MuscleMeat

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar ik ben wel iemand die zou adviseren zuivel eruit te gooien wanneer je met cutten ziet dat je op een bepaald punt niet die drogere look krijgt
Halotestin zal meer doen dan de zuivel eruit gooien :trollfacex:
 
Halotestin zal meer doen dan de zuivel eruit gooien :trollfacex:
Tja..en zo houden we de natty niet natty discussie wel..

Vind ook vaak dat hgh en tren je wel een fijne look geven..zal mogelijk ook de nadelige effecten van zuivel om zeep helpen..
 
Dat mensen niet een keer schijtziek van zichzelf worden als literatuur duidelijk zegt dat het geen invloed heeft, maar mensen geen bord maar een complete bunker voor hun kop hebben en alleen hun eigen verhaal/ervaring geloven en verkondigen
 
Invloed van bepaalde voedingsmiddelen (zoals bij Skatermarvin zuivel en dikke huid) of wat dan ook zal ook wel grotendeels per persoon verschillen.
Mogelijk kan het ook gewoon een combinatie zijn van verschillende dingen die je eet die een totaal effect geven.

Ik ben zelf om zo maar te zeggen "zwaar" lactose intolerant en heb er de nodige maag/darm/diarree klachten van. Maar als ik genoeg kerutabs (lactase tabletten) neem en gewoon me klem vreet aan zuivel krijg ik daar echt geen dikke huid van ofzo...

Zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen die hij/zij deelt.... maar dat wil niet zeggen dat iets algemeen zo is.
 
zal er eventjes doorheen kijken wanneer ik wat meer tijd heb, maar het vermijden van GMOS aanraden vind ik meteen al iets waarvoor ik t hele verhaal van tafel zou vegen.. :p
Ja die plaatjes zijn van een poster die maar van alles bij elkaar geraapt heeft, maar er zijn zeker met die plastics en soya denk ik wel wat legitieme zorgen mogelijk. Ik ben alleen niet thuis genoeg in die studies/hoeveelheden en hoe de pathways/receptors werken om echt in te schatten wat wel of niet ongezond zou kunnen zijn.

Weer wat mythes afschieten en kijken of verpakkingen, waterfilters, soya vermijden, en van die bekers die geen plastics in je drinken lekken de moeite waard zijn leek me wel een interessante.
 
Dat mensen niet een keer schijtziek van zichzelf worden als literatuur duidelijk zegt dat het geen invloed heeft, maar mensen geen bord maar een complete bunker voor hun kop hebben en alleen hun eigen verhaal/ervaring geloven en verkondigen
Hear hear
 
Dat mensen niet een keer schijtziek van zichzelf worden als literatuur duidelijk zegt dat het geen invloed heeft, maar mensen geen bord maar een complete bunker voor hun kop hebben en alleen hun eigen verhaal/ervaring geloven en verkondigen

Als je zelf geen alergiën hebt, of niet lactose-intolerant bent (in meer of mindere mate) weet je niet wat het met je kan doen.
Als je zelf nog niet ondervonden hebt, hoe erg huid-reacties kunnen zijn (netelroos of roos op de hoofdhuid bvb), als je zelf nog niet je eigen huid tot bloedens toe opengekrabd hebt, of als je nog niet in een bad met ijs bent gaan liggen om de reacties te laten minderen, kan je hier niets over zeggen.
Als je nog niet kotsend en schijtend na een ijsje of een glas melk naar de wc gerend bent, kan je hier niet over oordelen.
Als je zelf geen epi-pen bijhebt, om adrenaline bij jezelf in te spuiten als je een anafylactische shock krijgt om het te overleven, weet je niet waar je het over hebt.

Dus alsjeblief, niet iedereen over dezelfde kam scheren...
 
Laatst bewerkt:
Als je zelf geen alergiën hebt, of niet lactose-intolerant bent (in meer of mindere mate) weet je niet wat het met je kan doen.
Als je zelf nog niet ondervonden hebt, hoe erg huid-reacties kunnen zijn (netelroos of roos op de hoofdhuis bvb), als je zelf nog niet je eigen huid tot bloedens toe opengekrabd hebt, of als je nog niet in een bad met ijs bent gaan liggen om de reacties te laten minderen, kan je hier niets over zeggen.
Als je nog niet kotsend en schijtend na een ijsje of een glas melk naar de wc gerend bent, kan je hier niet over oordelen.
Als je zelf geen epi-pen bijhebt, om adrenaline bij jezelf in te spuiten als je een anafylactische shock krijgt om het te overleven, weet je niet waar je het over hebt.

Dus alsjeblief, niet iedereen over dezelfde kam scheren...
Absoluut waar. Maar de vraag was toch of er mensen zijn die een 'dikke huid' krijgen van zuivel, en niet zo zeer of er mensen bestaan zijn die nadelig (en soms idd heel heftig) op bepaalde soorten voedsel reageren.
 
Als je darmen, maag, hoofdhuid en de huid zelf kunnen reageren (rood worden en jeuken) waarom dan niet ?

Ik zeg niet dat het absoluut wel/niet is, bij iedereen, maar nuanceer het...

Degenen die géén alergie en/of lactose-alergie hebben, zullen er inderdaad weinig of geen probleem mee hebben...
 
Dat mensen niet een keer schijtziek van zichzelf worden als literatuur duidelijk zegt dat het geen invloed heeft, maar mensen geen bord maar een complete bunker voor hun kop hebben en alleen hun eigen verhaal/ervaring geloven en verkondigen
Ik heb geen bord voor mijn kop. Dit is gewoonweg mijn ervaring, dus doe rustig kerel. Ken overigens in mijn omgeving nog twee mensen met excact dezelfde ervaringen, maar omdat het niet in een boek staat is het niet waar?

Het is maar net wat je wilt lezen en geloven? Verder is lang nog niet alles uitgezocht en onderzocht..

De arrogantie van sommige hier is stuitend IMO..
 
Je kan via de hoeveelheid natrium en eventueel bloedsuikerspiegel van de snelle opname van veel koolhydraten toch ook even een plofkop krijgen?

Dat of een acute allergische reactie is toch wat anders dan een blijvend "dikke huid" die het onmogelijk maakt resultaat met cutten te behalen.
 
Dat of een acute allergische reactie is toch wat anders dan een blijvend "dikke huid" die het onmogelijk maakt resultaat met cutten te behalen.
Dan is het bij mijn een intollerantie en geen alergie. Het is bij mij niet tijdelijk wanneer ik structureel weer zuivel ga consumeren.
 
Ik heb geen bord voor mijn kop. Dit is gewoonweg mijn ervaring, dus doe rustig kerel. Ken overigens in mijn omgeving nog twee mensen met excact dezelfde ervaringen, maar omdat het niet in een boek staat is het niet waar?

Het is maar net wat je wilt lezen en geloven? Verder is lang nog niet alles uitgezocht en onderzocht..

De arrogantie van sommige hier is stuitend IMO..
Gaat om de huidige maatschappij van tegenwoordig. Dit niet eten is slecht voor je, als je dit eet word je dik, door deze stof word je dik.
Iedereen zoekt overal een excuus voor. Laat je een keer een scheet teveel, allergisch voor gluten. Ben je 3 weken aan het cutten maar zie je nog geen ader, dikke huid want je eet nog zuivel.
En dat begint bij mensen zoals jij die zuivel als de duivel zien, terwijl jij dan blijkbaar een tollerantie heb, maar dat vertel je er 9 van de 10 keer niet bij. Maar iedereen leest en kopieert dat en verkondigen dat voort.
Dat elk lichaam anders reageert op bepaalde voedingsstoffen klopt, net als elk lichaam een ander onderhoud heeft.
Maar zoek niet elke keer een excuus in een stof of bepaalde voeding
 
Als je zelf geen alergiën hebt, of niet lactose-intolerant bent (in meer of mindere mate) weet je niet wat het met je kan doen.
Als je zelf nog niet ondervonden hebt, hoe erg huid-reacties kunnen zijn (netelroos of roos op de hoofdhuid bvb), als je zelf nog niet je eigen huid tot bloedens toe opengekrabd hebt, of als je nog niet in een bad met ijs bent gaan liggen om de reacties te laten minderen, kan je hier niets over zeggen.
Als je nog niet kotsend en schijtend na een ijsje of een glas melk naar de wc gerend bent, kan je hier niet over oordelen.
Als je zelf geen epi-pen bijhebt, om adrenaline bij jezelf in te spuiten als je een anafylactische shock krijgt om het te overleven, weet je niet waar je het over hebt.

Dus alsjeblief, niet iedereen over dezelfde kam scheren...
Heb het toch ook over het gros van de mensen, uitzonderingen daar gelaten
 
Dan is het bij mijn een intollerantie en geen alergie. Het is bij mij niet tijdelijk wanneer ik structureel weer zuivel ga consumeren.
En welk verschil in je uiterlijk maakt dat dan bij 6-8% bf?
 
Dit versterkt zeker de gedachte dat je het best uit bent als je herkenbare planten en dieren eet, en geen zwaar geproceste producten.
Deze studie lijkt over 8 jaar te tellen hoeveel van deze 100.000 (!) mensen inderdaad kanker hebben gekregen. Ik heb het verhaal niet letterlijk gelezen, maar dat is een stuk beter dan alleen een biomarker te gebruiken als risiko op iets (veel verhalen over hart en vaatziekten meten alleen of je cholesterol daalt tijdens de studie en 'dus' het risiko op hart en vaatziekten). Dus mooie studie!

Tja.... ik houdt best van groenten of een visje maar een stukje zwaar geproceste pate of zo gaat er toch ook wel in :o
 
Back
Naar boven