Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vervelend kerel!
Aangezien je bij de meet al zei dat het niet lekker ging hoopte ik toch voor je dat het beter zou gaan. Zo te zien ben je al wat afleiding aan het zoeken. Nu maar hopen dat het trainen er niet onder gaat leiden.
Komt goed!
Nogmaals bedankt allemaal! Hoop inderdaad dat mijn trainingen gewoon goed gaan. Helaas heb ik niet altijd afleiding..maar het hoort erbij..klote marvin, wens je veel sterkte in deze moeilijke periode kerel.

Gelukkig wel

Thanks, laat ik het hopenK*t man, sterkte! Wrs zet je binnenkort een paar dikke PR's.
Thanks
daar ga je wel mannelijk mee om marv.. ik had niet eens meer zin om te trainen en was echt de hele dag chagrijnig
veel sterkte nog
Thanks! Trainen ging nog wel aardigMisschien wat laat, maar heel veel stekte! ik moet er zelf niet aan denken... en top dat je nog aan trainen denkt... bij mij gaat het dan voor geen ene meter meer. Veel respect!

Ik ben ook wel een brok ellende hoor..maar trainen gaat gewoon door..daar ga je wel mannelijk mee om marv.. ik had niet eens meer zin om te trainen en was echt de hele dag chagrijnig
veel sterkte nog
Een beetje wel..maar blijft pijnlijk..Gelukkig zag je het in iedergeval zelf al wel een beetje aankomen en kwam het niet heel onverwacht, sterkte man.
Doe mijn best!Sterkte bro, niet gemakkelijk dit en jammer als de relatie niet meer is wat het ooit wel was.
Proberen je gedachten wat te verzetten door kei hard te trainen & regelmatig met vrienden afspreken![]()

Thanks WWE!Echt klote van je relatie, zeker na zo een lange tijd. Echt jammer voor je. Sterkte.
Ik heb een blik monster energy met pre workout gemixt..+1
Zelf ook meegemaakt Marvin, respect dat je alsnog gewoon gaat trainen na die slechte nachtrust, velen hadden het geskipt.
Sterkte bro!

Dat zal ook vast wel..Uit elkaar gaan is nooit een pretje.
Maar ja, ..............je kunt er beter nu achter komen dan later.
Uiteindelijk, .....................(no homo)

)
)