HGH?
Wel handig dat lijstje met afkortingen, nu weet ik tenminste waar het over gaat.
Haha, dat is mooi
Waren het maar dat soort producten..lijkt me wel interessant!
Marvin werkt als analist in een snoepfabriek waar hij snoepjes mag analyseren.
Wahaha, gelukkig niet zeg! Vriend van me werkt in de verpakkingsindustrie..die heeft regelmatig allerlei vreterijen zoals snoep, chips en magnums op werk
Daar zou ik ook graag werken

Moddervet in een jaar!
Ik geef toe dat als je concentrisch nog een keer aanspant (bv een pauze halverwege het zakken) dat het een stuk zwaarder is dan gewoon laten ploffen naar beneden. Maar ik ga ook wel onder spanning terug.
Doe het tegenwoordig met een barbell vanaf de armen van m'n rek, wel met een matje op mijn knieen (want p*ssy

). Voeten staan op 2 rubber matten (+- 8 cm hoger dan hielen) en dan uitdrukken tot de hielen hoger zijn dan de bal van de voet, 2 sec pauze en terug.
Ooh ik becoel excentrisch blijkbaar..zakken gewoon rustig en gecontrolleerd, maar omhoog in 3 stapjes..
Totaal niet p*ssy hoor zo een matje op je knieeen..zo deed ik ze voorheen ook altijd. De overbrenging is overigens wel iets anders op die wijze..ik kon meen ik mij te herinneren op die manier ook flink wat kilo's op mijn knieen leggen..
Ik plof nooit naar beneden, heb altijd gehoor dat dit enorm slecht voor je is.
Dus ik zak 2sec, naar beneden, 1sec omhoog en hou ze dan nog 1 of 2 sec. bovenin vast.
Als ik daarna de auto in stap en moet koppelen, trilt het als een malle
Ik heb wel dat mijn voeten altijd wegglijden, dus na 7 herhalingen moet ik weer opnieuw gaan staan om de rest te doen, terwijl mijn schoenen goed van profiel zijn.
Iemand hier enige ervaring mee?
Zo horen kuiten oefeningen ook gedaan te worden! Dat wegglijden herken ik niet..
Het is toch niet erg om je voeten af en toe opnieuw te positioneren? Heb ik soms ook wel.
Oké.
Als ik bij ons in de sportschool andere mensen "in de gaten hou" dan zie ik hun nooit er vanaf schuiven of de voeten opnieuw positioneren.
Vandaar dat ik hieraan begon te twijfelen.
Waarschijnlijk trainen zij heel licht in hun comfort zone, of hebben ze andere schoenen aan
Je weet dat je altijd met je eigen oefeningen bezig moet zijn en niet met anderen he?

Jij blij dat je thuis traint

In de gym kijk je onbewust toch soms om je heen en zie je soms stuitende taferelen..
Absoluut, maar omdat ik het mij niet kon herinneren dat ik vroeger zo vaak weggleed met kuitoefeningen, ging ik toch eens andere mensen bekijken terwijl ik zelf kuiten aan het trainen was.
De rest maakt me niet uit, van mij part gaat iedereen op ze kop staan, ik ben lekker zelf bezig (tenzij ik denk dat ik iets verkeerd doe)

haha.
Toch tijd voor nieuwe schoenen denk..
Lekkere training, maar de nazi in mij begint zich wel te storen aan het constante gebruik van 'leg exten
tion' i.p.v. 'leg exten
sion'.

Waarom ging je zo vroeg werken trouwens, was dat nodig?
Jup, was nodig. Ik ben instrumenteel analist en er moest een monster geanalyseerd worden met een 'bijzondere' opwerking. Niet iedereen is daarvoor getraind, dus mocht ik komen..
Ik ga de oefening voortoon goed schrijven!
Enfin, nog de training van gister. De vermoeidheid speelde toch een beetje parte..weinig pomp..weinig motivatie!
Pull:
Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 15, 15 (
warmup)
40kg: 15 (
)
50kg: 12 (
2 heel licht forced)
60kg: 10 (
t*ring
)
65kg: 8 (
pff!)
70kg (alternate): 6 (
2f.), 4 (
t*ring lelijke reps..
)
Machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 15 (
prima!
)
30kg: 12 (
sqeez & hold
)
40kg: 10
50kg: 8 (
moeizaam..)
65kg: 7 (
1 lelijk..), 6 (
nice
)
Cable row (V-handle):
33kg: 15 (
zeer matige MMC)
40kg: 12 (
weinig pomp vandaag..)
47kg: 11 (
)
54kg: 7+2 (
na hele korte pauze
)
61kg: 6 (
t*ring!)
High cable row (V-handle, midden traps focus):
19kg: 10+10partials, 10+10partials
26kg: 10+8partials
Besloten thuis nog netjes wat band pull aparts te doen.
Bent over lateral raise (zittend met borst op knieen):
3kg: 20, 20, 20 (
erg op zoek naar goed uitvoering en hoek qua armen..
)
Seated dumbbell curl (alternate):
7kg: 15
9kg: 12 (
redelijk)
10kg: 10 (
pompje wel..)
12kg: 8 (
sqeez!), 8 (
hoppa
)
En aantal setjes gefocust op houding met schouder bladen naar achter. Merk dat de MMC dan een stuk slechter is
Rope facepull:
7.5kg: 15 (
TUT)
10kg: 12 (
)
12.5kg: 12 (
iets lelijker, maar ok
)
Cable curl (straight bar):
7.5kg: 15
10kg: 12
12.5kg: 12 (
MMC)
21kg: 12 (
3 lelijk)
Ook hier weer geklooi met schouderbladen. Ik merk dat ik normaal juist mijn schouders een beetje naar voren breng. Wel lastig om weer anders te gaan trainen, want de MMC is echt een stuk minder op de 'nieuwe' manier.
Rating: 

(
Ondanks soms matige pomp e.d best ok..)
De planning voor vandaag...rustdag!
Voeding, woensdag 31-10-2018:
7:00 2 koppen koffie + Iomax
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (
XXL) + 15g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:30 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 15g notenmix
17:00 6g BCAA recovery (