MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Kom nog maar eens mee trainen jij !
zeg, dat heb ik al eens gedaan....puuuu ik heb geen indruk achter gelaten dus? Had extra mijn schattige doodshoofdsokjes aangetrokken voor je.

(als de ontsteking in mijn rug verleden tijd is, wil ik graag weer een keer meetrainen: mits je andere dames regelt)

zeg, dat heb ik al eens gedaan....puuuu ik heb geen indruk achter gelaten dus? Had extra mijn schattige doodshoofdsokjes aangetrokken voor je.

(als de ontsteking in mijn rug verleden tijd is, wil ik graag weer een keer meetrainen: mits je andere dames regelt)
misschien wil @Skatermarvin wel mee dan....beetje met de dameslog gooien, met dat gevaarte in zijn nek lopen (die was gaaf) en met farmers rondrennen...
heeft hij gelijk zijn cardio

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.923
Ik adviseer je om nu al vrienden toe te voegen op het forum en ze hier en daar een post te laten plaatsen :D

I know.
Vrienden?

Hoe gaat het daar nu mee??

Met de sokjes?

Grapje..

..met je rug..

• #27.924

Ik zeg toch 'nog maar eens' ... Natuurlijk ben ik je niet vergeten, ik zie mezelf nog 2 vingertjes bij duwen bij je gevecht tegen de log en hoe je met al de dingen liep, ik dacht dat je een blijvertje zou gaan worden.
(Er zijn meestal wel wat dames aanwezig tegenwoordig)

je snapt mijn punt.....
ik zocht dames...

en terugkomend op je vraag: zit half dronken van de pijnstillers thuis, maar het gaat al zoveel beter!

Ik zeg toch 'nog maar eens' ... Natuurlijk ben ik je niet vergeten, ik zie mezelf nog 2 vingertjes bij duwen bij je gevecht tegen de log en hoe je met al de dingen liep, ik dacht dat je een blijvertje zou gaan worden.
(Er zijn meestal wel wat dames aanwezig tegenwoordig)
grinnik,......toen was 50 kilo cleanen zwaar ja hehe

Vrienden, je weet wel, zoals mijn beste vriend Robbie en zo.

misschien wil @Skatermarvin wel mee dan....beetje met de dameslog gooien, met dat gevaarte in zijn nek lopen (die was gaaf) en met farmers rondrennen...
heeft hij gelijk zijn cardio

Kiek ze goan met de yoke !

Het ironische is dat die 'dameslog' de regular log was van de CF'ers en ik daar al jongens op heb zien falen :roflol:

In belgenland zeker...beetje ver voor een meet:o

Weekendje van maken :cool:

Laatst bewerkt:
  • #27.933
Matige rel tot nu toe..

Ja.... gaap :)

wie doet er olie op het vuur?

of op willekeurig welk bodybuilderwannabe'tje dan ook?

:roflol @Sanca

denk inderdaad dat hij niet meer achter me durft te deadliften ;)

Hey @dannyz, wat luister jij braaf!! Ik vind dat @Sanca wel wat van zijn (baard) olie over je kan sproeien.
Met een lepel erbij, zien we graag een foto tegemoet.
Ok thankssss

Terug
Naar boven