AndroidHealthClinic

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

Ik weeg 98 kg en 14% bf en eet 2600 kcal op een dag in m'n bulk en kom al goed aan. Train 5x per week plus dagelijks halfuur fietsen. Voor de rest zittend beroep
Hier geloof ik weinig van,2600 kcal op 98 kilo + aankomen lijkt mij heel sterk

@Jwdoetookmee

Bro je bent shredded as fuaaarrrk at the moment. Hoe laag zit je nu eigenlijk ?? <3

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.104
  • Like
Waarderingen: vntl
Kan toch altijd wel genieten van die schrijfstijl van jou JW! Ondanks dat dit niets nieuws was, maar helaas nog veel te veel gebeurd onder velen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.116
iemand suggesties voor volgende artikel voor XXL?

Mooi stuk JW...ik herken mezelf er een beetje in :roflol:

thanks bro <3

Helaas niks nieuws voor velen van ons, wel zeer handig voor beginners

dank!

^ Dat. Heb m voor je op fb gepleurd

super, waardeer ik! kan je me taggen?

Jap. Gruwelijk. Herken mezelf hier zeker ook in

thanks!

Kan toch altijd wel genieten van die schrijfstijl van jou JW! Ondanks dat dit niets nieuws was, maar helaas nog veel te veel gebeurd onder velen.

appreciate it!!

Heb je ooit al eens iets geschreven over Tren en de invloed van Tren op je metabolisme? Ben eea aan het rondzoeken maar er valt weinig te vinden. Snap dat je nu meer bezig bent met andere dingen, maar misschien kan je me makkelijk ergens aan linken :)

Vitamine, mineralen en spoorelementen. Functie plus deficiënties in relatie met krachttraining nogsteeds

Vitamine, mineralen en spoorelementen. Functie plus deficiënties in relatie met krachttraining nogsteeds

Ik stem hier ook voor. Zullen ook vast wel voldoende uitspraken en beweringen rondgaan die eigenlijk fabels zijn. Ik als leek mbt dit onderwerp neem dan nog liever niks aan dan uberhaupt iets.

Terug
Naar boven