Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

In principe iedere week op dinsdagavond met zijn drieen of vieren (altijd dezelfde). Indien er 2 niet kunnen gaat het meestal niet door.

We doen ook niet altijd bordspellen, gaan ook weleens uit eten, naar de bios of weet ik wat. Gewoon een soort wekelijkse mannenavond dus :D

Ahh okay zonder de vrouwen, dat verklaart dan wel een hoop idd :D Het is bijna onmogelijk om diverse stellen wekelijks bij elkaar te zetten en waarbij iedereen met elkaar overweg kan. Als je de vrouw uit de formule verwijderd dan is de kans van slagen natuurlijk rianter. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.702
Ahh okay zonder de vrouwen, dat verklaart dan wel een hoop idd :D Het is bijna onmogelijk om diverse stellen wekelijks bij elkaar te zetten en waarbij iedereen met elkaar overweg kan. Als je de vrouw uit de formule verwijderd dan is de kans van slagen natuurlijk rianter. :p
Soms is hooguit de vrouw van de host erbij.

In mijn geval ergeren mijn vrienden zich aan het feit dat mijn vrouw nogal doof is en keihard o.a GTST kijkt:roflol: Bij de ander is de vrouw vaak weg of sporten en soms doen ze mee. Maar het best is natuurlijk wanneer ze er niet zijn :emo:

Soms is hooguit de vrouw van de host erbij.

In mijn geval ergeren mijn vrienden zich aan het feit dat mijn vrouw nogal doof is en keihard o.a GTST kijkt:roflol: Bij de ander is de vrouw vaak weg of sporten en soms doen ze mee. Maar het best is natuurlijk wanneer ze er niet zijn :emo:

Is jouw vrouw zo doof ja? Jaa daar zou ik me dan ook de t*ring aan ergeren, kan ze prima boven of zo gaan kijken toch? :dunno:

Marv past regelmatig op. Echte kindervriend is het.

Ik weet dat Marv geen kindervriend is :)

Denk dat een wekelijkse mannenavond moeilijk te verantwoorden is wanneer je kinderen hebt (ik doe voorlopig maandelijks maar de baby is nog heel jong --> veel werk dus :D). Bij Marv geen probleem, maar ben benieuwd hoe dat bij zijn maten is.

Laatst bewerkt:
  • #42.707
Is jouw vrouw zo doof ja? Jaa daar zou ik me dan ook de t*ring aan ergeren, kan ze prima boven of zo gaan kijken toch? :dunno:
Ja, heeft vroeger ontelbare keren buisjes gehad en daardoor wat beschadiging opgelopen.

We hebben boven geen tv, schijnt slecht voor je sexleven te zijn:rolleyes: Verder heb ik geen problemen met omgevingsgeluid..eenkel mijn beste maat is enorm snel afgeleid
@Skatermarvin : jouw vrienden hebben ook nog geen kinderen?
Nog niet is inderdaad het juiste woord. De vrouw van mijn beste maat is inmiddels een paar weken zwanger..
Marv past regelmatig op. Echte kindervriend is het.
:roflol: kut kinderen!
Ik weet dat Marv geen kindervriend is :)

Denk dat een wekelijkse mannenavond moeilijk te verantwoorden is wanneer je kinderen hebt (ik doe voorlopig maandelijks maar de baby is nog heel jong --> veel werk dus :D). Bij Marv geen probleem, maar ben benieuwd hoe dat bij zijn maten is.
Mijn beste maat heeft zich voorgenomen de kleine straks niet tussen deze avond te laten komen..

Ja, heeft vroeger ontelbare keren buisjes gehad en daardoor wat beschadiging opgelopen.

We hebben boven geen tv, schijnt slecht voor je sexleven te zijn:rolleyes: Verder heb ik geen problemen met omgevingsgeluid..eenkel mijn beste maat is enorm snel afgeleid
Nog niet is inderdaad het juiste woord. De vrouw van mijn beste maat is inmiddels een paar weken zwanger..
Mijn beste maat heeft zich voorgenomen de kleine straks niet tussen deze avond te laten komen..

Oh dat is wel balen, maar heeft ze geen gehoorapparaatjes ervoor dan?

En de TV is alleen slecht voor je sexleven als je de verkeerde programma's opzet inderdaad :roflol:

Nobel streven maar er gaan hoe dan ook momenten komem dat het gewoon niet anders kan en hij moet afzeggen.

• #42.711
Oh dat is wel balen, maar heeft ze geen gehoorapparaatjes ervoor dan?

En de TV is alleen slecht voor je sexleven als je de verkeerde programma's opzet inderdaad :roflol:
Haha, zo doof is ze nu ook weer niet! Maar weet niet beter dan dat bij ons de TV altijd erg hard staat..

Tja, definieer: verkeerde programma's..
Nobel streven maar er gaan hoe dan ook momenten komem dat het gewoon niet anders kan en hij moet afzeggen.
Ik was er al bang voor!
@Steks kan misschien zijn licht laten schijnen :p
..hmm..:burns:

Hè? Hoe ver moet ik terug lezen voor ik het snap?

Het gaat over vrije tijd hebben wanneer je kinderen hebt :P Marv doet wekelijks een mannenavond en 1 van zijn maten wordt binnenkort papa. Hij neemt zich voor om de wekelijkse mannenavond toch steeds te laten doorgaan.

Persoonlijk vermoed ik dat dat een mooi voornemen is maar het in praktijk anders zal uitdraaien :D

Het ligt aan de rest van zijn verplichtingen, maar ik heb al maanden geen tijd vrij kunnen maken om met vrienden af te spreken zonder vrouw en kids, m.a.g. dat ik de kinderloze (alleenstaande) vrienden al meer dan een jaar niet gezien heb.

Het ligt aan de rest van zijn verplichtingen, maar ik heb al maanden geen tijd vrij kunnen maken om met vrienden af te spreken zonder vrouw en kids, m.a.g. dat ik de kinderloze (alleenstaande) vrienden al meer dan een jaar niet gezien heb.

Jullie zijn allemaal verraders :yes: Met jullie kinderen :barf:

klopt

Och, het klopt dat als ze jong zijn ze veel tijd vragen ja, maar dat weet je toch als je er aan begint, ze zijn ook "hulpeloos" hé.
Eens ze oud genoeg en zelfstandig zijn, kan je toch meer 'los' laten en zelf terug een sociaal leven en andere hobby's doen hoor...
Nu mijn dochter uit huis is (op kot als studente) hebben mijn vrouw en ik nóg meer tijd en kunnen we nog meer de dingen doen die we willen doen zonder hinder van "de kleine"

Eens ze oud genoeg en zelfstandig zijn, kan je toch meer 'los' laten en zelf terug een sociaal leven en andere hobby's doen hoor.
In feite ben ik ook redelijk vrij in doen en laten. Het ligt ook wel een beetje aan jezelf. Sommige ouders leven hun leven totaal in dienst van de kinderen, wellicht zelf geen leven of hobby's.

Och, het klopt dat als ze jong zijn ze veel tijd vragen ja, maar dat weet je toch als je er aan begint, ze zijn ook "hulpeloos" hé.
Eens ze oud genoeg en zelfstandig zijn, kan je toch meer 'los' laten en zelf terug een sociaal leven en andere hobby's doen hoor...
Nu mijn dochter uit huis is (op kot als studente) hebben mijn vrouw en ik nóg meer tijd en kunnen we nog meer de dingen doen die we willen doen zonder hinder van "de kleine"

Dit!!!

Ik ben ook van mening dat het, wanneer ze nog heel jong zijn, vooral afhankelijk is van je prioriteiten/situatie. Mijn vrouw en ik werken minder uren omdat we het belangrijk vinden om ook in die eerste jaren nog onze eigen identiteit/hobby's te behouden.

In ons geval betekent dat dat we maandelijks een avond afspreken met vrienden (girls night of guys night), aanwezig zijn op feestjes van familieleden/vrienden (al is het dan niet meer tot een stuk in de nacht), samen nog gezellig een filmpje kijken wanneer ons zoontje slaapt, regelmatig sporten, ... Dat zijn zaken die we heel belangrijk vinden. Onze eerste grote fuif staat alweer gepland (Reverze in Sportpaleis, dat wordt wel een stuk in de nacht :cool:). Die dingen willen we heel graag blijven doen maar natuurlijk is dat minder frequent dan vroeger.

En sowieso heb je vaak een vermoeid gevoel.

Het is trouwens helemaal OK om geen kinderen te willen maar wanneer je jouw eigen baby ziet glimlachen naar je... dat is onbeschrijfelijk :)

Terug
Naar boven