MuscleMeat

Gestopt Mike's contestlog 2023, Rebound

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Scheelt zoveel in het falen als je elkaar op elkaars donder kan geven als je elkaar betrapt op extra eten. Dan hou je elkaar scherp, en lekker voor de competitie naar elkaar "Ik ben al 0.5 kwijt en jij?" Dan wil je wel een tandje bijzetten om niet onder te doen voor elkaar✌️
Scheelt ook gewoon in het algemeen
Wij hebben thuis geen chocola, chips etc. dus je komt ook niet in de verleiding
Als je een partner hebt die constant troep koopt is de verleiding ook groter dan als het er helemaal niet is
Natuurlijk al ligt het er hoef je het niet te pakken, maar het is gewoon nog een stuk makkelijker zonder

• Topic Starter Topic Starter
Scheelt ook gewoon in het algemeen
Wij hebben thuis geen chocola, chips etc. dus je komt ook niet in de verleiding
Als je een partner hebt die constant troep koopt is de verleiding ook groter dan als het er helemaal niet is
Natuurlijk al ligt het er hoef je het niet te pakken, maar het is gewoon nog een stuk makkelijker zonder
Tijdens een cut laat ik ze voor de kinderen alleen dingen kopen die IK niet lust, lollys of kinderkoekjes etc.

Met kinderen geeft het nog een extra factor waar je op moet letten want je kan voor jezelf niks halen maar je kan het niet maken om voor die kleine apen niks te halen... dus dan halen we dingen die we zelf niet lusten zodat we niet in de verleiding komen. Een uitdaging soms.

Ik kan makkelijk inhouden .maar wat er niet is, mis je ook niet en dat maakt het een stuk minder lastig.

20230615_163642.jpg

Uhh

f**k me :o

En zo eten mn kinderen ook onbedoeld een stuk gezonder als wij cutten. Dan eten ze eigenlijk ook de dingen die wij eten. Dus vind het prima zo. Win win

Laatst bewerkt:
Goed bezig! Ook fijn dat je vrouwtje met je mee doet, kan mij voorstellen dat het motiverend werkt om het samen te doen

Goed bezig! Ook fijn dat je vrouwtje met je mee doet, kan mij voorstellen dat het motiverend werkt om het samen te doen
Begrijp me niet verkeerd, het kan ook de verkeerde kant op werken🤣

Daarom proberen we zo ver mogelijk, samen te cutten of bulken maar dat loopt soms niet helemaal gelijk maar het gaat ons aardig af zo.

Begrijp me niet verkeerd, het kan ook de verkeerde kant op werken🤣

Daarom proberen we zo ver mogelijk, samen te cutten of bulken maar dat loopt soms niet helemaal gelijk maar het gaat ons aardig af zo.
Oh lol dat proberen wij thuis juist te voorkomen. Samen diep in kcal tekort zitten heeft me alleen maar een hoop gezeik opgeleverd😂

Oh lol dat proberen wij thuis juist te voorkomen. Samen diep in kcal tekort zitten heeft me alleen maar een hoop gezeik opgeleverd😂
zij kan er heel slecht tegen als ze wat langer in een tekort zit en ik al bezig ben aan de bulk en aan de pannekoeken oid zit🤣

andersom kan ik er redelijk goed tegen maar ga de hele tijd zitten kloten bij der "ben je weer lekker aan het schransen bolle"

Dus dan hebben we het maar een beetje gelijk laten lopen voor de lieve vrede🤣

Beetje vochtig, zondag 500 boven onderhoud gegeten( 4500kcals is mijn onderhoud) icm warm weer maakt het me iets zachter.
Maar 96,3KG is toch 100gr eraf sinds zaterdag en verwacht morgen of overmorgen een kleine drop in gewicht te maken als het vocht helemaal weg is.
Geeft wel weer even een lekkere pomp zo😃

veins op buik/lats/waist komen nu door dus we zijn op de goede weg. Middel/rug en benen moet nog wel een beetje af. Fotos zijn zonder pomp(uitgz calves) want het was legday.
20230620_165814.jpg
Screenshot_20230620_170238_Gallery.jpg
20230620_165313.jpg
20230620_172332.jpg

Laatst bewerkt:
UB

Chest press machine.
WU, 60kg x 10
2x 10 x 90
1x 21 x 60
Mag zwaarder, ging te makkelijk.

Cable flyes
Stand 7/20
3x15 met squeeze , slow negatief

BoR
4x8 x 100 zonder uithangen dus continue spanning en geen momentum.

Behind the neck pulldown.
langzaam uitgevoerd met mini pauze onderin en volledig uitstrekken bovenin.
2x 10 x 70kg
1 x 17 x 50kg

Rear lateral raise -superset- side raises beide 4 sets tot falen.

Tricep pushdown, langzaam uitgevoerd, extra langzame negatief
4x 15
1x 13

Rope hammer curl, rug naar station, paused 1 sec bovenin.
4X15
20230622_172716.jpg

Bijlagen

• 20230622_172616.jpg
    20230622_172616.jpg
    187,2 KB · Weergaven: 76
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven