- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen probleem kerel! Doe rustig aan en probeer je leven op de rails te houdenHey marvin!
Tijdje niet wezen kijken in je log ivm personal issues.. maar ik zie dat je gewoon nog lekker doorknalt!
Volgende keer ben ik zeker van de partij bij de meet. heb toch wel een beetje spijt dat ik niet gekomen ben, maarja ik heb gewoon teveel aan mn hoofd momenteel.
Blijf in ieder geval lekker zo doorknallen bro!

Ik zie je log wel weer geopend worden! Even doorzetten wat school betreft!Hé Marvin!
Ja, dacht gisteren ga weer eens even kijken
Met opleiding gaat goed, maar wel echt heel druk helaas...
Denk eind april / begin mei dat ik weer DBB log ga opstarten, mits het weer mogelijk is.![]()

Ok..ik moet harder werken aan mijn delts dus!BS man ... genoeg natty's die big ass front delts hebben. Side delts kom je minder tegen, maar dikke delts
heb je geen aas voor nodig. Pro BB like delts daarentegen wel![]()

Haha..geniaal! Heb je niks te doen verder..Je vroeg erom dat in Pleister zijn topic, wel hier ben ik dan! Ben begonnen met de volledige log te lezen. Een tip: verander ieder jaar, dan hoef ik niet terug te gaan tot 2009. Zit nu na een week aan p187, maw ik ben er bijna
![]()

Beetje wel...maar mijn log is zeer informatief

Haha..gaat lekker

Daar heb je een punt..
Niet zoveel..wil je een serieuzer bb forum moet je eigenlijk naar 1 van de concurende fora waarvan hier de naam niet genoemd mag worden..
Deels zelf bedacht..deels artikelen victor mooren als het om weekvolumes per spiergroep gaat. Verder probeer ik ook altijd spiergroepen zo volledig mogelijk te pakkenWaarop heb je de keuze van jouw assistance gebasseerd?

Thanks maat!

Haha..
Qua uitvoering wel..gewicht was nog hetzelfde..Gelukkig is jou laatste training zo terug te vinden
Wel mooie deads man, doe het je niet na.
Fsq gaat ook al een stuk beter.

Thanks man!FF zoeke naar je training XD, Maar Hardcore deadlifts!

Maar moet morgen ook nog squaten!
, met beetje saus groenvoer en wat patat of rijst + evt. toetje)
Sterkte!
Stress af reageren op trainen werkt ook goed heb ik gemerkt!
Huh wtf hoe kan dat bro. Je was laatst nog op vakantie gegaan en alles
Inderdaad, je woonde toch nog maar net samen ofzo? Damn shame kerel.
Sterkte
Thanks allen! Het liep voor die tijd al niet geweldig. Met name op het gebied van liefde. We hadden het leuk samen, zelfde humor, hoop overeenkomsten..maar het werkte niet meer. Heb er alles aangedaan om het nog te laten werken, maar het vlammetje was denk uit.Pff suckcs bro, maar als het voor beide niet werkt is het beter zo...
Inderdaad je stress eraf trainen![]()