- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Nee meer een bevestiging dat het niet aan het kuren of aan de gewichten ligt, al die pijntjes, hernia's en ongemakken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Blessures pijntjes horen er nou eenmaal bij. Een vergroot hart nietNee meer een bevestiging dat het niet aan het kuren of aan de gewichten ligt, al die pijntjes, hernia's en ongemakken![]()

Blessures pijntjes horen er nou eenmaal bij. Een vergroot hart niet![]()
Nagenoeg alle sporters hebben een vergroot hart, heeft AAS ansich niets mee te maken
Get ur facts straight bruhhOké. Maar Marv als (ruggen)graatmeter nemen voor alle sporters is wel lekker objectief.OnzinNagenoeg alle sporters hebben een vergroot hart, heeft AAS ansich niets mee te maken
Get ur facts straight bruhh

Hou op schei uit.En heeft nog meer lichamelijke klachten dan de gemiddelde kuurboy![]()

Nope..was het maar zo..
Ja toch

Dat is ook zeker zo.. Denk meer dat het bad luck is..Nee meer een bevestiging dat het niet aan het kuren of aan de gewichten ligt, al die pijntjes, hernia's en ongemakken![]()
Blessures pijntjes horen er nou eenmaal bij. Een vergroot hart niet![]()

Ik heb een heel groot hartOnzinNagenoeg alle sporters hebben een vergroot hart, heeft AAS ansich niets mee te maken
Get ur facts straight bruhh

Good reply = good
Ja!

), 8 (hard!), 8, 8 (nice!)
), 8 (top!), 8, 8 (alles met straps)
), 10, 10 (laatste zeer traag negatief
), 13 (3f.
)
), 8 (top MMC & sqeez
), 12 (volrammen!
)
)
)
)

)

(Nou, dit mocht ook wel weer een keer!Extra, seat calfraise (slow controlled):
20kg: 15, 15, 15 (TUT & MMC & sqeez)
Waarom?Dat hele TUTTERSQUEEZMAC ding erbuiten gelaten, maar 20kg op een seat calf is natuurlijk onzin.
Ik doe ze natuurlijk ook weleens zwaarder. Wilde stiekem gewoon wat kuitenpomp zodat het nog wat lijktDat hele TUTTERSQUEEZMAC ding erbuiten gelaten, maar 20kg op een seat calf is natuurlijk onzin.

Je bodyweight is al meer dan dat. En dat dragen je kuiten heel de dag door. 20kg seated is dus tja... niks. Ik doe ze natuurlijk ook weleens zwaarder. Wilde stiekem gewoon wat kuitenpomp zodat het nog wat lijkt![]()
Ben ook wel benieuwd.
Ja..

ik deed gisteren idd 3 x 20x 100 kg, maar het hangt natuurlijk sterk van je setup/ soort machine af.Dat hele TUTTERSQUEEZMAC ding erbuiten gelaten, maar 20kg op een seat calf is natuurlijk onzin.
ik deed gisteren idd 3 x 20x 100 kg, maar het hangt natuurlijk sterk van je setup/ soort machine af.
What is this sorcery?!Jij en ik leggen een bar op de knietjes. Volgens mij heeft Marvin wel eens een plaatje van een ding met een hefboom gestuurd, dan gaat het gewicht natuurlijk wel maal X (maar niet maal 5 natuurlijk .....Door zijn TUTTERSQUEEZMAC voelt die 20kg misschien als 100kgWhat is this sorcery?!
)Jij en ik leggen een bar op de knietjes. Volgens mij heeft Marvin wel eens een plaatje van een ding met een hefboom gestuurd, dan gaat het gewicht natuurlijk wel maal X (maar niet maal 5 natuurlijk .....)
Hahaha
Klopt..ik deed gisteren idd 3 x 20x 100 kg, maar het hangt natuurlijk sterk van je setup/ soort machine af.
Precies! Je moet gewoon harder aan die kuiten denken!Door zijn TUTTERSQUEEZMAC voelt die 20kg misschien als 100kgWhat is this sorcery?!
Met een bar op mijn knietjes red ik ook wel 100+ volgens mij zelfs weleens 150kg gedaanJij en ik leggen een bar op de knietjes. Volgens mij heeft Marvin wel eens een plaatje van een ding met een hefboom gestuurd, dan gaat het gewicht natuurlijk wel maal X (maar niet maal 5 natuurlijk .....)
Dit is inderdaad zo een apparaat.Ja idd. Het gewicht verder naar voor maakt wel een verschil ja.