MuscleMeat

Mike's road to NK sterkste man

Damn, balen man! Of flink inspalken, of even niets doen gok ik.

Maar euh... we hadden die drempel moeten zien zeker? Die is er vast slechter aan toe ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Haha die drempel gaf niet mee. Heb er niet veel last van maar een truckpull op de tenen of een log lift, tire flip etc.. dat zit er niet in.

Dit is maar de 2e keer in mijn leven dat ik iets breek. anderhalf jaar geleden dezelfde teen maar toen op een iets ander plekje als nu

Verplichte rust dan, of wel trainen wat je kan?

Gebroken teen is echt miserie man, twee-3 weekjes en je kan wel terug volop trainen denk ik.

Sucken

• #2.105
Re: Mike's trainingslog

Teen is weer bijna 100%.

Maar zat eraan te denken om misschien toch verder te kijken naar t elleboog probleem wat bij back squats komt steeds. Of dit niet op een bepaalde manier te verhelpen is.

Zelfs bij high bar voelde ik t dacht ik. Ga dat denk maandag proberen maar kans is al groot dat woensdag de presses eronder gaan lijden.

De pijn is dan binnenkant elleboog

golfers elleboog? Voel je het bij pols flex beweging (zoals bij pull ups gebeurd) en pols stretching voor clean grip op het botje binnenkant elleboog?

• #2.107

golfers elleboog? Voel je het bij pols flex beweging (zoals bij pull ups gebeurd) en pols stretching voor clean grip op het botje binnenkant elleboog?

Durf het niet te zeggen. Heb nu al een aantal weken geen back squats gedaan en heb er nu dus geen last van.

Als ik nou 1 keer backsquats doe dan komt het al. En dan doet het pijn bij squats, presses en bij pulls. Dus ook pull ups doen dan zeer.

Maar ik vind back squats veel te leuk om nooit meer te doen

Dan maar ssb ?

Heb ik ook al jaren mike, opgelopen bij low bar squats. Is nog steeds niet weg en heb al redelijk wat geprobeerd. Niet eigenwijs zijn en de lowbar sq gewoon helemaal weglaten zolang het probleem speelt. Zelfs high bar sq mss wel even laten zitten en voor SSB gaan.

• #2.110

Heb ik ook al jaren mike, opgelopen bij low bar squats. Is nog steeds niet weg en heb al redelijk wat geprobeerd. Niet eigenwijs zijn en de lowbar sq gewoon helemaal weglaten zolang het probleem speelt. Zelfs high bar sq mss wel even laten zitten en voor SSB gaan.

Doe nu idd een aantal weken SSB. Dacht alleen dat er wel iets zou moeten kunnen zijn om die elleboog te fixen maar jammer maar helaas dus

• #2.111

Training gisteren

Farmer holds
150kg - 20 sec

Yoke
325kg - 18 meter

Stones
3 x 143 - 1.35

• #2.112
Squat
5 x 170
5 x 180

Leg extension
3 x 12

Lunges
3 x 15

Hammer curl
25 x
2 x 10 x

Squat high bar en handen wide grip. Kijken hoelang ze het houden

• #2.113

nice filmpje mike!

lachen mike mooi filmpje

haha vet filmpje mike

Nice!

Mike = buffel.

Awesome! Beir!

• #2.120
Thanks. Op het moment ook met een websiteje bezig. klein project voor school

Deadlift
2 x 3 x 250

Rdl
3 x 10 x 140

Chin up's
3 x 5 x BW+5kg

Db rows
3 x 5 x 70

Seated rows
3 x 12

Curls
1 x 15

Even deadlift focus op goede pl approved reps.

Terug
Naar boven