Luukste
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee denk geen junior dit jaar. Misschien volgend jaarGa je de junior meedoen? aangezien ik hooggooien erbij zie staan.
Dan weet k denk wel wie jij bent. Je hebt ook farmers gedaan?Hallo Mike, ik train sinds kort ook bij Powerbase. Volgens mij heb ik jou vandaag gezien, ik wou me aan het einde van de training nog voorstellen aan iedereen maar toen zag ik dat iedereen al weg was haha.
Goede training verder!

Ja heb er ook een tijdje mee getraind met half suit maar denk dat ik hem de volgende keer gewoon eens uit laat. Stond op het nieuwe schema zo die we gezamelijk doen. Hooggooien idd beter vooraan.Mike je bent ontzettend veel buffer geworden en bw zegt verder niets. Rustig aan verder bouwen en zorgen dat je gezond blijft. Waarom alweer DL nu na zondag? Suit heb ik ook last van voelt vaak beter zonder. Voor wedstrijden op reps moet je trainen met half suit aan anders ben je het niet gewend. Hooggooien als eerste in de training doen.
Terechte beslissing, hooggooien is hg en zit er enkel steeds in om de show van de organisator.
Ben ik niet mee eens, hooggooien zat in de basis van strongman en is later vervangen voor blokken en daarna voor fusten. Het heeft altijd in de strongman gezeten in welke vorm dan ook. Kijk maar naar de WSM van begin tot nu.
Haha jij bent er vast wel wat beter in Mo..
Maar doe liever die laatste kwali mee voor een poging tot de halve finale.. Nog 2 jaar hierna voor junior dus die titel zal vast ook nog wel keer komen