..Ik kijk even wat mogelijk is maar beloof nog niks
Hoe zou de Marvin emoticon er moeten uitzien dan ? Met een foto van je hoofd of gewoon een mannetje dat aan het vreten is ?

), 15 (t*ring!)
)
)
)Kun je die als een standaard emoticon maken @Sanca ?
:marv: ofzo
emoticon te maken (zelf geen idee hoe dit technisch werkt anders stond ie er al op)Ha ha, nice
Met een forium als dit is dat heel makkelijk, kun je in het admin gedeelte heel easy toevoegen.Ik heb een aanvraag ingediend om van deze een vasteemoticon te maken (zelf geen idee hoe dit technisch werkt anders stond ie er al op)
Zo bijzonder was deze workout toch niet? Hoe ziet jouw legday eruit dan..Damn, dit doe ik je niet na..
Uiteraard omdat ik eenben EN omdat ik 3 etages omhoog moet elke dag. Lopend.
heerlijk ditKun je die als een standaard emoticon maken @Sanca ?
:marv: ofzo

Wahahaha..great!Ik heb een aanvraag ingediend om van deze een vasteemoticon te maken (zelf geen idee hoe dit technisch werkt anders stond ie er al op)
Uhu..
It has been done..Met een forium als dit is dat heel makkelijk, kun je in het admin gedeelte heel easy toevoegen.
werkt die al?

Zo bijzonder was deze workout toch niet? Hoe ziet jouw legday eruit dan..

Ik zit in de opbouw fase met maar liefst 3 oefeningen in totaal!
En ik heb er iedere keer spijt van op de trap![]()