- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Mooi dat je toch nog wat whey op dat stuk taart kiepert dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ho ho..ik ben niet op mijn werk vandaag..Mooi dat je toch nog wat whey op dat stuk taart kiepert dan![]()

Mwoah.. 3 keer pre-workout op. Waarvan 1 keer een hele scoop monster, een keer een halve scoop en de nieuwe PWO van XXL...

Wat had je dan verewacht?alle apenkoppen nog aantoe hier veranderd ook nooit wat![]()

Klopt3 weken op vakantie geweest, nu voor het eerst weer op het forum en na 20 gemiste pagina's te hebben gelezen kan ik heel eerlijk zijn... Alles maar dan ook alles is hetzelfde gebleven![]()

) + pindasaus & knoflooksaus + 3/4 turksbrood
"

Snap ook nooit als mensen zeggen dat ze niet aankomen
Dat is toch verdomme niet zo moeilijk..
Geef me 2 weken los gaan en ik ben er..

Wie er het eerste is?
Dat win ik geheid..al is het al omdat ik meer dan 10kg voorsprong heb...
Dat denk je maar.Dat win ik geheid..al is het al omdat ik meer dan 10kg voorsprong heb...

Ik ga het niet proberen, want vind mezelf nu al een volgevreten varken..laat staan als ik een gore bulk doe naar 90 kg..in een week

Shit! Ik was al begonnen!! Gauw weer stoppen. Kan nog net voor de 90kg...Ik ga het niet proberen, want vind mezelf nu al een volgevreten varken..laat staan als ik een gore bulk doe naar 90 kg..in een week![]()

Snap dat ook niet.....Snap ook nooit als mensen zeggen dat ze niet aankomenDat is toch verdomme niet zo moeilijk..
![]()
Ga jij goddomme eens eten.... 65 kg

Shit! Ik was al begonnen!! Gauw weer stoppen. Kan nog net voor de 90kg...![]()
10g ontbijt erin..
Rustaaahg! @flexx123 weegt inmiddels 72kg

OK, dat is tenminste normaler voor iemand die iets langer is dan ik

Check anders zijn huidige log eens...OK, dat is tenminste normaler voor iemand die iets langer is dan ik![]()