- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is prima denk met 3 oh presses op 1 dag. 2 keer kan ook wel maar is dan na een tijdje weer nét te veel.Mooi da je weer wat vaker logt!
Bevalt het goed, 1x p week schouders trainen?
En heb vorige week geen borst oefeningen voorbij zien komen? Of heb je die alleen niet gelogd.
Gr
Ben nu sinds 2 weken ook overgestapt naar 1x p week schouders ipv 2. Ik deed eerst 1x zwaar 1x licht, en dan merkte ik dat ik die lichtere dag toch langzaam aan steeds zwaarder ging doen waardoor het weer teveel werd.Ja is prima denk met 3 oh presses op 1 dag. 2 keer kan ook wel maar is dan na een tijdje weer nét te veel.
Klopt idd.. Geen chest gedaan maandag.. Laat die flyes even voor wat het is en gewoon lekker die rug groter en sterker maken
ja en soms kan misschien wel ff extra op de zondag clean en press of zo.Ben nu sinds 2 weken ook overgestapt naar 1x p week schouders ipv 2. Ik deed eerst 1x zwaar 1x licht, en dan merkte ik dat ik die lichtere dag toch langzaam aan steeds zwaarder ging doen waardoor het weer teveel werd.
Precies zoals jij nu ook al aangeeft. Daarom was ik er ook wel ff benieuwd naar.
Toevallig heb ik sinds een week ook last van me onderarm pezen en heb ik ze gisteren helemaal naar de klote geholpen aan de rechter kant met toch stones willen doen.. Denk dat ik het nu maar een paar weken moet rusten.ja en soms kan misschien wel ff extra op de zondag clean en press of zo.
Maar zoals we het er vandaag ook al over hadden in de training kun je ook niet iedere week zware log cleans gaan doen. Onderarm pezen gaan echt naar de klote dan.. Idem dito met iedere week clean en press extra op high reps
We hadden t vandaag ipv tire en yoke aangezien t flink regende buiten.
Toevallig heb ik sinds een week ook last van me onderarm pezen en heb ik ze gisteren helemaal naar de klote geholpen aan de rechter kant met toch stones willen doen.. Denk dat ik het nu maar een paar weken moet rusten.
Maar heb jij nooit geen moeite om dag na events rug te trainen? omdat je met tire en stones bvb ook al veel je rug belast?
Want volgens mij hebben jullie ook ooit rug op donderdag gedaan en push op maandag? heeft dit ook een rede waarom deze omgedraaid zijn, of niet echt.
(komt zo natuurlijk wel beter uit als je op Events dag nog die Clean en press eventueel wil doen.
Opzich niet te vet idd. Moet ook niet want moet nog een hoop bij haha
Haha snel naar daily maxes toewerken op de curls danik zie het al, bayesian curls. dit verklaard mike zijn ongelooflijke kracht.
IN

Dacht dat het minder werd maar nu na woenadag weer iets meer...Goeie Squat!, gvd kut van die pijn.. Word het ook niet al minder? Of word het alleen maar erger?
Thanks G
Bij uittillen doet ook zeer, net als met Stones oppakken en farmers uittillen.bij dingen als yoke geen last dan? Hoop dat de pijntjes bij dl dan ook snel weg gaan