- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij nooit geen last van spierpijn in je benen of onderrug tijdens events van vrijdags dat Squaten? Zit maar 1 dag tussen toch?

Mooi dat je auto verkocht is! Maare, kut dat je je onderrug ff niet vertrouwd.
Heb zelf ook al heel wat gekloot ermee gehad, en soms gaat het weg door opnieuw op te bouwen net als jij nu doet, ook al heb je er dan nog soms last van.
Maar ooit heb je ook dat het naderhand alsnog kutter word, maar je moet iets proberen..
Hou jezelf heel man. Zou jammer zijn moest je niet kunnen doorknallen door blessures.
Altijd maar volume blijven pompen als je lichamelijk niet helemaal fit bent is voor de meeste nu ook niet echt verstandig lijkt mij. Dan herstel je nooit.Volume in deze trainingsweek is wel een beetje om te huilen Mike.
Altijd maar volume blijven pompen als je lichamelijk niet helemaal fit bent is voor de meeste nu ook niet echt verstandig lijkt mij. Dan herstel je nooit.

Altijd maar volume blijven pompen als je lichamelijk niet helemaal fit bent is voor de meeste nu ook niet echt verstandig lijkt mij. Dan herstel je nooit.
Train liever gewoon zonder blessures. En je rug wordt natuurlijk met heel veel events belast, denk dat een stapje terug vaak de betere oplossing is. Maar er zijn natuurlijk meer wegen die naar Rome leiden.om blessures heen trainen is ook een kunst en daarbij voelde Mike het alleen bij dl. De eventtraining van afgelopen keer mag wel een standje omhoog.