- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top! Thanks

JUp..
Done!~Je eigen emoticon... Ik zou dit op je CV zetten. Jelly as f**k.
Rustig aan..Ik zit in de opbouw fase met maar liefst 3 oefeningen in totaal!
En ik heb er iedere keer spijt van op de trap![]()
..
You are doing it wrong!
Duidelijk tochJup, heb ik al een keer uitgebreid uitgelegd.
Gaat kort gezegd om de motivatie (heeft met m'n depressie te maken) en de trappen waar ik dagelijks op moet..

Inderdaad..alles op zijn tijd..
Gefeliciteerd marvin, je bent nu officieel een forumberoemdheid![]()
Heb ik gelijk maar flink geviert dit weekend..3 maar?
Hahaha
Shoot me I'm famous
..

..
Gaat goed hier hoor! Met jou?
)Ik ben dom, lomp en famous..

What's in a name..
Zoals jullie wel zien werkt de emoticon
Haha..
De echte Marvin beweegt altijd maar door! Keep that in mind!![]()
nomnonmnomnom..Helloooo...is it me you looking for..
Nohomo..
Welkom..
+ 2kg
)..
(Maximaal Marvinnen!)Hmm..ik heb liever pittige mosterd hoor. Alleen de super in mijn stad/dorp verkopen geen fatsoenlijke..Milde mosterd? Je mosterd is zoals je drankjes... beetje vrouwelijk![]()

Jup..je moet wat met de afgelopen, maar ook nog komende ellende. Wil natuurlijk ook niet op Bodybuilding United als een non-lifting fatty rondlopenFlinke "useless quote"
tijd over op je werk??
succes vandaag! arme jij op zo weinig kcallen... zelfs afgelopen dagen dat ik zwaar griep had at ik nog meer dan dat...![]()

déja vu 
Nee..clen hou ik op de plank voor fatsoenlijk cutten..niet om gevreet te compenseren

Nee..clen hou ik op de plank voor fatsoenlijk cutten..niet om gevreet te compenseren![]()

Mosterd van mosterdmolen de huisman nemen. De grove... flinke hap en tranen in je ogen.Hmm..ik heb liever pittige mosterd hoor. Alleen de super in mijn stad/dorp verkopen geen fatsoenlijke..
Jup..je moet wat met de afgelopen, maar ook nog komende ellende. Wil natuurlijk ook niet op Bodybuilding United als een non-lifting fatty rondlopen![]()

Maar ik kom wel!
het moet niet gekker worden..
Mijn cut voor de vakantie was best fatsoenlijk..Klinkt goed die mosterd! Nog wat van @SanneF vernomen toevallig?Mosterd van mosterdmolen de huisman nemen. De grove... flinke hap en tranen in je ogen.
Hmm... ik zal erbij lopen als *Skinny&zichtbaarnetziekgeweest*Maar ik kom wel!
Is All you can Cheat toch?