- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Synthol

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zeker!
uhu..
Dik zijn helpt zeker voor goede kuiten. Ben ervan overtuigd dat wanneer ik mezelf vet zou vreten tot zeg 110kg en daar ongeveer 2 jaar mee rondloop..ik eindstand grotere kuiten heb nadat ik weer gecut heb.
ook..
dat kan ik wel..en dat klinkt als muziek in de oren..
Zou 2 jaar rondlopen in een 20 kg weighted vest niet net zo goed helpen? En gezonder dan vreten?Juist.. Vrijwel alle mensen die (vroeger) een bolletje zijn/waren hebben dikke kuiten, laten we eerlijk zijn!
Het is het alleen niet echt waard om je gezondheid op het spel te zetten, fucking dik te worden en niet lekker in je vel te zitten voor een stel goede kuiten![]()
Nette train Marvin.
Zou 2 jaar rondlopen in een 20 kg weighted vest niet net zo goed helpen? En gezonder dan vreten?

Ja, waarom ik? Wie begon er over 2 jaar met obesitas rondlopen?

precies..ik vind het niet waard dat te proberen..maar het klopt wel. Ken maar weinig (ex)fatty's die slechte of althans..dunne kuiten hebbenJuist.. Vrijwel alle mensen die (vroeger) een bolletje zijn/waren hebben dikke kuiten, laten we eerlijk zijn!
Het is het alleen niet echt waard om je gezondheid op het spel te zetten, fucking dik te worden en niet lekker in je vel te zitten voor een stel goede kuiten![]()
Thanks Neet. Denk dat zo een gewichtsvest zeker werkt..echter zou het ook goed zijn voor rugklachten..zoals mijn rug aids?Nette train Marvin.
Zou 2 jaar rondlopen in een 20 kg weighted vest niet net zo goed helpen? En gezonder dan vreten?
Neet is inderdaad nogal probeerderig ..dus die kan het best proberen..
Zie hierboven...Ja, waarom ik? Wie begon er over 2 jaar met obesitas rondlopen?![]()
Neet is inderdaad nogal probeerderig ..dus die kan het best proberen..

Ik vind helemaal mooi...Oh wat kan ik altijd genieten van het niveau wat hier af en toe voorbij komt
Trainingen zien er lekker uit marv

)
)
), 10, 10 (smerige pomp
)
)
)
)
), 9 (op=op)
), 15, 12 (best zo!!
)
Mag ik een suggestie doen?

Tuurlijk...
HUH?
Thanks! Was zeker romantischPrima extra training marv!
Romantisch etentje ziet er ook goed uit![]()

GodverJe verliest een volger als je nog één keer een mexicano post.
Wat is er mis met mexicano's...??