Fitness Seller

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Saitek

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2013
Waardering
391
Lengte
1m75
Massa
80kg
Je bent in het jaartal 2016 begonnen met het topic, zijn er nog onderwerpen waar je over hebt geschreven waarin je ondertussen bent veranderd van mening/feit? Gezien je in de tussentijd niet stil hebt gezeten natuurlijk

Ivar_V

Cool Novice
Lid geworden
29 sep 2019
Waardering
42
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Ik zit met een paradoxale vraag. Ik eigenlijk niet, maar een vriend van mij, heeft mij tot nadenken gezet inzake kuren en eten;

Zijn theorie en ervaring is als volgt:

1)-Als je kuurt om bij te willen komen in spiermassa, dan moet je je kcal opschroeven.
2)-Na de kuur moet je die hoeveel kcal blijven eten om de aangewonnen massa te blijven behouden (anders stoot het lichaam deze af-> homeostase)
3)-Na de kuur wordt/ is je metabolisme lager dus je hebt minder kcal nodig dan gedurende het kuren. --> gevolg, omdat je dezelfde hoeveelheid kcal blijft eten wordt je vetter.

-Conclusie: Je verliest je aangewonnen spiermassa altijd als je stopt met gebruiken, of je wordt vet.

Waar of niet waar?

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2011
Waardering
507
Lengte
1m88
Massa
96kg
Ik zit met een paradoxale vraag. Ik eigenlijk niet, maar een vriend van mij, heeft mij tot nadenken gezet inzake kuren en eten;

Zijn theorie en ervaring is als volgt:

1)-Als je kuurt om bij te willen komen in spiermassa, dan moet je je kcal opschroeven.
2)-Na de kuur moet je die hoeveel kcal blijven eten om de aangewonnen massa te blijven behouden (anders stoot het lichaam deze af-> homeostase)
3)-Na de kuur wordt/ is je metabolisme lager dus je hebt minder kcal nodig dan gedurende het kuren. --> gevolg, omdat je dezelfde hoeveelheid kcal blijft eten wordt je vetter.

-Conclusie: Je verliest je aangewonnen spiermassa altijd als je stopt met gebruiken, of je wordt vet.

Waar of niet waar?
Eerder beide :p

Bovenaan