AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.542
  • #39.544
:haha:

Mijn brein kon het amper verwerken.. :roflol: Zit hij dat nou allemaal te eten en vraagt hij nou serieus of ik een loempia wil?
Heb heeeeeeel vriendelijk bedankt :grinny:

• #39.547
Vandaag hopelijk wel trainen tijdens de lunch, want heb weer een monteur over de vloer en haat trainen in de drukte na werktijd (+ dat het zonde van mijn tijd is).

De planning is Push!

Push:
..

..

..

Verder vanavond weer spelletjesavond bij vrienden, eten burrito's volgens mij (wat vast niet in de gecalculeerde 750kcals past, maar geen zin om er verder aan te rekenen)

Voeding, donderdag 01-11-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g NOS bomb (muscle rage)
Post-workout: 30g whey isolaat (Prozis)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
17:00 25g nightprotein (XXL)
19:00 Avondeten (~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%

Vandaag hopelijk wel trainen tijdens de lunch, want heb weer een monteur over de vloer en haat trainen in de drukte na werktijd (+ dat het zonde van mijn tijd is).

De planning is Push!

Push:
..

..

..

Verder vanavond weer spelletjesavond bij vrienden, eten burrito's volgens mij (wat vast niet in de gecalculeerde 750kcals past, maar geen zin om er verder aan te rekenen)

Voeding, donderdag 01-11-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g NOS bomb (muscle rage)
Post-workout: 30g whey isolaat (Prozis)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
17:00 25g nightprotein (XXL)
19:00 Avondeten (~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%

Hoe zit het eigenlijk met je werktijden dan, als je tussendoor kunt trainen? Heb je een mega lunchpauze ofzo?
Deze vraag heb je wellicht al duizend keer gekregen, sorry. Ik ben een natuurlijk best laat ingestapt in je logje, dus ik vroeg het me af!

Lijkt me in ieder geval wel echt top om tussen de middag ergens te trainen. :D

• #39.549
Hoe zit het eigenlijk met je werktijden dan, als je tussendoor kunt trainen? Heb je een mega lunchpauze ofzo?
Deze vraag heb je wellicht al duizend keer gekregen, sorry. Ik ben een natuurlijk best laat ingestapt in je logje, dus ik vroeg het me af!

Lijkt me in ieder geval wel echt top om tussen de middag ergens te trainen. :D
Ik heb 45 minuten verplichte pauze. Deze kan ik verlengen wanneer het werk het toe laat (bijna altijd) en dan werk ik iets langer door om wel aan mijn uren te komen. Mijn postworkout meal eet ik dan even snel in de baas zijn tijd. Verder zijn ze op mijn werk redelijk soepel met tijden..omdat ik me ook flexibel opstel en bijvoorbeeld gisteravond ook nog heb gewerkt van 21:45-23:35uur.

Iomax klinkt echt kut :o. Vanwaar niet gewoon zelf een decent burner in elkaar zetten? Beetje cafeïne, yohimbine, forskolin en om het toch net een stapje extra te maken wat efedrine.

Waarom niet zonder burner?
Is de Iomax echt zo goed?

Ik heb 45 minuten verplichte pauze. Deze kan ik verlengen wanneer het werk het toe laat (bijna altijd) en dan werk ik iets langer door om wel aan mijn uren te komen. Mijn postworkout meal eet ik dan even snel in de baas zijn tijd. Verder zijn ze op mijn werk redelijk soepel met tijden..omdat ik me ook flexibel opstel en bijvoorbeeld gisteravond ook nog heb gewerkt van 21:45-23:35uur.
Klinkt wel chill, zeg. Fijn! :D
Helaas zijn ze hier niet zo flexibel, maar het scheelt gelukkig al veel dat ik terug in Limburg ben gaan werken. Voorheen was ik altijd van 7.00 tot 19.00 uur weg.:eek:

• #39.553
Iomax klinkt echt kut :o. Vanwaar niet gewoon zelf een decent burner in elkaar zetten? Beetje cafeïne, yohimbine, forskolin en om het toch net een stapje extra te maken wat efedrine.
Op yohimbine voel je je ook kut:roflol:

Iomax is de eerste paar uur heerlijk overigens..de 'ellende' begint daarna pas..
Waarom niet zonder burner?
Is de Iomax echt zo goed?
Ik ben Marvin, en ik ben een stimjunkie..

Klinkt wel chill, zeg. Fijn! :D
Helaas zijn ze hier niet zo flexibel, maar het scheelt gelukkig al veel dat ik terug in Limburg ben gaan werken. Voorheen was ik altijd van 7.00 tot 19.00 uur weg.:eek:
Pff, 7:00-19:00 werken:o Ik baal al als ik 17:30uur klaar ben:roflol:

Ja ik vind dat ook te lang.
Werkte voorheen van 07:00 tot 17:00-17:30 uur.
Naar huis, eten, 18:30 uur in the gym tot 20:00 uur vaak.

Tegenwoordig kap ik er om 16:00 uur.
Half uurtje rijden, rond 16:30 - 16:45 uur trainen, 18:30 uur thuis en eten. 19:00 uur klaar :cool:

Iomax is de eerste paar uur heerlijk overigens..de 'ellende' begint daarna pas..

Ik ben Marvin, en ik ben een stimjunkie..

Tsja, dat krijg je ervan als je in Limburg woont, maar in Eindhoven werkt. Ik spendeerde dagelijks gemiddeld 3-3,5 uur aan reizen, als het verkeer een beetje meeviel dan. Er zijn ook wel eens tijden geweest dat ik om 7.00 uur vertrok en om 10.30 op werk aankwam hahaha. :D Verschrikkelijk, blij dat ik dat achter de rug heb. Nu 17.15 klaar, 17.30 thuis. 18.00 uur in de sportschool, 20.30 thuis.

Tsja, dat krijg je ervan als je in Limburg woont, maar in Eindhoven werkt. Ik spendeerde dagelijks gemiddeld 3-3,5 uur aan reizen, als het verkeer een beetje meeviel dan. Er zijn ook wel eens tijden geweest dat ik om 7.00 uur vertrok en om 10.30 op werk aankwam hahaha. :D Verschrikkelijk, blij dat ik dat achter de rug heb. Nu 17.15 klaar, 17.30 thuis. 18.00 uur in de sportschool, 20.30 thuis.

Van limburg naar eindhoven reizen is inderdaad een groot drama. Klaar met werken na een lange dag en dan nog lekker filerijden.. :mad:

Wel een stuk mindere aanslag op je gezondheid:roflol:. Clen vond ik persoonliijk ook best goed voelen, dus hoe yohimbine zal zijn ben ik benieuwd naar :o. Wil het zelf de laatste 3-4 weken doen om even flink gas te geven en m'n 4 maanden cut goed af te ronden.

• #39.558
Jeetje wat een ellende! Mijn reistijd is 1 van de redenen dat ik niet weg ga waar ik nu werk. Moet er niet aan denken daar meer dan 1 uur per dag aan kwijt te zijn.

Kun je niet direct uit werk sporten..scheelt je denk wel iets in tijd..
Van limburg naar eindhoven reizen is inderdaad een groot drama. Klaar met werken na een lange dag en dan nog lekker filerijden.. :mad:
Filerijden is echt de hel op aarde!

De monteur die hier overigens is komt even doodleuk uit Weert (naar Gouda). Was 2.5uur onderweg geweest..had mijn boze mailtje toch nog ergens zin voor:o

Wel een stuk mindere aanslag op je gezondheid:roflol:. Clen vond ik persoonliijk ook best goed voelen, dus hoe yohimbine zal zijn ben ik benieuwd naar :o. Wil het zelf de laatste 3-4 weken doen om even flink gas te geven en m'n 4 maanden cut goed af te ronden.
Alles wat je hartslag op deze wijze omhoog brengt is niet goed voor je gezondheid. Er valt uberhaupt over te discussiëren of hard sporten wel zo gezond voor je is.

• #39.560
Terug
Naar boven