- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik zo'n 7.5 uur slaap ben ik uitgerust de volgende dag, mits het 'kwaliteitsuren' zijn. En dan nog merk ik dat ik in het weekend zonder wekker rustig een uur of meer erbij pak.Maar, word je ook uitgerust wakker? Zoals in q&a besproken, snel inslapen is maar de helft van het verhaal. Als je maar moe genoeg bent kan je achter een stuur in slaap vallen.

heb wat naslagwerk gedaan aan de hand van je bericht, maar ik kan zelf geen onderbouwde stukken tekst vinden met de claims die hier gemaakt worden. Kan je me wat laten zien?
Ik heb in ieder geval wél stukken gevonden waarin wordt gezegd dat er geen downregulatie plaats vind van eigen aanmaak, als dat je iets gerust stelt
Kan het helaas niet live zien en aangezien ik over 3 weken ga roadtrippen en waarschijnlijk niet naar een gym ga.
Is het verstandig om je cut te onderbreken en op onderhoud te gaan zitten, om zodoende je spiermassa meer te kunnen behouden als in een cut?
Alvast bedankt

https://www.undisputed.com/artikel-fed-up/Als je een goed werkend, gezond lichaam hebt, en dus geen last van bloedsuikerspiegel schommelingen hebt;
Wat is dan het nadeel van simple carbs t.o.v. complex carbs naast dat complex carbs langer verzadigen? Of maakt het uiteindelijk niet zoveel uit, carb is carb.
Ik lees nog vaak op fora, reddit, etc. dat suiker de duivel is terwijl je met 2 appels en een banaan al snel op de 80 gram suiker zit, voeg daar nog wat melk bij toe en je zit al op de >100 gram suikers per dag.
Ja klopt wist ik. Gaan sowieso niet veel uiteten, nemen schottelbraai e.d. mee dus kunnen veel uit de supermarkt halen. IIFYMJe kan het een dag later nog terug kijken
Protip als je 3 weken gaat roadtrippen is; Geniet er gewoon van.
Het is niet alsof je voor een contest aan het preppen bent lijkt me, wat is 3 weken achterstand nou weer op lange termijn.

https://www.undisputed.com/artikel-fed-up/
JW heeft hier alles over suiker(vooral wat in de docu gezegd wordt) redelijk ontkracht
Iemand alvast wat vragen die hij of zij behandeld wil zien?
Vooral benieuwd hoe anderen ermee omgaan. En is een hele week rust nou echt zo goed voor je of kun je beter doortrainen.
Idem. Ben hier ook benieuwd naarVooral benieuwd hoe anderen ermee omgaan. En is een hele week rust nou echt zo goed voor je of kun je beter doortrainen.
thanks broWas weer interessant, top!
Ik volgde onder mijn eigen naam (Bert). Ik ga na mijn (eerste twee) wedstrijden in september op vakantie, waarschijnlijk naar een all-in. Twijfel nog even wat het verstandigst is qua voeding/sporten om enigszins in shape te blijven. Denk gewoon ontbijten met zuivel, ei, fruit, groenten. Overdag low-carb. 's Avonds wat meer eten, maar carbs beperken. Niet veel alcohol en verder geen kcals uit drinken. Ik wil niet zo'n opgeblazen ballon worden.