XXL Nutrition

Mike's road to NK sterkste man

Hallo Mike, ik train sinds kort ook bij Powerbase. Volgens mij heb ik jou vandaag gezien, ik wou me aan het einde van de training nog voorstellen aan iedereen maar toen zag ik dat iedereen al weg was haha.

Goede training verder!

wajo famous mike

Mike je bent ontzettend veel buffer geworden en bw zegt verder niets. Rustig aan verder bouwen en zorgen dat je gezond blijft. Waarom alweer DL nu na zondag? Suit heb ik ook last van voelt vaak beter zonder. Voor wedstrijden op reps moet je trainen met half suit aan anders ben je het niet gewend. Hooggooien als eerste in de training doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.464
Ga je de junior meedoen? aangezien ik hooggooien erbij zie staan.
Nee denk geen junior dit jaar. Misschien volgend jaar

Hallo Mike, ik train sinds kort ook bij Powerbase. Volgens mij heb ik jou vandaag gezien, ik wou me aan het einde van de training nog voorstellen aan iedereen maar toen zag ik dat iedereen al weg was haha.

Goede training verder!
Dan weet k denk wel wie jij bent. Je hebt ook farmers gedaan?

Tijd voor gains nu dan bij Powerbase :P

Mike je bent ontzettend veel buffer geworden en bw zegt verder niets. Rustig aan verder bouwen en zorgen dat je gezond blijft. Waarom alweer DL nu na zondag? Suit heb ik ook last van voelt vaak beter zonder. Voor wedstrijden op reps moet je trainen met half suit aan anders ben je het niet gewend. Hooggooien als eerste in de training doen.
Ja heb er ook een tijdje mee getraind met half suit maar denk dat ik hem de volgende keer gewoon eens uit laat. Stond op het nieuwe schema zo die we gezamelijk doen. Hooggooien idd beter vooraan.

Waarom geen junior dan ??

• #2.466
Zit hooggooien in

Mike's trainingslog

Je bent toch explosief genoeg? Hooggooien mag dan geen probleem zijn, veel specifiek op trainen. Zou toch vet zijn als je een landelijke titel op je naam kan zetten.

Terechte beslissing, hooggooien is hg en zit er enkel steeds in om de show van de organisator.

Ben ik niet mee eens, hooggooien zat in de basis van strongman en is later vervangen voor blokken en daarna voor fusten. Het heeft altijd in de strongman gezeten in welke vorm dan ook. Kijk maar naar de WSM van begin tot nu.

ja als mike niet mee doet dan doe ik ook niet mee

ja als aron niet mee doet dan doe ik ook niet mee

Terechte beslissing, hooggooien is hg en zit er enkel steeds in om de show van de organisator.

Ben ik niet mee eens, hooggooien zat in de basis van strongman en is later vervangen voor blokken en daarna voor fusten. Het heeft altijd in de strongman gezeten in welke vorm dan ook. Kijk maar naar de WSM van begin tot nu.

Dat het er voor de show en vanwege Wout in zit lijkt me idd ook redelijk voor de hand liggen maar het is zelfs een aparte categorie voor strongman net als bv OH, rug, benen etc. Dus wel degelijk een onderdeel van strongman. ik heb het leren waarderen en we doen het bij RPB nu bijna elke training. Probleem is dat er maar weinig lokaties zijn waar het kan.

Mike jongu ik maaaaaanden geen hooggooien gedaan net bij Wout met jan gegooid met de 20kg zak en gooide direct 5m en we zijn ongeveer even sterk daarom schat ik aangezien we de laatste kwali ongeveer gelijk opliepen kwa kracht. En bij de junioren zal je in dat opZicht amper punten verlieZen en anders maar wel boeiend. Gewoon meedoen man lachen ik kom dek dan ook wel kijken maak ik je wel eem mooi gek!

• #2.474
Haha jij bent er vast wel wat beter in Mo..

Maar doe liever die laatste kwali mee voor een poging tot de halve finale.. Nog 2 jaar hierna voor junior dus die titel zal vast ook nog wel keer komen

Haha jij bent er vast wel wat beter in Mo..

Maar doe liever die laatste kwali mee voor een poging tot de halve finale.. Nog 2 jaar hierna voor junior dus die titel zal vast ook nog wel keer komen

inbe4 alexv gaat serieus events trainen

• #2.476
Vandaag kwalificatie wedstrijd in Lobith gedaan.

Geplaatst voor de halve finale, uiteindelijk gedeeld 4e met Rick

1e onderdeel: truckpull harnas + touw
8/9 op dit onderdeel... Ik denk wel dat de rem iets te laat ervan af ging want het loskomen gaat bij mij altijd beter dan erna. En dit keer kreeg ik er in het begin geeneens beweging in. Gelukkig daarna nog wel mooi door kunnen trekken.

2e onderdeel: log lift 110kg op hh
Was nog echt dood van de truckpull en hadden nog 10 min om op te warmen. Daarna 6 reps gedaan met 110kg die volgens mij met veel te weinig legdrive gingen aangezien de benen nog helemaal vol zaten van de truck. 7e gefaild maar toch lekker. Gok in de middenmoot hierop

3e onderdeel: anker 280kg? slepen
3/9 op dit onderdeel. Ging erg goed maar wilde helaas iets te snel waardoor ik halverwege struikelde, daarna snel herpakt en doorgegaan.

4e onderdeel: Hercules hold
Denk laatste of 8/9 op dit onderdeel. 20 sec ongeveer. Had hem ook echt nog niet goed vast en toch dan al wel beginnen. Zijn echt kleinigheidjes waar k op moet letten.

5e onderdeel: stones 110kg t/m 160kg
32 sec en hierop 2/9. Heb het voor mn gevoel nog "rustig" en gecontroleerd gedaan aangezien vorige keer de 1e te wild ging en ik die mistte.

Uiteindelijk heel tevreden. Had het niet verwacht toch nog die halve finale te scoren aangezien de truck en hercules hold zo slecht gingen. Voor de stones stond ik 8/9 en daarna 4-5/9.

Nice bro !

Feli kerel!

Succes in de halve finale

goed bezig man!

Terug
Naar boven