MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.583
zeker!

uhu..

:thumbs:
Weet je wat ook werkt voor DIKKE kuiten Marv..? :rolleyes:
Dik zijn helpt zeker voor goede kuiten. Ben ervan overtuigd dat wanneer ik mezelf vet zou vreten tot zeg 110kg en daar ongeveer 2 jaar mee rondloop..ik eindstand grotere kuiten heb nadat ik weer gecut heb.

Vanuit die 'dikke mensen theorie' heb ik weleens een maand of twee a drie iedere dag kuiten getraind..

...dat werkte helaas dan weer niet..
ook..

dat kan ik wel..en dat klinkt als muziek in de oren..

Juist.. Vrijwel alle mensen die (vroeger) een bolletje zijn/waren hebben dikke kuiten, laten we eerlijk zijn :o!

Het is het alleen niet echt waard om je gezondheid op het spel te zetten, fucking dik te worden en niet lekker in je vel te zitten voor een stel goede kuiten :P

Nette train Marvin.
Juist.. Vrijwel alle mensen die (vroeger) een bolletje zijn/waren hebben dikke kuiten, laten we eerlijk zijn :o!

Het is het alleen niet echt waard om je gezondheid op het spel te zetten, fucking dik te worden en niet lekker in je vel te zitten voor een stel goede kuiten :P
Zou 2 jaar rondlopen in een 20 kg weighted vest niet net zo goed helpen? En gezonder dan vreten?

• #29.588

precies..ik vind het niet waard dat te proberen..maar het klopt wel. Ken maar weinig (ex)fatty's die slechte of althans..dunne kuiten hebben

Nette train Marvin.

Zou 2 jaar rondlopen in een 20 kg weighted vest niet net zo goed helpen? En gezonder dan vreten?
Thanks Neet. Denk dat zo een gewichtsvest zeker werkt..echter zou het ook goed zijn voor rugklachten..zoals mijn rug aids?

Neet is inderdaad nogal probeerderig ..dus die kan het best proberen..

Mwhaha :D

Oh wat kan ik altijd genieten van het niveau wat hier af en toe voorbij komt:D:rolleyes:

Trainingen zien er lekker uit marv

• #29.593
:o

:aai:

Oh wat kan ik altijd genieten van het niveau wat hier af en toe voorbij komt:D:rolleyes:

Trainingen zien er lekker uit marv
Ik vind helemaal mooi...:D

Gister zoals al aangekondigd.. #gainenzondertrainen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan vanmorgen een korte extra workout.. #trainenzondergainen ..:o

Arms & abs:
CGBP:
20kg: 15
40kg: 10
50kg: 10 (prima!:D)
60kg: 10
70kg: 8 (oef!), 8 (nipt!:fire:)

Incline db curl (alternate):
8kg: 12
10kg: 12
12kg: 12 (nice!:fire:), 10, 10 (smerige pomp:fire:)

Pushdown (ramping/korte rust):
10kg: 15
12.5kg: 15
15kg: 15 (lekkere pomp al!:fire:)
17.5kg: 15
21kg: 12 (beuken!:fire::fire:)

Ez-preacher curl:
17.5kg: 12, 12
27.5kg: 8, 8 (fuaark!), 7 (sqeeez!:fire:)

Incline legraise:

Bw: 12, 12 (nice!:D), 9 (op=op)

Decline crunch:
Bw: 15 (t*ring..deze burn!:fire:), 15, 12 (best zo!!:eek!:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Best ok, niets bijzonders..)

• #29.594
En de voeding tot nu toe:

Voeding zondag 26-02-2017:
8:30 50g havermout + 35g whey + 20g rozijnen
Pre-workout: 12g pumpblend + 200mg caffeine
Intra-workout: 1.5 scoop EAS
11:00 1 pistolet + ei + 110g rosbief + 15g pindakaas
13:15 85g kipfilet + 150g sla + 10g cashews + klein beetje sambal badjak & ketjap manis + 25g whey
15:15 85g kipfilet + 150g sla + 10g cashews + klein beetje sambal badjak & ketjap manis
17:15 450g yoghurt Griekse style (kers)
19:00 Avondeten ???

E/K/V geen idee..

Gatver.

Prima extra training marv!

Romantisch etentje ziet er ook goed uit:)

• #29.600
Terug
Naar boven